2023-05-06, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Jag kan sätta mitt liv på att det inte kommer hålla mellan dom. Meghan vill ha spänning och pengar. Det blev hennes livsuppgift att få bort Harry från kungahuset och jag tror det gick för lätt. Hon trodde nog hon skulle få kämpa mer. Men han hängde på som ett dumt får. Pengarna kommer ta slut. Harry är van vid ett liv i överflöd och meghan kräver allt det hon vill ha. De kommer bli helt bortglömda eftersom folk ogillar de starkt och de inte längre är en del av kungahuset, folk går vidare. Detta kommer slå split mellan meghan och Harry men han är en sån toffel och verkar livrädd för henne så han kommer inte stå upp för sig själv. Meghan tröttnar rejält, vill ha en riktig man att försöka manipulera. Det är ju inte kul med ett mähä.

Hon kommer träffa någon stenrik regissör och skilja sig. Hon går förmodligen tillbaka till att bli skådespelare. Kvar blir Harry som varken har vänner eller familj kvar. Hoppas det verkligen inte men om detta händer så kan jag se honom ta sitt eget liv. Han har ju verkligen fuckat upp rejält. Han gick ifrån en otroligt populär prins med ett liv i lyx till. Ja jag vet inte ens…

Tror han ångrar sig rejält innerst inne. Tror meghan är hemsk att leva med men hon är det enda han har kvar nu. Detta är ju som sagan om skogsrået. Vacker som en dröm men på baksidan har hon ett hål i ryggen och är ondskefull. Jag tycker meghan är oerhört vacker men verkar fruktansvärd. I alla intervjuer tittar Harry på henne som en misshandlad hund innan han vågar säga någonting. Tycker synd om karln. Han är inte den första som gått i fällan och fallit för en manipulativ kvinna som är elak. Ger det max 2-3 år till.

Det hela är som en tragiskt upprepning av kung Edvard VIII och Mrs Simpson. Finns rejäla skillnader men flera saker som är detsamma.

Båda paren är/var isolerade, kunde inte ta ett vanligt jobb, tråkiga relationer till familj och andra släktingar, och framför allt denna enorma lust att köpa köpa köpa lyx lyx lyx. Kanske för att döva ensamheten.

Framför allt ensamheten. Kärleken hade en svag låga redan i början. Simpson var inte kär i kungen men det hela utvecklades på ett sånt sätt att hon inte kunde ta sig ur det. Vem skulle skydda henne då? Ingen.

Harry var nog alldeles förälskade i henne men hon var inte så intresserad av det egentligen. Det är min gissning i alla fall. Och nu hittar han ju henne ofta i fosterställning på golvet när han kommer hem. Det känns som om hon kikar i fönstret och så får hon ett utbrott och glider ner på golvet. Stora scener från skådespelerskan.

Hon är fullständigt kapabel att ha ett förhållande på sidan. Stämmer det så lämnar hon Harry.

Varför är det ingen paparazzi som fotar barnen? Har nån sett något sådant?
Citera
2023-05-06, 22:30
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det hela är som en tragiskt upprepning av kung Edvard VIII och Mrs Simpson. Finns rejäla skillnader men flera saker som är detsamma.

Båda paren är/var isolerade, kunde inte ta ett vanligt jobb, tråkiga relationer till familj och andra släktingar, och framför allt denna enorma lust att köpa köpa köpa lyx lyx lyx. Kanske för att döva ensamheten.

Framför allt ensamheten. Kärleken hade en svag låga redan i början. Simpson var inte kär i kungen men det hela utvecklades på ett sånt sätt att hon inte kunde ta sig ur det. Vem skulle skydda henne då? Ingen.

Harry var nog alldeles förälskade i henne men hon var inte så intresserad av det egentligen. Det är min gissning i alla fall. Och nu hittar han ju henne ofta i fosterställning på golvet när han kommer hem. Det känns som om hon kikar i fönstret och så får hon ett utbrott och glider ner på golvet. Stora scener från skådespelerskan.

Hon är fullständigt kapabel att ha ett förhållande på sidan. Stämmer det så lämnar hon Harry.

