Citat:
Ursprungligen postat av
silopsilop
Du ljuger.
Jävligt uselt att sitta på Flashback och fantisera om ett våldtaget och dött barn.
Du är sjuk i huvudet helt enkelt.
Nä, mina fantasier ser ungefär ut som att: Jag hade bundit henne. Tvingat in den i munnen på henne och sedan våldtagit henne samtidigt som jag hotat henne och tagit strypgrepp om hon protesterar. Sen hade jag fyllt henne.
Nä, fantiserar inte om henne. Ingen aning hur hon ser ut ens.
I domen går att läsa två berättelser. Flickans version och gäddans version. De skiljer sig lite åt men inte på någon betydande punkt. Hon verkar inte ha något särskilt emot honom. Mest så att hon inte minns allt. Jag tror det beror på att han inte var hennes första eller sista kille.
Hon var enligt hennes fosterförälder en mycket erfaren målsägare. Hon hade sedan hon var 11år sökt upp män för att ha sex med dem. Som en del av ett självskadebeteende.
Är det någon som ska klandras så är det ju samhället. Som inte låst in henne och behandlat henne, utan gett henne möjlighet att fortsätta sitt destruktiva leverna tills hon till sist mådde så dåligt att hon tog livet av sig. Hon bodde på hem men verkar haft möjlighet att leva det destruktiva levernet ändå.