Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-08, 22:45
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Hur du kan bli imponerad av denna pakt full an totalt talanglösa personer är ju helt otroligt… de är där de är främst pga produktionens val och lite pga diverse simpmän som har sina privata mål.
I årets Robinson tycker jag bäst om Alva, Carro, Sophie, Dennis den yngre, Chris, Oscar och Dennis den äldre. Som jag skrivit supermånga ggr så är jag mycket imponerad av vad uträttat på ön. Sen tycker om resten av gänget också, bara stört mig på hopplösa Zeki.

Hela ditt inlägg är väldigt vinklat pga ditt tjejhat och helt utan respekt.
2023-05-08, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
I årets Robinson tycker jag bäst om Alva, Carro, Sophie, Dennis den yngre, Chris, Oscar och Dennis den äldre. Som jag skrivit supermånga ggr så är jag mycket imponerad av vad uträttat på ön. Sen tycker om resten av gänget också, bara stört mig på hopplösa Zeki.

Hela ditt inlägg är väldigt vinklat pga ditt tjejhat och helt utan respekt.

Nej jag är verkligen inte misogyn tycker att Elin verkar bra och Amanda 2 även fast hon tyvärr blev sjuk. Anna var också Ok.

För att inte tala om Pernilla. Vem kan ogilla henne!
2023-05-08, 23:09
Medlem
Ninajahrens avatar

Det har bara blivit segt o tråkigt efter sammanslagningen. Den enda som är lite underhållande att se är Amanda.

Elin är rar men inte underhållande.

Killarna har alla tappat stinget utom möjligen Marcus, han känns ändå sympatisk att se på.
Erik har blivit en såskopp.
Pakten ihop med tanterna har aldrig varit underhållande.

Less!
2023-05-08, 23:11
Medlem
JeyPeyys avatar
Alltså har Pernilla någon form av psykos? Hon verkar tro på riktigt att hon har varit en lojal person även om hon ljugit och plottat bakom ryggen på Erik. Och sättet hon pratar om honom! Fy fan vad äcklig hon är!
2023-05-08, 23:17
Bannlyst
Citat:
Nej jag är verkligen inte misogyn tycker att Elin verkar bra och Amanda 2 även fast hon tyvärr blev sjuk. Anna var också Ok.

"Nej jag är inte misogyn, det finns några kvinnor jag tycker är helt ok"
Det är lugnt jag brukar också bli anklagat för kvinnohat, men det är bara för att jag tycker att de är sämre än män på alla sätt och vis. Men om nån av de fina vill komma och laga mat åt mig och ge mig en avsugning så har jag inget emot det, så länge de inte pratar så mycket. Därför kan det inte vara så att jag hatar kvinnor

"I can't hate women because I make money of them, and I love money" - Andrew Tate
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-08 kl. 23:31.
2023-05-08, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeyPeyy
Alltså har Pernilla någon form av psykos? Hon verkar tro på riktigt att hon har varit en lojal person även om hon ljugit och plottat bakom ryggen på Erik. Och sättet hon pratar om honom! Fy fan vad äcklig hon är!

Har undrat detta med, hur fan kan man kolla någon i ögonen sådär och ljuga på eget bevåg. Det var inte han som ställde frågan hon kunde bara hållt truten eller kollat läget mellan dem. Jävlar vilket kortsiktigt konsekvenstänk man måste ha om man inte tänker på hur man kommer framstå för alla tittare, särskilt de bekanta sådana.
2023-05-08, 23:29
Medlem
Citat:

Tycker du inte att Millan på gränslandet e ganska skön? Ingen Robinson vinnare precis men tycker hon är en av deltagarna som är oproblematisk och genuint glad för andras skull.
2023-05-08, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Så länge den inte lyfts av tråden så var det inte antikrunkarn

Kanske för att det är en icke-nyhet som få intresserar sig för. Kan tillägga att dom inte är ett par så du får byta runkfantasi.
2023-05-08, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Vad är det som hon har presterat så jävla bra i egentilgen förutom att simma snabbare än 40 åriga gubben, och trampa bra genom vatten med sina spinkiga ben (men även då kom hon typ 4 eller 5a)?
Och som nån annan skrev förr. Den enda som kände sig hotat och tog ut den riktiga starkaste tjejen (Christina) var ju Amanda.
Hon är inte stark på nått sätt hon är bara spinkig, man såg också på hålla upp påsen tävlingen där hon kom nästsist att hon kunde inte ens hålla längre än tanten, och hade hon inte fuskat med att böja armen så hade hon kanske åkt före Elin också.
Hon är bara spinkig det är därför hon hade fördel i simningen vilket är det enda jag har sett henne prestera i.
Vilket fall som helst så hade Christina kunnat ta henne i mycket men henne såg hon till att hon försvann genom att jobba hårt med skitsnack den veckan. Märkligt.. Hon som inte gillar tjejer som snackar skit.. En annan sak är hur jävla omogen hon känns, man blir helt jävla mindfucked när man tänker på att hon fyllde 29 på gränslandet. Hon känns mer som en tonåring.
Otroligt att du hela tiden upprepar och säger att orsaken till Amandas vinster m. M
M skulle bero på att hon är " spinkig". Det mest ointligenta, okunniga och oförsvarbara argument jag hört eller läst!. Ser du på idrottstävlingar ö. h taget och i synnerhet. Så om en fläskpadda vann hade det varit ok?! Hur många idrottare i exvis friidrott och simning på elitnivå vinner för att de är "spinkiga"?. Provocerar du, vilket jag hoppas, eller är du så fruktansvärt korkad och elak?
2023-05-08, 23:48
Medlem
Tycker Sanna har verkat vettig tidigare men hon sjönk verkligen i mina ögon när hon sade att hon inte kan skaffa en karl som är över 44. Jag tror hon har fått lite hybris över att Dennis d.ä. har trånat efter henne men hon bör ha i åtanke att han är sugen på alla, utom möjligen Pernilla Block.
2023-05-08, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaizashman
Tycker du inte att Millan på gränslandet e ganska skön? Ingen Robinson vinnare precis men tycker hon är en av deltagarna som är oproblematisk och genuint glad för andras skull.
Jag tycker hon är otroligt färglös och tillintetsägande!
2023-05-08, 23:59
Medlem
Pernilla Block har verkligen växt ut till en stark karaktär i en annars rätt svag uppställning personlighetsmässigt. Hoppas hon blir kvar länge och att produktionen kan hetsa henne lite så att hon fortsätter vräka ur sig vidrigheter.

Man märker att de ger henne mer och mer tv-tid då resten av gänget är relativt tråkigt.

Fan vad jobbigt med Elin tillbaka… Verkar ju vara snäll osv men ruskigt trött deltagare. Jobbigt att hon direkt började gnälla om rättvisa också när lagen skulle indelas. Känns som många deltagare nästan har givit upp tävlingarna för att de märker att de inte har någon chans vilket är lite tråkigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in