Jag tycker inte Carro var så bossig. Hon blev jättestressad av att han öppnade bildörren, och det blir ju en farlig situation då, samt snudd på olagligt?
Obs, har ej själv körkort.
Men om jag hade, ihop att jag skulle bli så stressad av det, så anser jag att det är snudd på olagligt.
Hon utredde ju bara situationen, med honom, där han rätt provokativt sa att han blir triggad av att göra det igen. (Med sin barnsliga anarkistiska ådra.)
Ni som utseendeskammar Carro så i tråden, är ni kvinnor som tar er till dessa rättigheter? (Obs, är själv kvinna.)
Hon är rätt blek (vegan va? Ihop med att hon ju är rödhårig och måste vara försiktig med sol?) och ser ut att ha snusläpp, men ska hon skammas på det sättet hon görs här i tråden "för sitt utseende" bara för att ni tycker att hon är så osympatisk mot Agust?
Däremot tycker jag för att jämna ut det hela, att det var moget av Agust att reflektera, och ta upp till diskussion, sånt som han gått och tänkt på. Det var nästan lite kvinnligt över det.
Ida, lilla Duracellkaninen, hon är ju HUR charmig som helst
Mäklare, men tycker inte det är så viktigt att ha elementära hushållsredskap "viktigare att vara ute och ha kul".
Jag tycker hon är supercharmig och verkar ha ett hjärta av guld.
Obs, har faktiskt bara sett sporadiskt, och inte hela avsnittet.
Fredrik och Stina spolar jag nästan över, för jag tycker de är tråkiga.
Edit: Jag tycker Carro är rätt söt, med sina stora, mörka ögon och svallande hår.
Visst, hon är rätt blek och ser lite sjuklig ut i den blekheten men SÅ nergången ser hon ändå inte ut. Det är rätt vanligt, att veganer blir sådär bleka. Och snusar gör de också.
Men dumt att överdrivet hacka på henne för det.
De har båda sina avigsidor Carro och Agust, man behöver inte enhälligt ta parti för den ena eller andre.
Såg att "Vi som vill diskutera GVFÖ" facebook tagit upp att Agust varit snuskig med att tvätta sig i ansiktet och torka av sig på tröjan. (Ej, sett det än.)
Agust är en riktig slusk, men ändå blir Carro skälld på här på flashback, då hon tar upp hans sluskighet i programmet.
Skulle ni själva stå ut med dessa benägenheter hos Agust?