2023-05-05, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Är ju inget "fan" av Sjöberg, men har han blivit påkommen med att nyttja tjejer som är under 15?

Nej, det är inte "onormalt" att tända på tjejer under 15 om de är sexuellt mogna, men man är en lagbrytare om man umgås sexuellt med dem. Det är inte i den här tråden som du kan ändra på den saken.

Nej han har inte blivit påkommen fast han håller väl sig till unga tjejer i Thailand kan jag tänka mig.Mindre tabu med ragga unga tjejer där. Han är som kapten klänning ,han ger lite de vibbarna. Enda anledningen till att han håller sig till 18 (vad vi ser) är att det är socialt accepterat.
Citera
2023-05-05, 10:32
Medlem
En sak jag inte begriper är varför dom uthängda inte organiserar sig.
Borde vara rätt enkelt med tanke på att alla deras användarnamn på Kik står i chattkonversationerna. Dom kan lätt hitta varandra och föra en grupptalan mot Dumpen Media Group. Det är trots allt 222 stycken som har blivit exponerade. Bör vara en bagatell att få ihop 60-75 stycken, strenght in numbers.
Senast redigerad av Eskamotera 2023-05-05 kl. 10:39.
Citera
2023-05-05, 11:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Nej han har inte blivit påkommen fast han håller väl sig till unga tjejer i Thailand kan jag tänka mig.Mindre tabu med ragga unga tjejer där. Han är som kapten klänning ,han ger lite de vibbarna. Enda anledningen till att han håller sig till 18 (vad vi ser) är att det är socialt accepterat.
Måste säga att jag tycker att det är lite underligt att Sara och alla andra som arbetar för Dumpen inte verkar ha något problem med att Patrik hänger med artonåringar.
Citera
2023-05-05, 11:37
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Måste säga att jag tycker att det är lite underligt att Sara och alla andra som arbetar för Dumpen inte verkar ha något problem med att Patrik hänger med artonåringar.

Det är för att Sara gladeligen skulle elda gråtande barn i öppna spisen om hon fick pengar för det.

Hon bryr sig om uppmärksamhet och pengar. Barn är en tacksam grupp att säga sig jobba för. Det här med lagändring tog ju ett år innan hon kom på, en idé de fick när ETC skrev sina artiklar där patrik och sara hånade en av de anhöriga.

Det roliga är ju hur omgivningen accepterar att Sara och Patrik skadar så otroligt många anhöriga till gäddorna. Logiskt sett är det ju pankaka att rädda ett fiktivt barn för att skada ett riktigt.

Polisen gick ut i dagarna med att de fångar några pedofiler. Inga namn nämndes, inga bilder, de hängde inte ut familjen till de misstänkta. Som trots allt är oskyldiga tills motsatsen bevisats i domstol.
Citera
2023-05-05, 11:41
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Det är för att Sara gladeligen skulle elda gråtande barn i öppna spisen om hon fick pengar för det.

Hon bryr sig om uppmärksamhet och pengar. Barn är en tacksam grupp att säga sig jobba för. Det här med lagändring tog ju ett år innan hon kom på, en idé de fick när ETC skrev sina artiklar där patrik och sara hånade en av de anhöriga.

Det roliga är ju hur omgivningen accepterar att Sara och Patrik skadar så otroligt många anhöriga till gäddorna. Logiskt sett är det ju pankaka att rädda ett fiktivt barn för att skada ett riktigt.

Polisen gick ut i dagarna med att de fångar några pedofiler. Inga namn nämndes, inga bilder, de hängde inte ut familjen till de misstänkta. Som trots allt är oskyldiga tills motsatsen bevisats i domstol.
Visst var det så. Lagändringen var enbart ett svepskäl för att göra sin verksamhet legitim och försöka göra den rumsren.
Citera
2023-05-05, 11:59
Avslutad
Nu har det dläppts en epafunk-låt på spotify om dumpen som handlar om att stycka pedofiler.

Hur många linor tror ni Putte drar i dig till den låten ikväll medan rattfyllot ligger i rummet brevid och fylls av torsk?
Citera
2023-05-05, 12:05
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Nu har det dläppts en epafunk-låt på spotify om dumpen som handlar om att stycka pedofiler.

