2023-05-05, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Du ser ingen skillnad eller?

Det står ju på chattarna vad de velat göra med barnen. Det behövs ingen juristutbildning för att avgöra att de är skyldiga. Tänk själv istället för att låta domstolen tänka åt dig.
Citera
2023-05-05, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Du bortser, som vanligt för dumpen-sektlingarna, från de uthängdas familjer.

Dumpens enda "nytta" är att generera swishinkomster till överste-prästerna. De uthängda individer som har fällts i domstol som "förövare" är tydligen så få, att det för Dumpen är alltför generande att redovisa dem.

Swisharna överför (enligt siffror som har nämnts här i tråden) osannolika summor för nöjet att beskåda offentliga förnedringar. De kan inte ha det för roligt annars...
Att diskutera med dig är som att sno godis från ett barn/fiskare på dumpen
Eftersom det är din bärande tes måste du väl veta hur mycket pengar dom drar in?
Citera
2023-05-05, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo230
Men kan du inte läsa eller? Det handlar ju om att han hänger ut personer som inte är dömda! Och lägger man ihop 2 och 2 så borde man förstå att den som blivit uthängd inte har något mer att förlora eftersom det deras liv ändå är förstört för all framtid troligtvis.

Sedan är personen dömd är det en annan sak för då kommer ändå namnet ut på ett eller annat sätt. Sedan visst kan någon som är dömd ge igen efter avtjänat straff , men att dem som han hänger ut inte är dömda talar inte direkt till Patriks fördel.

Man fattar ju att de är skyldiga ändå. Kan man lita på att en domstol som inte vet vad en snippa är gör en rättvis bedömning?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Politiskt ickesvar.
På vilket sätt? Han var spoonfeed av polisen och erkände allt mellan himmel och jord. Ungefär så Dumpen agerar. Dom triggar folk.
Citera
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Upplys oss vad som gör dig så säker på att det är köpta följare.

Bäste Bob.
Låt dej inte dras ner i mörkret.
Citera
2023-05-05, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
På vilket sätt?

Tar upp en feldömd person när frågan uppenbarligen rörde riktiga seriemördare.
Citera
2023-05-05, 16:02
Medlem
Citat:
Man fattar ju att de är skyldiga ändå. Kan man lita på att en domstol som inte vet vad en snippa är gör en rättvis bedömning?

Jag kan hålla med dig om att Sveriges rättssystem i sig har havererat och det du nämner är ett exempel på det. Det jag försökte säga var att han själv leker med eld genom sitt agerande , i synnerhet eftersom det inte bara är ett par stycken han hängt ut utan ett tresiffrigt antal. Och med det sagt så kommer han en dag att göra det med ” fel person “ och det kan innebära två saker , den första är dominoeffekt av anmälningar gällande förtal alternativt en kula i pannan - ödet avgör.

Brottet förtal behöver inte endast gälla osanningar utan även sanna uppgifter. Och är det säg 50 personer som ger sig på en process kan han nog hamna i skärselden en tid framöver
Citera
2023-05-05, 16:08
Medlem
Citat:
Jag kan hålla med dig om att Sveriges rättssystem i sig har havererat och det du nämner är ett exempel på det. Det jag försökte säga var att han själv leker med eld genom sitt agerande , i synnerhet eftersom det inte bara är ett par stycken han hängt ut utan ett tresiffrigt antal. Och med det sagt så kommer han en dag att göra det med ” fel person “ och det kan innebära två saker , den första är dominoeffekt av anmälningar gällande förtal alternativt en kula i pannan - ödet avgör.

Brottet förtal behöver inte endast gälla osanningar utan även sanna uppgifter. Och är det säg 50 personer som ger sig på en process kan han nog hamna i skärselden en tid framöver
Man får ta risker om något viktigt ska bli gjort. Det där med fel person har ju hänt med gubben som smällde till honom. Patrik är ingen man skrämmer enkelt.
Citera
2023-05-05, 16:12
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:

Sjöberg är en idiot. Han gnäller om en käftsmäll av nån gammal gubbe. I det här landet verkar det ju mer eller mindre vara "legitimt" att skjuta ihjäl nån som sålt en 10a i fel distrikt, eller velat "knolla" nåns mamma. Sjöberg o horan har förstört +200 människors liv+släkt och vänner. Rätt eller fel råder det ju delade meningar om. Men man är ju rätt naiv om man går runt och tror att inget kommer hända. Han kommer med största säkerhet råka väldigt illa ut.
Citera
2023-05-05, 16:14
Medlem
Citat:
Självklart kan du inte veta om de är köpta, men det är en väldigt enkel sak att köpa följare, views osv idag. Du kan enkelt köpa 50.000 lyssningar, views på spotify/ youtube. Vad gäller denna tråden så framgår det med all tydlighet att vissa konton är skapade av dumpen själva. Både när av när de reggades o av innehållet. Tänker inte gå in närmare på vilka för jag blev avstängd från mitt förra konto när jag gjorde det enligt nån regel 1.06

Dumpen har inte speciellt många följare på Instagram https://www.instagram.com/p/CSOXl1Yoe2B/?hl=en
eller på Twitter
https://twitter.com/dumpen_se?lang=en
Smoke and mirrors.
Folk är helt enkelt ointresserade. Så ser verkligheten ut.
Dessutom är det typ 20 kommentarer på deras hemsida på varje konfrontation, ingen direkt impact. Facebook sidan läser jag inte, ingen aning om vad som händer där.
Senast redigerad av Eskamotera 2023-05-05 kl. 16:21.
Citera
2023-05-05, 16:15
Medlem
Citat:
Man får ta risker om något viktigt ska bli gjort. Det där med fel person har ju hänt med gubben som smällde till honom. Patrik är ingen man skrämmer enkelt.

Men det jag pratar om nu är lite värre än att man blir skrämd. Får man en kula i pannan är det ju inte så att man kan resa sig upp och gå till nästa , utan då är det finito oavsett hur tuff man är. Han hade tur den gången helt enkelt.

Sedan tror jag att han är i rätt land för att syssla med sånt , för kan nästintill försäkra dig att hade han gjort samma sak någon annanstans så hade han inte levt idag , det är min teori.
Citera
2023-05-05, 16:18
Medlem
Citat:
Sjöberg är en idiot. Han gnäller om en käftsmäll av nån gammal gubbe. I det här landet verkar det ju mer eller mindre vara "legitimt" att skjuta ihjäl nån som sålt en 10a i fel distrikt, eller velat "knolla" nåns mamma. Sjöberg o horan har förstört +200 människors liv+släkt och vänner. Rätt eller fel råder det ju delade meningar om. Men man är ju rätt naiv om man går runt och tror att inget kommer hända. Han kommer med största säkerhet råka väldigt illa ut.

Är precis det jag säger i mitt nya svar i tråden. människor har ju råkat illa ut för mindre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in