2023-05-07, 12:15
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Samma för mig, antingen har kunden ordnat outiften eller så har han önskat något väldigt generiskt som typ "svarta spetsunderkläder". Oftast brukar kunden bara önska "kom i någonting som du känner dig bekväm i!". 😁 På ett sätt är det lite tråkigt eftersom jag verkligen gillar förberedelserna inför en träff och att klä upp mig.

Minns nån mupp för flera år sen länkade bild på en latexdress för typ 3000 och ville att jag skulle ordna en sån till träffen. Neh!!! Om du önskar dyra specifika plagg jag aldrig annars kommer använda så får du fixa dem. I övrigt så är det som du säger -- många vill ha nåt väldigt generiskt som redan har i garderoben. Vet inte riktigt men många verkar tro att kunder vill ha lårhöga läderstövlar, sexy nurse, dyrt gummi/latex osv men det är inte min erfarenhet alls. Tvärtom så vill de flesta ha väldigt basic saker. Och det här med att det skulle innebära nån sorts extrakostnad i smink? Det är ju inte så att jag aldrig annars sminkar mig.
Citera
2023-05-07, 22:18
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Hur mycket yrkesrelaterade utgifter har en hora per år i snitt?
Jag tänker på horkläder, horsmink, etc? Det skall väl till en massa olika kostymer för att tillfredsställa alla sjuka begär där ute?
Oj haha vilken fråga. Låter som du kollat på för mycket filmer...

Jag klär mig ganska neutralt för att inte väcka uppmärksamhet. Om någon kund begär en specifik klädsel får han köpa det och så byter jag om på plats. Tänker inte ägna tid och pengar åt att köpa kläder och sen så vet jag inte ens om han dyker upp så står jag där och känner mig som en lurad och utklädd hora ( ).

Det jag lägger mest pengar på själv är väl snygga underkläder som jag både använder privat och i jobb. Sen är en vanlig förfrågan sexleksaker och det köper jag helst själv också. Kondomer och glidmedel, rakhyvlar, lotion, lukta gott behövs också fylla på ibland Svårt att säga ett snitt då jag använder det mesta även privat har inga kläder eller smink jag använder specifikt för träffar... är en neutral och diskret tjej.
Citera
2023-05-08, 00:14
Medlem
Det finns så många trådar för kunder som vill berätta om sina egna erfarenheter och tankar. Ber er kunder att snälla låta oss eskorter få använda denna tråd till vad den är till för. 🙏🏻
Citera
2023-05-08, 08:44
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillies
Det finns så många trådar för kunder som vill berätta om sina egna erfarenheter och tankar. Ber er kunder att snälla låta oss eskorter få använda denna tråd till vad den är till för. 🙏🏻
Har också tänkt på det. Om man vill dela med sig av sina erfarenheter av att träffa eskorter så finns det ju flera andra trådar, plus att det är OT i denna tråd.
Citera
2023-05-08, 09:28
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillies

Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Har också tänkt på det. Om man vill dela med sig av sina erfarenheter av att träffa eskorter så finns det ju flera andra trådar, plus att det är OT i denna tråd.

Jag håller med! Så totalt. Här på Flashback finns det utrymme att yttra nästan vad som helst men varför ska kunder bre ut sig i just den här tråden? Det är klart att vem som helst är välkommen att ställa frågor som hör till ämnet men att kunder får för sig att det här är en bra plats att att vädra sina egna erfarenheter? Nej... Jag antar att såna trådar dessutom redan finns. Ska man dessutom tänka till lite så tror jag att de flesta som går in och läser i en sån här tråd vill höra sexarbetarens perspektiv -- inte kundens -- och absolut inte de som ser ner på sexarbetare utan att ens själv har träffat en sån.
Citera
2023-05-08, 12:13
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Ett annat intressant fenomen som jag inte tror att vi har diskuterat är de kunder som vill att man ska vara "exklusiva". Det har kanske kommit upp i samband med diskussioner om SDs men jag kommer inte riktigt ihåg. En del är så vilda i sina förslag. "För 5000 i månaden så vill jag att du bara är med mig när det passar mig!". Öhhh...? Jag kan för det första inte vara exklusiv med nån eftersom jag har en sambo och om jag skulle vara exklusiv med en kund så kan inte vara tillgänglig så fort det passar kunden och det skulle behövas en MYCKET STÖRRE SUMMA för exklusivitet. Nej jag skulle inte lämna min sambo öht men för att bara träffa en enda kund så måste väl pajasen kunna räkna ut att det krävs MINST 5000 x 15 men inte ens då skulle jag vara tillgänglig så fort det passar kunden.
Citera
2023-05-08, 18:49
Medlem
Får jag fråga random vad efterfrågas mest av kunderna? Någon röd tråd som går igenom?
Citera
2023-05-08, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anywhan
Får jag fråga random vad efterfrågas mest av kunderna? Någon röd tråd som går igenom?
Vanligaste bokningen är 2-3 timmar GFE (timmar verkar inte så populärt). Många vill ha som en social dejt där man bekantar sig med varandra och bygger stämning, sen långt förspel med mycket smek och hångel innan sexet. Ibland har kunder önskemål om utstyrsel, men brukar vara ganska modesta förslag, som kan du ha en fin blus med kjol.