Hur många linor tror ni Putte drar i dig till den låten ikväll medan rattfyllot ligger i rummet brevid och fylls av torsk?
Är det verkligen lagligt att förfölja en grupp så. Inte för att jag vill försvara pedofili men att jaga en grupp så brutalt leder nog till ett dåligt resultat i slutändan.
Citera
2023-05-05, 12:18
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter

Sjöberg ser ut som ett ärkepeddo. Långt grått hår nån jävla hästsvans. En gång i tiden såg han bra ut. Nu ser han ut som nån som knullar småbarn. Det hela bottnar väl sig i självförnekelse eller avundsjuka. Sara är riktigt jävla motbjudande ful och det måste varit helt desperata män som betalade för henne. Men vad vet jag. Hon kanske var snygg för 25år sedan. Patetiskt att hon skyller på männen. Hon är en jävla nerpundad WT som bjöd ut sig för pengar. Lika bra att hon förlikas med tanken att hon är en jävla hora. Att Sjöberg går ut och gnäller och snyftar för att han fick en smäll är ju bara pinsamt. Han är på ungefär samma nivå som negrerna som becknar knark. För eller senare sätter nån ett magasin i honom. Han verkar ju helt sakna konsekvenstänk. Hittills har de ju bars hängt ut mestadels lätt förståndshandikappade, men vad händer när Sjöberg trampar på fel tår? Ja då får han ett magasin i sig. 58år och har aldrig haft ett riktigt arbete. Han väljer de enkla pengarna precis som Ahmed som säljer knark. Det kommer ju sluta jättebra Patrik(ironi) En sån som Patrik hade alltid kunnat få jobb i en sportaffär eller på en träningsanläggning, men det var väl för jobbigt för för honom. Jag tycker att det är tråkigt att han valt den här vägen, för han var en av de största vi har haft inom friidrotten. Han hade verkligen kunnat göra nåt bra av sitt liv. Han solkar bara ner sitt rykte. Men jag kan inte erinra mig att han lagt en sekund på att träna ungdomar. Jag har träffat honom hundratals gånger på slottsskogsvallen på 80talet
Han har aldrig gjort mig nåt men de i hans träningsgrupp. Några nämnda vid namn i första boken om honom. Ja de har inget gott och säga om honom. Fullständig jävla psykopat. Själv var jag inte med i Örgryte utan i en annan klubb. Vad Viljo beträffar så var han skum som fan, men verkade vara en extremt noggrann tränare. Alltid röd Öis träningsoverall och vita joggingskor. Rökte en massa vilket var konstigt för nån som var så involverad i idrott. Det enda positiva jag kan säga om Sjöberg förutom hans idrottsprestationer är väl hans hund Jesse som alltid låg utanför slottsskogsvallen. Jävligt fin och go hund som alla tyckte om.
Citera
2023-05-05, 12:29
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
En sak jag inte begriper är varför dom uthängda inte organiserar sig.
Borde vara rätt enkelt med tanke på att alla deras användarnamn på Kik står i chattkonversationerna. Dom kan lätt hitta varandra och föra en grupptalan mot Dumpen Media Group. Det är trots allt 222 stycken som har blivit exponerade. Bör vara en bagatell att få ihop 60-75 stycken, strenght in numbers.

1. De vill inte ha ännu mer fokus på sig själva.
2. De flesta som fastnat i Sjöberg o horans nät är lätt förståndshandikappade.

Men skulle det komma in en anmälan om förtal från 60-75 personer då är Sjöberg och horan utblottade för all framtid.
Citera
2023-05-05, 12:38
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
I artikeln som jag länkar till så hittar vi även guldkorn som
Det låter som något som människor som stödjer Dumpen brukar skriva. Rättssäkerhet brukar inte stå högt i kurs bland den typen av människor.
Det är nog många skandaler på ingång för Dumpen. Bland annat samarbetar de ju med en förening som sysslar med privat mentorskap för barn, dvs en barnsupportförening som står helt utanför någon som helst statlig kontroll. Sådana brukar vara rena pedofilmagneter och det dröjer nog inte så länge förrän vi får börja höra "Dumpens samarbetsorganisation våldtog mig"-stories från en mängd barn.
Senast redigerad av Trolltestet 2023-05-05 kl. 12:44.
Citera
2023-05-05, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
1. De vill inte ha ännu mer fokus på sig själva.
2. De flesta som fastnat i Sjöberg o horans nät är lätt förståndshandikappade.

Men skulle det komma in en anmälan om förtal från 60-75 personer då är Sjöberg och horan utblottade för all framtid.
Jo, men dom redan blivit exponerade och har inte speciellt mycket att förlora. Deltar du i en grupptalan försvinner du i bruset. Ingen lägger speciellt mycket fokus på en enskild individ.

Angående punkt 2. Kan dom leta upp fjortisar på Kik kan dom leta upp varandra där. Behöver inte vara raketforskare för det projektet.

Skulle vara intressant att se om hebefilerna går till motoffensiv. Anfall är bästa försvar.
Citera
2023-05-05, 12:57
Medlem
Här har vi en fiskare. Hon verkar lida av del psykiska problem.

https://creativepublishing.se/author/annelie-wessman

Sätt igång och leta upp flera nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in