Citat:
Jag kan sätta mitt liv på att det inte kommer hålla mellan dom. Meghan vill ha spänning och pengar. Det blev hennes livsuppgift att få bort Harry från kungahuset och jag tror det gick för lätt. Hon trodde nog hon skulle få kämpa mer. Men han hängde på som ett dumt får. Pengarna kommer ta slut. Harry är van vid ett liv i överflöd och meghan kräver allt det hon vill ha. De kommer bli helt bortglömda eftersom folk ogillar de starkt och de inte längre är en del av kungahuset, folk går vidare. Detta kommer slå split mellan meghan och Harry men han är en sån toffel och verkar livrädd för henne så han kommer inte stå upp för sig själv. Meghan tröttnar rejält, vill ha en riktig man att försöka manipulera. Det är ju inte kul med ett mähä.
Hon kommer träffa någon stenrik regissör och skilja sig. Hon går förmodligen tillbaka till att bli skådespelare. Kvar blir Harry som varken har vänner eller familj kvar. Hoppas det verkligen inte men om detta händer så kan jag se honom ta sitt eget liv. Han har ju verkligen fuckat upp rejält. Han gick ifrån en otroligt populär prins med ett liv i lyx till. Ja jag vet inte ens…
Tror han ångrar sig rejält innerst inne. Tror meghan är hemsk att leva med men hon är det enda han har kvar nu. Detta är ju som sagan om skogsrået. Vacker som en dröm men på baksidan har hon ett hål i ryggen och är ondskefull. Jag tycker meghan är oerhört vacker men verkar fruktansvärd. I alla intervjuer tittar Harry på henne som en misshandlad hund innan han vågar säga någonting. Tycker synd om karln. Han är inte den första som gått i fällan och fallit för en manipulativ kvinna som är elak. Ger det max 2-3 år till.
Hon kommer träffa någon stenrik regissör och skilja sig. Hon går förmodligen tillbaka till att bli skådespelare. Kvar blir Harry som varken har vänner eller familj kvar. Hoppas det verkligen inte men om detta händer så kan jag se honom ta sitt eget liv. Han har ju verkligen fuckat upp rejält. Han gick ifrån en otroligt populär prins med ett liv i lyx till. Ja jag vet inte ens…
Tror han ångrar sig rejält innerst inne. Tror meghan är hemsk att leva med men hon är det enda han har kvar nu. Detta är ju som sagan om skogsrået. Vacker som en dröm men på baksidan har hon ett hål i ryggen och är ondskefull. Jag tycker meghan är oerhört vacker men verkar fruktansvärd. I alla intervjuer tittar Harry på henne som en misshandlad hund innan han vågar säga någonting. Tycker synd om karln. Han är inte den första som gått i fällan och fallit för en manipulativ kvinna som är elak. Ger det max 2-3 år till.
Det hela är som en tragiskt upprepning av kung Edvard VIII och Mrs Simpson. Finns rejäla skillnader men flera saker som är detsamma.
Båda paren är/var isolerade, kunde inte ta ett vanligt jobb, tråkiga relationer till familj och andra släktingar, och framför allt denna enorma lust att köpa köpa köpa lyx lyx lyx. Kanske för att döva ensamheten.
Framför allt ensamheten. Kärleken hade en svag låga redan i början. Simpson var inte kär i kungen men det hela utvecklades på ett sånt sätt att hon inte kunde ta sig ur det. Vem skulle skydda henne då? Ingen.
Harry var nog alldeles förälskade i henne men hon var inte så intresserad av det egentligen. Det är min gissning i alla fall. Och nu hittar han ju henne ofta i fosterställning på golvet när han kommer hem. Det känns som om hon kikar i fönstret och så får hon ett utbrott och glider ner på golvet. Stora scener från skådespelerskan.
Hon är fullständigt kapabel att ha ett förhållande på sidan. Stämmer det så lämnar hon Harry.
Varför är det ingen paparazzi som fotar barnen? Har nån sett något sådant?