Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Som jag tidigare har skrivit så blir jag misstänksam när någon öppet hatar människor som tänder på barn och unga. Här är ett bra exempel på hur jag föreställer mig en person som påstår sig swisha (trots att han inte har några pengar) till Dumpen ser ut:
https://www.expressen.se/nyheter/krim/nazisten-alexander-andersson-doms-for-grova-sexbrott-mot-barn/
Dödsstraff för pedofifili, jo jag tackar, jag. Var har jag hört den tidigare?
Som i länken ser typiska anhängare av dumpen ut och samma sinne har många av dem. Ingen av dessa barnväktare gör det för att motverka övergrepp och skydda barn, utan det är en ideologi som bygger på hat. Precis som hatet mot bögar var. Ingen hatade bögar för att skydda män.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eskamotera
En sak jag inte begriper är varför dom uthängda inte organiserar sig.
Borde vara rätt enkelt med tanke på att alla deras användarnamn på Kik står i chattkonversationerna. Dom kan lätt hitta varandra och föra en grupptalan mot Dumpen Media Group. Det är trots allt 222 stycken som har blivit exponerade. Bör vara en bagatell att få ihop 60-75 stycken, strenght in numbers.
Ja förklara det för tråden den som förstår. Grovt förtal har en preskriptionstid på fem år så än återstår tid.
Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Det är för att Sara gladeligen skulle elda gråtande barn i öppna spisen om hon fick pengar för det.
Hon bryr sig om uppmärksamhet och pengar. Barn är en tacksam grupp att säga sig jobba för. Det här med lagändring tog ju ett år innan hon kom på, en idé de fick när ETC skrev sina artiklar där patrik och sara hånade en av de anhöriga.
Det roliga är ju hur omgivningen accepterar att Sara och Patrik skadar så otroligt många anhöriga till gäddorna. Logiskt sett är det ju pankaka att rädda ett fiktivt barn för att skada ett riktigt.
Polisen gick ut i dagarna med att de fångar några pedofiler. Inga namn nämndes, inga bilder, de hängde inte ut familjen till de misstänkta. Som trots allt är oskyldiga tills motsatsen bevisats i domstol.
Hur många familjer, barn, liv och framtider ska de få förstöra innan allmänheten, samhället och myndigheter sätter stopp. Hur mycket ska dessa kriminella få lov att kosta innan det får vara nog. När ska polletten trilla ner och varför har den inte redan gjort det för alla?
Det är äckligt alltsamman men tyvärr tar det tid för allmänheten att genomskåda förtäckta lögner och låtsasgodhet. Man kommer i bättre ljus när man själv väljer och signalerar den "rätta" sidan utåt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Statsminister2030
Tyvärr känns det som om en del av horans o Sjöbergs tillgångar redan står på målvakter. Om de får 15-20 miljoner i skulder så går väl livet vidare som vanligt.
Man skulle vilja säga till Sjöberg i välmenad ton. För helvete, gör något vettigt av ditt liv. Du är gubbe nu Patrik. Spring inte runt och jaga andra gubbar som har chattar med låtsatbarn. Medverka inte till det utan fixa din ekonomi och gör något roligare och bättre av tiden som är kvar.