2023-05-04, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Du använder begreppet tonåring för att mildra det faktum att gäddan söker efter barn att våldta.
Det du skriver som svar på min fråga är starkt indikativt på dumplingars förmåga att föra ens en grundläggande form av diskussion...
Använder jag fel begrepp? Efter vad jag erfar så utger sig fiskaren antingen för att vara en tonåring under 15 år, eller en mor som vill låna ut ett litet barn.
Min fråga gällde alltså förstnämda scenariot, inte det andra.
Så svara gärna på min fråga... jag omformulerade den även till en anban läsare. Går lika fint att svara på det inlägget.
Citera
2023-05-04, 21:48
Medlem
Citat:
Källkritik är viktigt. Jag känner inte dig och om du hänvisar till en vetenskaplig studie som bevis för ett påstående är det väl rimligt att du kan presentera den studien?

Jag argumenterar bara baserat på mina egna åsikter och betraktelser och behöver därför inte presentera några bevis.
Felet med dig (ETT av dem), är att av oss efterfrågar du fakta och stöd i forskningar som ger stöd åt våra åsikter, samtidigt som du är så tvärsäker och framför dina argument som den enda sanningen. Du vägrar konsekvent att presentera några belägg eller grunder för dina åsikter, utan rapar bara upp ditt mantra om och om igen att det är just bara åsikter.
Ser du hyckleriet? Fattar du varför du är så omöjlig att diskutera med?
Citera
2023-05-05, 00:15
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumpad2022
jag är snygg och smart och sara och patrik är fortfarande horor. jag har inte sålt rövhålet till någon men det har de för varor och tjänster. jag ligger i sängen med en syster 10, 12 på varje sida här på philippines men jag är inte luder för det.
Fulaste jag sett. Inte så konstigt att ingen vill ha dig.

Det gör dig till pedofil. Att du önskar att ge dig på barn som inte kan försvara sig själva är den du är.

Förstår du inte konceptet bakom dumpen.se?
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
En tonåring är en tonåring det hör du väl själv? Alltså inget barn biologisk sätt även om lagen säger det. Och nej typ ingen av de uthängda hade planer att våldta någon.
Man vill alltid förbättra sanningen med ord.
Du känner du dem?
Citera
2023-05-05, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Fulaste jag sett. Inte så konstigt att ingen vill ha dig.

Det gör dig till pedofil. Att du önskar att ge dig på barn som inte kan försvara sig själva är den du är.

Förstår du inte konceptet bakom dumpen.se?

Man vill alltid förbättra sanningen med ord.
Du känner du dem?

Ja, är fullt medveten om att dumpen andvänder sig av hackers i syfte att spionera på de som är emot dumpen.Det va en kritiker här på Flashback som sa att helt random började dumpen skriva till hen efter att argumenterat emot deras metoder och trots sin ”anonymitet ” på Flashback så kontaktades personerna ifråga på sina privata facebook konton av 13-14 åringar(fiskare)
Citera
2023-05-05, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Borde inte Dumpen vara mer lucida vad gäller för fiskarna?
Inte läst i tråden att någon har tagit upp det spörsmålet.
Har lite inledande frågor, fyll gärna på med fler.
1. Får dom lön?
2. Hur gamla är dom?
3. Vad har dom för kvalifikationer?
4. Inbillar alla av dom att dom att har blivit övergripna sexuellt?
5. Vad för mediciner käkar dom? Säg Subutex eller Metadon?
6. Bor dom tillsammans på ett gruppboende tillsammans? Alla är medvetna om att Dumpen inte har något kontor, därav frågan.
7. Hur många har ett brottsregister?

Jag har säkerligen glömt massa frågor.

Om vi nu beaktar att man exponerar allehanda män pga av grooming så finns det lagliga grunder, som nedan:

” The Sixth Amendment provides that a person accused of a crime has the right to confront a witness against him or her in a criminal action. This includes the right to be present at the trial (which is guaranteed by the Federal Rules of Criminal Procedure Rule 43).”

Spill the beans
Fel land gubben. Förutom att du är helt fel ute.
Citera
2023-05-05, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumpad2022
det är jag som är "gädda 120". tänk på 1.06
Hej, jag tror allt händer av en anledning

Vad tror du har orsakat din situation?
Hur pass trygg var din uppväxt?
Citera
2023-05-05, 05:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Han var inne lite grann på det i Framgångspodden (med den märklige Alexander Pärleros) och nämnde då böggäddan #128 som en person som fick honom att tänka på Viljo, att han kände för att slå av kameran och slita ut honom ur bilen. Han var noga med att betona att han var pacifist osv, men bara att han nämner en sån sak är lite illavarslande. Dumpen skulle nog vara rökta om något sådant hände.

