Citat:
Ursprungligen postat av
Niklas86
Som tidigare sagt, flyttnettot är negativt. Bebisar får inga lånelöften. Invandringen ifrån MENA har varit massiv ja. Svara med lite logiska förklaringar om varför priserna nu sjunkit så mycket i Stockholm
Stockholms län har ökat folkmängd varje år iaf de senaste 10 åren. Det är verkligheten.
Och under tiden har det byggts och priserna har ökat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Niklas86
Har du ens varit i Linköping?
Ja, jag har bekanta där jag besöker ibland. Och min son har gått på högskolan där.
Jag är ganska hyggligt bekant med staden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Niklas86
Tråkig stad
Hur mäter man upp det var frågan. Och det kommer 0 svar.
Och som andra tidigare observerat verkar du tro att bara man repeterar något dravel så blir det sanning.
Är det inte mer renhårigt att bara medge att det är rent känslo-yrande från din sida.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rengen
Finns ingen normal människa som tex skulle ta semester i Lkpg. Det är ett mått på den extrema tråkigheten.
Nej, det är ett mått på kommunens exportinkomster i sektorn besöksnäring.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rengen
I Lkpg som är utslängd på en stor åker jobbar man då det finns gott om jobb för välutbildade. Eller studerar. På helgerna är staden död då alla flyr ut till sina stugor pga stadstristessen.
Låter väl ganska positivt. Då kan man handla på helgen utan att en massa sengångare är i vägen.
Hur fick du det till tråkigt?
Citat:
Ursprungligen postat av
bertil-the-man
Märks att du aldrig varit i vare sig Linköping eller den vackra plats som är Sveriges huvudstad.
Tja, nu bor jag i Stockholm.
Och med det lär alla förstå hur verklighetsförankrade dina skriverier är.