Citat:
Ursprungligen postat av
RandomWanderer
Du är bra korkad om du inte förstår skillnaden på detta:
En kvinna som ligger med en ny varannan dag.
En man som ligger med någon någon gång.
Där båda har en fast partner.
Hela denna tråden är fylld av samma typ av kvinna som dig, den typiska alternativa tjejen som har taskig attityd och skriker mest för hon tror det gör henne på samma nivå som en man.
Bara av språket kan man se hur ni ser ut.
Inte en chans att ni har många återkommande stamkunder. För det är inte enbart sex de flesta män går till prostituerade för.
Och eran personlighet är som en kasse bajs om man läser era inlägg.
Så man kan undra om ni är fejk de flesta och aldrig ens sålt sex mer än till grannen i byn som aldrig fått ligga.
Du är bra korkad om du tror eskorter ligger med nya personer varannan dag. Flertalet i tråden skriver de träffar ca 1-2 kunder i veckan och mestadels stammisar. Vet inte antalet sexpartners det resulterar i för andra, men själv har jag aldrig kommit upp i en ny sexpartner per månad genomsnittligt. Jag vet också att vissa kunder frekventerar andra eskorter, möjlighet finns de har fler nya sexuella kontakter än mig.
”För hon
tror det
gör henne
på samma nivå som en man” apropå språkbruk, är svenska ditt modersmål? Denna sats blir så konstig, verben i kombinationen med prepositionen. Verbet
gör syftar på att utföra en handling, tror eskorten hon utför en handling om hon är på samma nivå som en man? Och varför använder du prepositionen
på och inte en preposition som indikerar en rörelse som överensstämmer med verbet? PS det räcker också om du skriver
någon en gång, duplikation passar i få satser, förslagsvis för att förstärka adjektiv eller substantiv.
Jo, det finns män som går till eskorter endast för att de vill ha en snabb sexuell service, samt det finns också män som går till eskorter för att de vill ha en mer personlig service under en längre dejt. Vet inte vilka kunder andra eskorter i tråden arbetar med men själv arbetar jag med den andra gruppen. Jag tror inte du är rätt person att tala för sofistikerade män. Du klagar på andras språkbruk men skulle få svensklärarens ögon att börja blöda. Alltid så det brukar vara när män kommer och ska förklara kvinnor är underlägsna dem, och det skulle DE vara ett exempel på, skrattar. Din läsförståelse lämnar också en del att önska, i tråden beskriver sexarbetare positiva och negativa upplevelser av att sälja sex, vilket påvisar att många sexarbetare har en nyanserad och ödmjuk attityd till sitt arbete.