[...]

Patrik verkade ju inte ha några problem med Viljo, så länge denne hjälpte honom att skutta högt. Det är ju först efter det att P:s karriär var avslutad och Viljo inte längre kunde försvara sig, som P:s anklagelser har börjat. Homosexet verkar tas till intäkt för alla problem som P har haft därefter.
Citera
2023-05-05, 05:29
Avslutad
Citat:
Dumpvisionen är genialt. Inga barn kommer till skada och gäddan får en andra chans att ta tag i sitt liv utan att hamna i fängsligt förvar.
Dumpen leder inte heller till att skapa farliga individer, det är bara trams.

Du bortser, som vanligt för dumpen-sektlingarna, från de uthängdas familjer.

Dumpens enda "nytta" är att generera swishinkomster till överste-prästerna. De uthängda individer som har fällts i domstol som "förövare" är tydligen så få, att det för Dumpen är alltför generande att redovisa dem.

Swisharna överför (enligt siffror som har nämnts här i tråden) osannolika summor för nöjet att beskåda offentliga förnedringar. De kan inte ha det för roligt annars...
Citera
2023-05-05, 05:36
Avslutad
Citat:
Borde inte Dumpen vara mer lucida vad gäller för fiskarna?
Inte läst i tråden att någon har tagit upp det spörsmålet.
Har lite inledande frågor, fyll gärna på med fler.
1. Får dom lön?
2. Hur gamla är dom?
3. Vad har dom för kvalifikationer?
4. Inbillar alla av dom att dom att har blivit övergripna sexuellt?
5. Vad för mediciner käkar dom? Säg Subutex eller Metadon?
6. Bor dom tillsammans på ett gruppboende tillsammans? Alla är medvetna om att Dumpen inte har något kontor, därav frågan.
7. Hur många har ett brottsregister?

Jag skulle också gilla att få svar på dessa frågor.

Citat:
Om vi nu beaktar att man exponerar allehanda män pga av grooming så finns det lagliga grunder, som nedan:

” The Sixth Amendment provides that a person accused of a crime has the right to confront a witness against him or her in a criminal action. This includes the right to be present at the trial (which is guaranteed by the Federal Rules of Criminal Procedure Rule 43).”

Spill the beans

Vi har liknande lagar i Sverige också. Låtom oss hålla oss till dem!
Citera
2023-05-05, 05:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
De är alla förövare. Hebbos eller peddos egalt, brottet är detsamma, grad och perversitet kanske skiljer men hjärnskadan och empatistörningen är garanterad. Unga tjejer är inte för dig, för du är gammal och fel. Sterilisering är ett utmärkt medel och borde brukas som obligatoriskt straff, säkert 80% effektivt iaf. Mekanisk kastrering talar vi om så klart. Brännmärke i pannan känns för hårt.

Vad kallar du att swisha stora summor (enligt uppgifter här i tråden) för "upplevd njutning av förnedrande uthängning"?
Citera
2023-05-05, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Jag skulle också gilla att få svar på dessa frågor.

Vi har liknande lagar i Sverige också. Låtom oss hålla oss till dem!

Dumpens server står i San Francisco hos ett dotterbolag till Google som heter Firebase.

KIK är kanadensiskt företag.

Wordpress är också baserat i SF.

Så det existerar en gråzon rättsligt. En screenshot skulle aldrig hålla i en domstol, för lätt att manipulera.

En våldtäktsman har rätt att konfrontera den som anklagar honom i domstol, att förundersökningen är sekretessbelagd eller maskad är för att inte hänga ut brottsoffret.

Vilket lagligt mandat har S&P att företräda en icke-existerande fjortis vid konfrontationer som visar sig vara en 30-40 årig kärring som med all sannolikhet har missbruksproblem? Dessutom publicera vederbörande för hela världen att beskåda.
Senast redigerad av Eskamotera 2023-05-05 kl. 08:54.
Citera
2023-05-05, 10:17
Medlem
Citat:
Dumpens server står i San Francisco hos ett dotterbolag till Google som heter Firebase.

KIK är kanadensiskt företag.

Wordpress är också baserat i SF.

Så det existerar en gråzon rättsligt. En screenshot skulle aldrig hålla i en domstol, för lätt att manipulera.

En våldtäktsman har rätt att konfrontera den som anklagar honom i domstol, att förundersökningen är sekretessbelagd eller maskad är för att inte hänga ut brottsoffret.

Vilket lagligt mandat har S&P att företräda en icke-existerande fjortis vid konfrontationer som visar sig vara en 30-40 årig kärring som med all sannolikhet har missbruksproblem? Dessutom publicera vederbörande för hela världen att beskåda.
Stämning mot Google hade varit något...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in