Varför är det ingen paparazzi som fotar barnen? Har nån sett något sådant?

Håller med om att det påminner om kung Edvard VIII och Mrs Simpson. Såg en dokumentär i 5 delar på SVT nu och han verkade aldrig komma över att han abdikerade. Tror han ångrade sig. Samma med Harry. Tror han ångrar sig rejält men nu är det försent.

Tycker oxå det är konstigt med deras ungar. Det finns knappt en bild, existerar ens ungarna. Har media inget intresse av dom? Det går snabbt att bli paria.
Citera
2023-05-06, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Håller med om att det påminner om kung Edvard VIII och Mrs Simpson. Såg en dokumentär i 5 delar på SVT nu och han verkade aldrig komma över att han abdikerade. Tror han ångrade sig. Samma med Harry. Tror han ångrar sig rejält men nu är det försent.

Tycker oxå det är konstigt med deras ungar. Det finns knappt en bild, existerar ens ungarna. Har media inget intresse av dom? Det går snabbt att bli paria.

Var det den dokumentären där de gamla breven hade hittats? För det var ju kärleksbrev till hennes förre man Mr Simpson. Wallis önskan var nog bara att ha ett förhållande med den blivande kungen för att kunna ta sig fram socialt. Hon tänkte aldrig på att lämna kungen. Men när han abdikerade så hatade ju alla henne för det. Så hon var ju ett villebråd och kunde bara stanna hos exkungen. Som hon nog inte älskade särskilt mycket. Han däremot var ju besatt.

Här är detsamma, det är mannen som är besatt. Tycker att Harry ser henne som Diana 2.0 och det är ju rätt sjukt. Tror inte att hans skalle är riktigt rätt påskruvat.

Om Meghan lämnar vad har han kvar? De hemliga barnen? Alltså bilder på barnen skulle ge enorma summor för en paparazzi, särskilt nu när kröningen har varit. Fattar inte var de har gömt dem. De kanske aldrig får gå ut? Tänk om det är så!

Var är barnen?

Och är det någon som ens har uttalat sig om barnen? Någon nanny eller läkare eller skådis eller städerskan eller något som skvallermedia brukar fråga ut om sånt borde ju kunna säga något om barnen. Det känns bara mer och mer obehagligt.
Citera
2023-05-07, 06:25
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Var det den dokumentären där de gamla breven hade hittats? För det var ju kärleksbrev till hennes förre man Mr Simpson. Wallis önskan var nog bara att ha ett förhållande med den blivande kungen för att kunna ta sig fram socialt. Hon tänkte aldrig på att lämna kungen. Men när han abdikerade så hatade ju alla henne för det. Så hon var ju ett villebråd och kunde bara stanna hos exkungen. Som hon nog inte älskade särskilt mycket. Han däremot var ju besatt.

Här är detsamma, det är mannen som är besatt. Tycker att Harry ser henne som Diana 2.0 och det är ju rätt sjukt. Tror inte att hans skalle är riktigt rätt påskruvat.

Om Meghan lämnar vad har han kvar? De hemliga barnen? Alltså bilder på barnen skulle ge enorma summor för en paparazzi, särskilt nu när kröningen har varit. Fattar inte var de har gömt dem. De kanske aldrig får gå ut? Tänk om det är så!

Var är barnen?

Och är det någon som ens har uttalat sig om barnen? Någon nanny eller läkare eller skådis eller städerskan eller något som skvallermedia brukar fråga ut om sånt borde ju kunna säga något om barnen. Det känns bara mer och mer obehagligt.
Nej detta är en relativt ny serie där de tog upp Elisabets besök till hans dödsbädden.

