2023-05-05, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Varken jag eller några andra kommer Swisha pengar till ett oseriöst projekt. Bara fantasier att dom drar in massa pengar den vägen. Aldrig skett. Snart kommer SKV och knackar på dörren.
Bra svar, bästa att jag swishar en 200-hundring till Dumpen då. Ha en trevlig kväll
Citera
2023-05-05, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Bra svar, bästa att jag swishar en 200-hundring till Dumpen då. Ha en trevlig kväll
Har inte socialtjänsten koll på dina utgifter? Svårt att motivera varför du slösar pengar på Dumpen.
Citera
2023-05-05, 22:01
Medlem
Citat:
Att man hamnar på Dumpen är inte slumpen.
Som förälder har man 100% ansvar för sina barn. Då ska man inte sitta med kuken i hand och leta efter barn att våldta.
Har inte föräldrar ansvar för stt deras tonåringar inte chattar med gubbar då?
Citera
2023-05-05, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Har inte socialtjänsten koll på dina utgifter? Svårt att motivera varför du slösar pengar på Dumpen.
Det är inte slöseri. Det finns inget annat jag hellre lägger pengar på än Dumpen. Som en bonus får man insikt hur sjuka personer som du tänker.
Citera
2023-05-05, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Har inte föräldrar ansvar för stt deras tonåringar inte chattar med gubbar då?
Ja du skulle må då va.
Citera
2023-05-05, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo230
Har tänkt samma tanke som du i detta och även hos mig själv funderat över hur dem kunnat komma undan under såhär lång tid med att hänga ut folk som inte är dömda.

Sedan verkar Patrik inte förstå att om man förstör någons liv till den här graden så kanske man ligger ganska risigt till , för att någon när någon inte har något kvar att förlora , det är då det kan bli riktigt farligt. En normalbegåvad person förstår detta , men inte Patrik bevisligen.

Sedan tycker jag det var intressant att läsa tidigare i tråden om Patriks riktiga jag , att han minsann var en riktig psykopat i själva verket , men det skriver såklart inte mediafittorna något om. Imagen ska hållas uppe till vilket pris som helst , som alltid i det nya perfekta Sverige.

Sedan angående förtal tror jag det kan få en dominoeffekt, att går en vidare så går 3 till vidare , sen 5 sen 10 osv.

Så ni härute , hur länge dröjer det innan dumpen är rökte tror ni?

Vore intressant att läsa era teorier.

tor det kommer ganska snart..så deras affärside håller inte
Senast redigerad av busibrallan 2023-05-05 kl. 22:10.
Citera
2023-05-05, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
tor det kommer ganska snart..så deras affärside håller inte
Jag skrattar åt er som återkommande hävdar att Dumpen ska stoppas bla, bla, bla men sen händer det ändå absolut ingenting.
Dumpen är en maskin som dundrar fram mot Napp#300.
Citera
2023-05-05, 22:21
Medlem
BeachBobs avatar
Tycker Facebook borde stänga dumpens Facebook. Så mycket hat och aggressivitet där frodas är skrämmande. Sen är där en del fina krafter också men dom kan hoppa över till den andra stora gruppen ”Inte Ett Barn Till”. Dom agerar mer i det tysta men har ett fint budskap utan våld och en massa fina aktiviteter dessutom.
Citera
2023-05-05, 23:19
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Som förälder har man 100% ansvar för sina barn. Då ska man inte sitta med kuken i hand och leta efter barn att våldta.
Större risk om man bor i söder, inte jämlikt.
Citera
2023-05-05, 23:42
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo230
Är alltid intressant med förstahandsuppgifter. Inget i detalj vilket är förståeligt, utan mer att du själv har träffat och sett hur han är bakom fasaden. Först nu kan jag skita helt i vad media har att säga om honom, det känns kungligt!

Vet inte om du eller någon annan i tråden skrev det , men ordet psykopat har sagts om honom och då förstår man ju att det är högt vatten.
Patrik har troligen Asperger, Sara har ADHD enlig henne själv. Patrik har fastat i pedofilitänkandet, Sara kan inte sitta still och driver på som sjutton för att få utlopp för sin frustration.
Citera
2023-05-05, 23:51
Medlem
Citat:
Jamen dåså. Häng ut föräldrarna som inte har bättre koll på sina våldtagna barn då? Är det så vi ska tolka dina idiotiska inlägg? Då förstår jag lite bättre varför du tycker det är fantastiskt att inga gäddor döms, som du skrivit tidigare.
Citera
2023-05-05, 23:55
Medlem
Citat:
Läs vad jag svarade på ditt jävla mongo.
Och du påstår att jag inte kan svara som en vuxen. Du är en sån jävla hycklare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in