Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-05, 13:30
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Snäppet efter? Vi ligger för fan snäppet före er. Läs tabellen.

Men okej, så här då: Om vi vinner den 21 maj, kommer du sätta dig ner då och tona ner en smula när du fått veta din plats? Eller kommer det ett hav av ursäkter då också?
Såhär tidigt på säsongen är det ganska enkelspårigt att stirra blint på tabellen. Då måste man ta hänsyn till fler parametrar. Om ni ligger före oss när serien vänder blir jag förvånad.
Citera
2023-05-05, 13:38
För folk som tror att vi blev utspelade mot Kalmar så kan ni titta på dessa siffror och fundera över hur många gånger Kalmar vinner den matchen med 3-1.

https://www.flashscore.se/match/vRwL...tchstatistik/0

Xg

3,59 - 0,39

Farliga anfall

92-19

Målchanser

19-7
Citera
2023-05-05, 14:38
Medlem
Vi kommer veta om Häcken är räkna med när dom går in i det hektiska spelschemat som kval till Europa innebär.
Lång resa till nåt rövhålsland ,försenade flyg hem för sen ladda om 2-3 dagar efter,och repetera detta under några månader.

Allt innan betyder noll,kvittar vem som vinner den 21.det är i sensommaren allt kommer avgöras.

Men Trazke,vad hade du valt Europaspel i höst i CL/EL casha in fint där ,även om ni hackar i allsvenskan top 3-4.
Eller åk ut allt med Europa i kvalet och satsa 100 på allsvenskan
Citera
2023-05-05, 14:46
Medlem
bananjuices avatar
Vinst i sex av sju kommande för att ha samma utfall som i fjol inför uppehållet.. Känns för jävla sannolikt
Citera
2023-05-05, 15:12
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Vi kommer veta om Häcken är räkna med när dom går in i det hektiska spelschemat som kval till Europa innebär.
Lång resa till nåt rövhålsland ,försenade flyg hem för sen ladda om 2-3 dagar efter,och repetera detta under några månader.

Allt innan betyder noll,kvittar vem som vinner den 21.det är i sensommaren allt kommer avgöras.

Men Trazke,vad hade du valt Europaspel i höst i CL/EL casha in fint där ,även om ni hackar i allsvenskan top 3-4.
Eller åk ut allt med Europa i kvalet och satsa 100 på allsvenskan

Vi är Häcken. Vi behöver inte välja.
Citera
2023-05-05, 15:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vi är Häcken. Vi behöver inte välja.

Tänk om jag 1995 hade sagt till en blåvit supporter att 2022 vinner Häcken guldet dom hade ju skrattat ihjäl sig. Ganska sjukt egentligen hur det vänt därnere hos er.
Citera
2023-05-05, 15:40
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Tänk om jag 1995 hade sagt till en blåvit supporter att 2022 vinner Häcken guldet dom hade ju skrattat ihjäl sig. Ganska sjukt egentligen hur det vänt därnere hos er.
Jag tänkte ungefär samma sak häromdagen. Det är faktiskt helt sjukt egentligen. Och det jag gillar mest är att vi tagit tydliga steg hela tiden. Om vi hade varit en dagslända hade vi gått från 0-100 på ett par år som typ ÖFK. Men just den här utvecklingen steg för steg är läcker.
Citera
2023-05-05, 15:44
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Såhär tidigt på säsongen är det ganska enkelspårigt att stirra blint på tabellen. Då måste man ta hänsyn till fler parametrar. Om ni ligger före oss när serien vänder blir jag förvånad.
Jag noterar att du inte svarade på min fråga så jag tar den igen:

Om vi vinner den 21 maj, kommer du sätta dig ner då och tona ner en smula när du fått veta din plats? Eller kommer det ett hav av ursäkter då också?
Citera
2023-05-05, 15:49
Citat:
Jag noterar att du inte svarade på min fråga så jag tar den igen:

Om vi vinner den 21 maj, kommer du sätta dig ner då och tona ner en smula när du fått veta din plats? Eller kommer det ett hav av ursäkter då också?
Vad fan skall jag svara på det?

Det beror ju mycket på om ni krossar oss på samma sätt som vi slog Djurgården, eller om ni slår oss på samma sätt som ni slog BP.
Citera
2023-05-05, 15:51
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Jag tänkte ungefär samma sak häromdagen. Det är faktiskt helt sjukt egentligen. Och det jag gillar mest är att vi tagit tydliga steg hela tiden. Om vi hade varit en dagslända hade vi gått från 0-100 på ett par år som typ ÖFK. Men just den här utvecklingen steg för steg är läcker.

Jo det får man faktiskt ge er. Från att ha varit ett jojo lag mellan allsvenskan och superettan till att bli ett stabilt topplag.
Citera
2023-05-05, 16:20
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Vad fan skall jag svara på det?

Det beror ju mycket på om ni krossar oss på samma sätt som vi slog Djurgården, eller om ni slår oss på samma sätt som ni slog BP.
Ett hav av ursäkter it is then.
Citera
2023-05-05, 16:31
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ett hav av ursäkter it is then.

Äsch, jag tycker det är lite häftigt att vi fortfarande slår underifrån i vissa ögon, trots allt. Slår inte Häcken oss med fem-sex bollar är det underkänt för dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in