Jaf förstår inte vad som hänt med Harry. Han är som förhäxad. Jag menar han var ju omåttligt populär i Storbritannien och kunde få i princip vilken tjej som helst. Han var framgångsrik inom armén och hade sitt afrikaprojekt. Han verkade inte lida och hade ett bra liv. Jag tror meghan har tutat i honom att hon är Diana 2.0 hon har ju enligt fadern alltid varit besatt av Diana. Hon hävdar i Netflix dokumentärer (som jag bara klarade av att se 1,5 avsnitt innan jag spydde) att hon inte visste vem han var. Att hon fick kolla upp honom på Instagram. Jo visst… Det tror man ju på. Det roliga är att Diana var jagad 24/7 i alla år och ingen verkar ens vilja fota meghan. Men detta med ungarna har jag inte tänkt så mycket på faktiskt. Det är väldigt konstigt faktiskt. Men dom vill väl vara goda människor och inte hänga ut barnen kanske. Det lär väl ändras när det sinar o plånböckerna. Då säljer de väl ut allt de kan. Dock tror jag inte de kommer få så mycket som de vill ha. Folk är trötta på dom och ointresserade. Den där Netflix dokumentären var en ren plåga rakt igenom. Ja det jag såg. Det skall mycket till för att jag inte skall titta vidare. Det är något så stört mellan dom och hela grejen att det blir obehagligt.
Citera
2023-05-07, 08:41
Medlem
Ograsts avatar
Stackars Harry fick ingen officiell roll vid kröningen och smet ut bakvägen till sitt privatjet när allt var överstökat. En bortkollrad och svag man.
Citera
2023-05-07, 09:02
Medlem
Haha, britterna är underbara. Vid drottningens begravning placerade de ett högt gult sterarinljus i Meghan nia.
Nu fick Harry en röd plym framför fejan.
Citera
2023-05-07, 09:29
Medlem
Harry verkar ha en släng av paranoia. Hans mamma var väl inte heller 100% stabil. Den där blicken och det kroniskt olyckliga tillståndet.
Ingen tvekan om att M utnyttjar honom till fullo. De verkar spendera all tid tillsammans inlåsta i ett hus. Hur många timmar fick han för att åka till kröningen? Jag tror som andra här, om det tar slut är det för att M tröttnar och träffar en ny. Jag tror inte han har insikten att dra. Tragiskt.
Senast redigerad av bazaar 2023-05-07 kl. 09:39.
Citera
2023-05-07, 10:30
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Stackars Harry fick ingen officiell roll vid kröningen och smet ut bakvägen till sitt privatjet när allt var överstökat. En bortkollrad och svag man.

Harry boarded a BA flight bound for Los Angeles, landing just before 6:30pm local time with the intention to make it back in time for Archie's fourth birthday
https://www.dailymail.co.uk/news/art...ppearance.html
Citera
2023-05-07, 10:32
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Harry verkar ha en släng av paranoia. Hans mamma var väl inte heller 100% stabil. Den där blicken och det kroniskt olyckliga tillståndet.
Ingen tvekan om att M utnyttjar honom till fullo. De verkar spendera all tid tillsammans inlåsta i ett hus. Hur många timmar fick han för att åka till kröningen? Jag tror som andra här, om det tar slut är det för att M tröttnar och träffar en ny. Jag tror inte han har insikten att dra. Tragiskt.

And he's back! Prince Harry lands at LAX after just 28 hours and 42 minutes in the UK for King Charles coronation, making it in time for Archie's fourth birthday party
Citera
2023-05-07, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Harry boarded a BA flight bound for Los Angeles, landing just before 6:30pm local time with the intention to make it back in time for Archie's fourth birthday
Han vågar inte komma en minut för sent till Meghan. Inte ens kungen av Storbritannien trumfar Meghans order!
Citera
2023-05-07, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Jag tror inte han har insikten att dra. Tragiskt.

Snarare har han ingen annan kvar än henne. Allt enligt hennes plan. Han är fast hos henne som ett klister. Vem skulle han fly till liksom.
Citera
2023-05-07, 19:13
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Snarare har han ingen annan kvar än henne. Allt enligt hennes plan. Han är fast hos henne som ett klister. Vem skulle han fly till liksom.
Precis så är det. Hon är en liten djävul som vill skärma honom från allt och alla så hon kan styra honom med järnhand. Hade inte blivit förvånad om han skriver en ny bok om 10 år där han berättar att han blivit både psykiskt och fysiskt misshandlad av henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in