Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-08, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Vad är det som hon har presterat så jävla bra i egentilgen förutom att simma snabbare än 40 åriga gubben, och trampa bra genom vatten med sina spinkiga ben (men även då kom hon typ 4 eller 5a)?
Och som nån annan skrev förr. Den enda som kände sig hotat och tog ut den riktiga starkaste tjejen (Christina) var ju Amanda.
Hon är inte stark på nått sätt hon är bara spinkig, man såg också på hålla upp påsen tävlingen där hon kom nästsist att hon kunde inte ens hålla längre än tanten, och hade hon inte fuskat med att böja armen så hade hon kanske åkt före Elin också.
Hon är bara spinkig det är därför hon hade fördel i simningen vilket är det enda jag har sett henne prestera i.
Vilket fall som helst så hade Christina kunnat ta henne i mycket men henne såg hon till att hon försvann genom att jobba hårt med skitsnack den veckan. Märkligt.. Hon som inte gillar tjejer som snackar skit.. En annan sak är hur jävla omogen hon känns, man blir helt jävla mindfucked när man tänker på att hon fyllde 29 på gränslandet. Hon känns mer som en tonåring.

Välkommen till FB! Många lågantalinläggmedlemmar som skriver i tråden. Ser fram emot lite insynsrapporteringen !
2023-05-08, 20:47
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Läste att pojkDennis flyttat till Spanien. Enklare med några nya hundratusen på fickan?

De får inte pengarna förrän finalavsnittet har sänts.
2023-05-08, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Välkommen till FB! Många lågantalinläggmedlemmar som skriver i tråden. Ser fram emot lite insynsrapporteringen !
Nämen... Tack så hemskt mycket.
Javisst är det trevligt.
2023-05-08, 20:59
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Bra inlägg, kul med folk som anstränger sig lite. Jag tycker det var en bra analys av deltagarnas förutsättningar.

Tjejpakten har sålt in "sydpakt" till Oscar och Dennis (och Chris) och "tjejpakt" till Pernilla och Camilla. Jag känner mig mycket säker på att syd går före tjejer så Oscar och Dennis är trygga några öråd till precis som även du skrev.

Nej. Turordningen ser ut såhär:

Marcus, Oscar, Dennis, Chris. Först när alla killar är utröstade så kommer de att rösta ut Pernilla.
2023-05-08, 21:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Nix, Dennis den äldre åker före Oscar, precis som förra gången. Syd går först.

Pernilla och Camilla tror att tjejer går först eftersom de har blivit manipulerade att tro det. Tror du att de bara kan stampa in i lag syd?

Mer eftertänksamhet tack!

Nej. Anledningen att Dennis den äldre åkte före Oskar sist var för att Oskar var immun. Planen var annars att Oskar skulle ryka först.
2023-05-08, 21:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Precis ;trodde liknande uttalanden skulle medföra att man blev utesluten i enlighet med reglerna i Robinson
.

Nej det är bara om man säger "negress" samt anklagad för att ha startat ett slagsmål som man blir diskad.
2023-05-08, 21:08
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Brukar man äga varandra i en relation?, allt kan förändras övertid, ditt lajv är föråldrat nu
Vad du märker ord då. Alva är singel. Inte mitt live, Carros.Fråga henne om du är intresserad. Vadå föråldrat? Det var häromdagen den liven.
Senast redigerad av Gv1875 2023-05-08 kl. 21:13.
2023-05-08, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej. Turordningen ser ut såhär:

Marcus, Oscar, Dennis, Chris. Först när alla killar är utröstade så kommer de att rösta ut Pernilla.
Precis, de unga tjejerna vet att de kommer slå både Pernilla och Camilla i tävlingarna. Därför måste killarna ut först, de verkliga hoten. Det finns dock en möjlighet att Chris får stanna längre än Pernilla då han och Carro är så tighta.

För övrigt så är Pernilla nu mera längst ned i min vinnarlista.
2023-05-08, 21:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Min sista replik. Du tar altså tjej-pakten för ett fladdrigt feministgäng som vill att en tjej vinner.

I verkligheten är det tillit, syd och uppoffringar som räknas och hackordningen är given.

Det är uppenbart att du inte kollar på samma program som vi andra. De har flera gånger sagt att det viktiga är att en tjej vinner.
2023-05-08, 21:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Sanna måste ha både silikon och fillers, säkert sprutat in Botox också. När hon låg på stranden och pratade om att de män hon träffar får vara max 44 år och själv är hon 50, då undrar man. Vad tror hon att hon är? Hon vill verkligen framstå som ungdomen själv. Stringtrosor när man är 50.

Golvrunkaren verkar sugen på alla.

Hon är bitter för att hon har blivit gammal och rynkig och tror att hon är 22 fortfarande.
2023-05-08, 21:26
Medlem
Byxan81s avatar
Vilken genomvidrig människa Pernilla är! Först och främst ser hon äldre ut än min mamma som är 70år, så blev chockad när jag såg hon är 50 år.

Sen att påstå Erik inte har några kompisar på hemmaplan, och därför inte vet hur det fungerar, är bland det vidrigaste kommentarerna jag hört i detta program.

Ljuger så hon tror sig själv.
2023-05-08, 21:27
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweotheod
Närå - en jäkla fin tösabit det där. Poppig för att vara såpass mogen. Som ett fint rödvin

Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Sanna måste ha både silikon och fillers, säkert sprutat in Botox också. När hon låg på stranden och pratade om att de män hon träffar får vara max 44 år och själv är hon 50, då undrar man. Vad tror hon att hon är? Hon vill verkligen framstå som ungdomen själv. Stringtrosor när man är 50.

Golvrunkaren verkar sugen på alla.

Får swingersvibbar av den där sannakärringen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in