2023-05-05, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det känner jag väl till. Men tror du dumpen har köpt sina följare. Personligen har jag inte sett några tecken som tyder på det.
Skärpning mannen. Tror du att gemene person har någotsånär intresse av lågintelligenta hebefilier som har sexchattat med en fjortis. Har du läst en uthängning har du läst alla.
Tror du att det är någon folkrörelse, eller?
Citera
2023-05-05, 15:23
Medlem
Sverige måste vara enda landet i världen där en organisation som försöker skydda barn från sexövergrepp blir öppet motarbetad.
Citera
2023-05-05, 15:26
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MUST-chefen
Hjälpa!? Det handlar om lag, juridik och vilket land Sverige vill vara. Pga sannolikhet. Av 7000 plus övriga och medier så borde ett tillräckligt antal ha det intresset.

Jag håller med dig, Dumpen borde stoppas omedelbart.

Men av de här 7000st advokaterna så har hittills ingen av dessa lyft ett finger för att göra något åt saken så vitt jag vet. JK anser att det saknas allmänintresse och tänker inte heller göra något.

Har du annan information?
Citera
2023-05-05, 15:26
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Skärpning mannen. Tror du att gemene person har någotsånär intresse av lågintelligenta hebefilier som har sexchattat med en fjortis. Har du läst en uthängning har du läst alla.
Tror du att det är någon folkrörelse, eller?
Det är möjligt att du har rätt och jag säger inte emot dig. Jag bara säger att jag inte har sett några tecken på köpta följare.
Citera
2023-05-05, 15:28
Medlem
Har ni någonsin sett en livs levande person utstyrd i Dumpens konfektion?
Gudskelov har jag aldrig beskådat det.
Jag är säker på att försäljningen går sämre än sämst.
Citera
2023-05-05, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det är möjligt att du har rätt och jag säger inte emot dig. Jag bara säger att jag inte har sett några tecken på köpta följare.
Hur för böveln skulle du ha någon kännedom om det överhuvudtaget?
Citera
2023-05-05, 15:33
Medlem
Citat:
Jo, men dom redan blivit exponerade och har inte speciellt mycket att förlora. Deltar du i en grupptalan försvinner du i bruset. Ingen lägger speciellt mycket fokus på en enskild individ.

Angående punkt 2. Kan dom leta upp fjortisar på Kik kan dom leta upp varandra där. Behöver inte vara raketforskare för det projektet.

Skulle vara intressant att se om hebefilerna går till motoffensiv. Anfall är bästa försvar.

Har tänkt samma tanke som du i detta och även hos mig själv funderat över hur dem kunnat komma undan under såhär lång tid med att hänga ut folk som inte är dömda.

Sedan verkar Patrik inte förstå att om man förstör någons liv till den här graden så kanske man ligger ganska risigt till , för att någon när någon inte har något kvar att förlora , det är då det kan bli riktigt farligt. En normalbegåvad person förstår detta , men inte Patrik bevisligen.

Sedan tycker jag det var intressant att läsa tidigare i tråden om Patriks riktiga jag , att han minsann var en riktig psykopat i själva verket , men det skriver såklart inte mediafittorna något om. Imagen ska hållas uppe till vilket pris som helst , som alltid i det nya perfekta Sverige.

Sedan angående förtal tror jag det kan få en dominoeffekt, att går en vidare så går 3 till vidare , sen 5 sen 10 osv.

Så ni härute , hur länge dröjer det innan dumpen är rökte tror ni?

Vore intressant att läsa era teorier.
Citera
2023-05-05, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo230
Sedan verkar Patrik inte förstå att om man förstör någons liv till den här graden så kanske man ligger ganska risigt till , för att någon när någon inte har något kvar att förlora , det är då det kan bli riktigt farligt.

Du vill hålla seriemördare anonyma också eller?
Citera
2023-05-05, 15:39
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Jag håller med dig, Dumpen borde stoppas omedelbart.

Men av de här 7000st advokaterna så har hittills ingen av dessa lyft ett finger för att göra något åt saken så vitt jag vet. JK anser att det saknas allmänintresse och tänker inte heller göra något.

Har du annan information?

Du vet hur snabbt myndigheter arbetar. Det arbetas säkert på det. Oftast tar det ju ett år eller ett par bara för att förbjuda en drog. Det är ju inte så här utgivningsbevis var tänkta att användas. Detsamma gäller ratsit, mr koll och liknande sajter. Men vad gäller Dumpen så sticker den ju ut mer än de andra och den skriker ju WT pöbelmentalitet, skapad av personer utan varken juridiskt eller ekonomiskt kunnande. Stämmer inte nån enskild person/grupp sidan(vilket mycket väl är möjligt) så kommer de åtalas för ekonomisk brottslighet var så säker. De kriminella mc klubbar som man inte kan fälla för vapenbrott, narkotikabrott eller dylikt brukar man fälla för ekonomiska brott och bidragsbrott. Flera av de ledande personerna har dessutom fått sin sjukpenning indragen. Är du så naiv att deras verksamhet inte kommer hårdgranskas av skatteverk och försäkringskassa så är du otroligt naiv.
Citera
2023-05-05, 15:42
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Hur för böveln skulle du ha någon kännedom om det överhuvudtaget?
Upplys oss vad som gör dig så säker på att det är köpta följare.
Citera
2023-05-05, 15:45
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage

Seriemördarna var dömda i domstol av juridisk kunniga personer, baserat på material i polisutredningar. Personerna på dumpen är dömda av personer som inte ens klarat sig igenom grundskolan med godkända betyg, där det dessutom har används brottsprovokation och där det i det flesta fall inte ens har begåtts ett brott.

Du ser ingen skillnad eller? Förstår att du känner sympati för Sjöberg, ingen av er fullföljde väl grundskolan.
Senast redigerad av Statsminister2030 2023-05-05 kl. 15:49.
Citera
2023-05-05, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage

Men kan du inte läsa eller? Det handlar ju om att han hänger ut personer som inte är dömda! Och lägger man ihop 2 och 2 så borde man förstå att den som blivit uthängd inte har något mer att förlora eftersom det deras liv ändå är förstört för all framtid troligtvis.

Sedan är personen dömd är det en annan sak för då kommer ändå namnet ut på ett eller annat sätt. Sedan visst kan någon som är dömd ge igen efter avtjänat straff , men att dem som han hänger ut inte är dömda talar inte direkt till Patriks fördel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in