2022-02-07, 11:43
Bannlyst
Ja de är fullständigt vidriga . Europas talibaner med sina lustar för pojkbarn.. Ännu en till anledning att gå ur EU

Äckliga kvinnor som inte åstadkommer ett skit om man jämför med andra folk , daltar med deras äckliga söner som muslimer och deras män är fula och vidriga.

Jag hoppas det blir krig så man kan rensa bort överflödiga italienare. 60 miljoner är de nu, jag hoppas den siffran sänks 20% och är öppen för krig emot Italien.
Citera
2023-01-04, 00:18
Medlem
senhackarens avatar
Dom verkar vara ganska så främlingsfientliga av sig. Jag hoppas turismen försvinner helt från de landet. Vidrig mat har dom också.
Citera
2023-01-04, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Dom verkar vara ganska så främlingsfientliga av sig. Jag hoppas turismen försvinner helt från de landet. Vidrig mat har dom också.

Ja, fast har du lagt märke där nere till hur många italienare som går med negresser och har svarta tjejer som umgänge?
Citera
2023-01-04, 16:13
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
Ja, fast har du lagt märke där nere till hur många italienare som går med negresser och har svarta tjejer som umgänge?

Sällan. Rasism mot folk av annan hudfärg är väldigt utbrett i Skititalien. inte ens vita folk av t.ex andra religionstillhörigheter går säkra i de fördömda landet. Riktigt jävla rasseland.
Citera
2023-04-04, 09:14
Bannlyst
Man ska inte vara främlingsfientlig men är det nåt folk som förtjänar stryk av att sätta sin fot här i Sverige så är det italienare. Ett vidrigt bögfolk , hatade av dom flesta. Var en italienare i Italien men kommer du hit får du fan ta o anpassa dig till svenska normer och seder och sluta tro att du är nånting jävla eurofitta ! Kommer inte sluta väl för de där jävla italienarbögarna är en sak som är säker
Citera
2023-05-04, 18:34
Medlem
senhackarens avatar
Samtidigt är dom islamofober, men ser ut som araber. Något underligt tycker jag. Dom har t.o.m svårt att skilja på troende och sekulära muslimer. Och inte har det blivit bättre nu, sen det åter igen blev ett främlingsfientligt skitland.
Citera
2023-05-07, 18:40
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Det är bra att du lyfter medelhavsfolkets undermänskobeteenden. Ja, det är inte endast Italienare som beter sig som pack och inte går att ha och göra med. Det gäller även i hög grad andra delar av forna Östrom.
Ociviliserade länder helt enkelt.
Citera
2023-05-09, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggve.Alibaba
Det är bra att du lyfter medelhavsfolkets undermänskobeteenden. Ja, det är inte endast Italienare som beter sig som pack och inte går att ha och göra med. Det gäller även i hög grad andra delar av forna Östrom.
Ociviliserade länder helt enkelt.

Om jag får välja mellan ocivilisation och den dysfunktionella svenska bög-"civilisationen" så är föredrar jag det förra. Varken svenskar eller det förment "civiliserade" svenska böglandet har någon framtid.
Citera
2023-05-09, 16:46
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Om jag får välja mellan ocivilisation och den dysfunktionella svenska bög-"civilisationen" så är föredrar jag det förra. Varken svenskar eller det förment "civiliserade" svenska böglandet har någon framtid.
Tyvärr tror jag du kan ha rätt i det fetade ovan.
Citera
2023-05-09, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren

Men herregud, är du i rätt tråd eller? Har du några funktionshinder? Mer än vanligt på fb liksom?
Citera
2023-05-09, 22:40
Medlem
SamuraiBennys avatar
En gång var jag i Norge då något fyllo skrek efter min flickvän att hon "var pen".
Slutsats: Norskar är Europas avskum.
Citera
2023-05-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
En gång var jag i Norge då något fyllo skrek efter min flickvän att hon "var pen".
Slutsats: Norskar är Europas avskum.

Jag var i Danmark en gång, då var det en uteliggare som sa: hhnng grrl fissebolleh mhh.

Efter det har jag aldrig varit längre söderut än Jönköping.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in