Citat:
Ursprungligen postat av
Eskamotera
Jo, men dom redan blivit exponerade och har inte speciellt mycket att förlora. Deltar du i en grupptalan försvinner du i bruset. Ingen lägger speciellt mycket fokus på en enskild individ.
Angående punkt 2. Kan dom leta upp fjortisar på Kik kan dom leta upp varandra där. Behöver inte vara raketforskare för det projektet.
Skulle vara intressant att se om hebefilerna går till motoffensiv. Anfall är bästa försvar.
Har tänkt samma tanke som du i detta och även hos mig själv funderat över hur dem kunnat komma undan under såhär lång tid med att hänga ut folk som inte är dömda.
Sedan verkar Patrik inte förstå att om man förstör någons liv till den här graden så kanske man ligger ganska risigt till , för att någon när någon inte har något kvar att förlora , det är då det kan bli riktigt farligt. En normalbegåvad person förstår detta , men inte Patrik bevisligen.
Sedan tycker jag det var intressant att läsa tidigare i tråden om Patriks riktiga jag , att han minsann var en riktig psykopat i själva verket , men det skriver såklart inte mediafittorna något om. Imagen ska hållas uppe till vilket pris som helst , som alltid i det nya perfekta Sverige.
Sedan angående förtal tror jag det kan få en dominoeffekt, att går en vidare så går 3 till vidare , sen 5 sen 10 osv.
Så ni härute , hur länge dröjer det innan dumpen är rökte tror ni?
Vore intressant att läsa era teorier.