Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Nu är vi där igen, där du häver ur dig felaktigheter och påstår saker som inte stämmer. Du gör felaktiga tolkningar av det jag skriver. Och det troligen medvetet för du vill bara tjafsa istället för att driva diskussionen framåt. Jag kommer inte upprepa mig en tredje gång när du ändå inte vill förstå. Istället för att skriva massa felaktigheter så kan du lägga den tiden på att hitta ett strypmord där en kvinna strypt en annan medveten kvinna utan att fått några avvärjningsskador.
Det är inte min uppgift att bekräfta dina fantasier, det är din uppgift. När du har gått igenom världens alla strypmord och sammanställt dem, då kan du komma tillbaka så får vi se vad resultatet blev. Till dess kan sluta posta dylika lögnaktiga påståenden.
Det är bara de allra värsta trollen som kör med stuket att sprida påhitt hej vilt och hävda att allt de säger är sant tills någon annan har bevisat motsatsen. Trist att se att du sälllat dig till den gruppen.
Om Tove var duktigt berusad och fått ett slag i bakhuvudet som påverkade hennes medvetande, vilket inte alls är något konstigt, särskilt inte för en kort stund så kan Tove ha varit en mycket enkel match för en fem viktklasser större Johanna.
Som någon påpekade tidigare i tråden så kan det mycket väl vara så att Johanna attackerade Tove när Tove just varit på toaletten, och höll på att ta på sig byxorna. Detta då Toves byxor var uppknäppta när de fann hennes kropp i skogen. Då var Tove helt oförberedd och såg kanske inte ens attacken med ett kraftig slag mot hennes huvud komma.
Så kan det ha varit, och det spelar ingen roll vad du tror om vilka andra strypmord som helst i världen. Det kan ändå gått till på det viset, och det är inget särskilt eller osannolikt med det.
Johanna ville döda Tove, och hade planerat att göra det. Hon visste nog helt säkert precis hur hon skulle gå till väga. Hon hade redan googlat på hur man dödar någon diskret.