En röd tråd är att kunderna inte vill det ska kännas som en snabb opersonlig service, "töm och glöm". Utan de vill ha samspel, att man är aktiv samt visar vad man gillar. Och man behöver inte se ut som en porrstjärna, vanligt går hem. Ett bra betyg är "jag glömmer bort du är eskort".
Citera
2023-05-09, 07:59
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strangegirl
Vanligaste bokningen är 2-3 timmar GFE (timmar verkar inte så populärt). Många vill ha som en social dejt där man bekantar sig med varandra och bygger stämning, sen långt förspel med mycket smek och hångel innan sexet. Ibland har kunder önskemål om utstyrsel, men brukar vara ganska modesta förslag, som kan du ha en fin blus med kjol.

En röd tråd är att kunderna inte vill det ska kännas som en snabb opersonlig service, "töm och glöm". Utan de vill ha samspel, att man är aktiv samt visar vad man gillar. Och man behöver inte se ut som en porrstjärna, vanligt går hem. Ett bra betyg är "jag glömmer bort du är eskort".

Samma för mig, vanligast är att kunder vill ses 2-3h. Jag gör korta träffar dagtid ibland om både kunden och jag enkelt kan komma ifrån, men det är bara med stammisar där vi båda vet hur det funkar. Annars vill de flesta ses lite längre och bygga stämning och umgås även efter sexet. Det är väldigt få av mina kunder som är intresserade av opersonlig pse och töm och glöm.
Citera
2023-05-09, 12:12
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ett annat intressant fenomen som jag inte tror att vi har diskuterat är de kunder som vill att man ska vara "exklusiva". Det har kanske kommit upp i samband med diskussioner om SDs men jag kommer inte riktigt ihåg. En del är så vilda i sina förslag. "För 5000 i månaden så vill jag att du bara är med mig när det passar mig!". Öhhh...? Jag kan för det första inte vara exklusiv med nån eftersom jag har en sambo och om jag skulle vara exklusiv med en kund så kan inte vara tillgänglig så fort det passar kunden och det skulle behövas en MYCKET STÖRRE SUMMA för exklusivitet. Nej jag skulle inte lämna min sambo öht men för att bara träffa en enda kund så måste väl pajasen kunna räkna ut att det krävs MINST 5000 x 15 men inte ens då skulle jag vara tillgänglig så fort det passar kunden.
Jag skulle inte ha någonting emot att vara exklusiv med en kund, men isf måste det vara någon jag genuint gillar och han får inte förvänta sig att jag är tillgänglig 24/7. Också beror det ju på hur mycket han erbjuder mig, plus att om han inte vill att jag ska dejta privat så behöver han erbjuda någonting som jag inte kan få av en man i ”det verkliga livet” (vet inte själv vad det skulle vara för någonting, men någonting finns det säkert).

Jag har iaf inte haft någon ännu som föreslagit det, så det har inte varit aktuellt. 😅
Citera
2023-05-09, 12:56
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anywhan
De allra flesta bokar vanlig GFE träff med oralt och vaginalt samlag. Det är nog det mest efterfrågade
Citera
2023-05-09, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strangegirl

Tack för ditt svar, rolig och underhållande tråd som jag skall undvika att skriva i och bara läsa med ett leende)))

Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
De allra flesta bokar vanlig GFE träff med oralt och vaginalt samlag. Det är nog det mest efterfrågade
Jag tackar även för ditt svar. Jag trodde att kunderna önskade typ analsex.och annat som många kvinnor mer eller mindre vägrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in