2023-05-07, 20:47
Bannlyst
Vad är det som händer i Örebro ?!
Först 20 åriga saga, och nu detta. Vad är det för sjuk stad ?

Har vi något info om GM ?
Citera
2023-05-07, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raytheon
Tror det är en person med två trollkonton i farten här.

För att?
Citera
2023-05-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix1998
Jag är 95% säker jag fick samma känsla oxå när jag läste det! Men har fått bekräftat av en annan vän att det är han men det går inte att lite på 100% så vi får väll se

Har ni bild på honom? Jag kände till några fyllon i Örebro även om de flesta nu supit ihjäl sig
Citera
2023-05-07, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix1998
Mannen heter jonas, han är känd av polis tidigare har många straffdomar. Han knarkar och super mycket numer, jag känner han personligen… han har snackat om att avliva hundarna då dem är ivägen för han.

"Då dem är ivägen för han."... har man inte större respekt för djur så kanske man förtjänar att bli ihjälslagen inför allmän beskådan? Vilket jävla pack!
Citera
2023-05-08, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Har ni bild på honom? Jag kände till några fyllon i Örebro även om de flesta nu supit ihjäl sig

Jag har väl möt några missbrukare med EN hund här i Örebro. Två hundar borde sticka ut och vara en kändis.

Kan det vara på det viset att missbrukare med en hund mött någon annan med hund och hundarna börjat slåss? Missbrukare tar fram kniv och viftar för att stoppa hundarnas slagsmål?
Citera
2023-05-08, 07:17
Medlem
Gärningsmannen är Jonas F*a*lk. Han äger hundarna som är av rasen Amstaff. Han är blandmissbrukare och dömd för kvinnomisshandel. Han har i månader trakasserat och brutit mot kontaktförbud osv ….
Citera
2023-05-08, 07:47
Medlem
sfrges avatar
Först när jag såg rubriken så ringde islamistklockan direkt. Muslimer gillar ju inte hundar.
Nu verkar det vara nån dåre som huggit sina egna hundar.
Senast redigerad av sfrge 2023-05-08 kl. 07:52.
Citera
2023-05-08, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freeriding-swede
Gärningsmannen är Jonas F*a*lk. Han äger hundarna som är av rasen Amstaff. Han är blandmissbrukare och dömd för kvinnomisshandel. Han har i månader trakasserat och brutit mot kontaktförbud osv ….

När det passar honom, så går han under namnet Jonas Ny*le*n
Citera
2023-05-08, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Var det mannens hundar? Villken typ av hundar är det? Varför var mannen blodig? Varför utövade mannen våld på hundarna?
Antagligen mannens hundar eftersom hundarna har omhändertagits. Antagligen kamphundar. Mannen var antagligen blodig för att hundarna attackerade honom. Mannen gav igen?

Citat:
Ursprungligen postat av L-van
Måtte det finnas en särskilt jävlig plats i helvetet för personer som jävlas med djur.
Är du vegan? Om nej då hamnar du på samma ställe - man ska inte komma undan med att betala andra att jävlas med djur. 👍
Citera
2023-05-08, 08:58
Medlem
[quote=ENTRUMPENTRUMP|84393676]Antagligen mannens hundar eftersom hundarna har omhändertagits. Antagligen kamphundar. Mannen var antagligen blodig för att hundarna attackerade honom. Mannen gav igen?

Ja det är är hans hundar.
Vad är en kamphund? Dessa hundar är av rasen Amstaff, utan aggressivitet i beteende. Mer troligt är att hundarna försvarat sig mot honom, psykotisk pundare som han är.
Citera
2023-05-08, 09:38
Medlem
Sam.Boyds avatar
[quote=Freeriding-swede|84393749]
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Antagligen mannens hundar eftersom hundarna har omhändertagits. Antagligen kamphundar. Mannen var antagligen blodig för att hundarna attackerade honom. Mannen gav igen?

Ja det är är hans hundar.
Vad är en kamphund? Dessa hundar är av rasen Amstaff, utan aggressivitet i beteende. Mer troligt är att hundarna försvarat sig mot honom, psykotisk pundare som han är.

Förr brukade ju pundare testa amfetaminet på sina hundar o katter. Så om hundarna snedtänder eller har abstinens så kan det förklara det hela.
Citera
2023-05-08, 09:46
Medlem
Vilken överraskning. En äcklig jävla Örebroknarkare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här