2023-05-07, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Nog reagerar man en smula när CB kommenterar P:s senaste post på insta..."Men åhhh,dina ÖGON är världens världens finaste (pirr pirr)" Vilken vuxen man skriver så???

Hahaha - ja fy så pinsamt. 😂
Citera
2023-05-07, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Någon som är kär på riktigt.
Nä, då säger man det man skriver det INTE på sin tjejs insta. Å för övrigt hade jag dumpat karln om han gjort det efter så lång tid.
Citera
2023-05-07, 09:49
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Nä, då säger man det man skriver det INTE på sin tjejs insta. Å för övrigt hade jag dumpat karln om han gjort det efter så lång tid.

Ja det är DU det
Citera
2023-05-07, 10:04
Medlem
Citat:

Håller med!
Citera
2023-05-07, 14:57
Medlem
Citat:
Ja det är DU det
Och du?
Citera
2023-05-07, 20:19
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Någon som är kär på riktigt.

Det är naturligtvis inte omöjligt. Om man är -25 kanske det till och med är möjligt.

Men att en +50 årig man gör det? Väldigt osannolikt. Mer sannolikt är väl att man gör det för att man tror att det är så man gör, dvs ett psykopatisk beteende där man imiterar känslor.

Jag utesluter inte möjligheten att man som +50 man kan vara oerhört romantiskt. Jag försöker vara det själv. Jag säger bara att möjligheten att man genuint utrycker det på detta sätt är väldigt liten.
Citera
2023-05-07, 20:28
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Kollar senaste avsnittet, då de kommer till nya huset.
Snacka om att CB tar över hela föreställningen! Gör till och med skogräns. Och bara hans röst hörs.
”Theo! Theo! Här!”

Hua.

Edit
Ja, nu registrerade PW det också.
Senast redigerad av StudebakerHog666 2023-05-07 kl. 20:31.
Citera
2023-05-08, 06:39
Medlem
Citat:
Ja det är DU det
Tror många över 40 (ink. mig själv) har den självinsikten; att äkta kärlek inte sitter i hur mycket man måste "visa den" för andra 24/7.

Vi vet att han dyrkar henne. Vi vet att han är hennes man. Vi vet att han finns där för henne. Vi vet att hon är ALLT för honom.

Att fortsätta bedyra det på en kändis nstagramkonto blir på något sätt kletigt och pinsamt, bara.

Det räcker tydligen inte att göra det i den privata sfären.
Citera
2023-05-08, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Det är naturligtvis inte omöjligt. Om man är -25 kanske det till och med är möjligt.

Men att en +50 årig man gör det? Väldigt osannolikt. Mer sannolikt är väl att man gör det för att man tror att det är så man gör, dvs ett psykopatisk beteende där man imiterar känslor.

Jag utesluter inte möjligheten att man som +50 man kan vara oerhört romantiskt. Jag försöker vara det själv. Jag säger bara att möjligheten att man genuint utrycker det på detta sätt är väldigt liten.

Exakt - det är en j-a skillnad på att vara romantisk till mediakåt med PWs sociala media som spelplan.
Citera
2023-05-08, 06:59
Medlem
Gold94s avatar
Man ser ju att han fejkgrinar hos guldsmeden för att kameran rullar, så pinsamt..
Citera
2023-05-08, 09:27
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Man ser ju att han fejkgrinar hos guldsmeden för att kameran rullar, så pinsamt..

Japp spel för galleriet och han gör det inte ens bra.
Ser och märker hon inte det nu så lär hon väl aldrig göra det.
Trist för henne. Men det är inte vi som får/ska leva med denna man
utan hon så.. - Låt kameran rulla
Citera
2023-05-08, 15:32
Medlem
Citat:
Tror många över 40 (ink. mig själv) har den självinsikten; att äkta kärlek inte sitter i hur mycket man måste "visa den" för andra 24/7.

Vi vet att han dyrkar henne. Vi vet att han är hennes man. Vi vet att han finns där för henne. Vi vet att hon är ALLT för honom.

Att fortsätta bedyra det på en kändis nstagramkonto blir på något sätt kletigt och pinsamt, bara.

Det räcker tydligen inte att göra det i den privata sfären.

Har aldrig sett någon kändis respektive som håller på som han gör. Och det som är mest skrattretande är att från första dagen dom blev ett par så har han kommenterat alla inlägg som hon gör. Varför kan man fråga sig? Om man gör det då och då men jämt och ständigt!!!!!!
Tror inte att det är bara för P… tror att han gillar att få pluspoäng i likes och kommentarer. Och han älskar ju att bli filmad. Ingen integritet på honom heller.

Usch han är bara för mycket denna man ( i min smak)
Han måste älska att få så mycket kommentarer om vilken man, var hittar man en sådan osv osv…..
Han är ingen Karl…han är en stor fjant. I mina ögon en TÖNT…
Kolla inlägget hur han beter sig när P kommer hem och han har satt ihop bordet. Urk…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in