Citat:
Enig. "»Jeg tænkte, at de nok var blevet gode venner igen.«" Og da hun deretter observerte sykkelen, så tenkte hun ikke over det at slåsskampen hadde vært akkurat der sykkelen lå og hun koblet ikke de to tingene sammen. Det er nesten utrolig. Men, hun hadde da trolig slått fra seg tanken om at noe var galt, ettersom hun tenkte at de var blitt gode venner igjen.Ja eller tenk om hun bare hadde gjort dét som må være naturlig å gjøre dersom du observerer en slåsskamp og deretter finner en henslengt sykkel “med omvendt styr, to poser med tryksager og en vandflaske med grønt låg”:
Meldt fra til politiet med en gang.
I Danmark er det veldig ofte barn som deler ut aviser/reklamer, så hvis du observerer en slik henslengt avissykkel en plass der du nett har sett en slåsskamp må du jo nesten være helt idiot hvis du ikke melder fra til politiet med en gang
Meldt fra til politiet med en gang.
I Danmark er det veldig ofte barn som deler ut aviser/reklamer, så hvis du observerer en slik henslengt avissykkel en plass der du nett har sett en slåsskamp må du jo nesten være helt idiot hvis du ikke melder fra til politiet med en gang
Citat:
Mer fra artikkelen i Berlingske i dag:
“Hun satte tempoet op og fortsatte ad Kirkerupvej, hvor en bakke blokerer udsynet ned over markerne der, hvor vejen svinger til venstre mod kirken.
»Da jeg kom ud af svinget, var bilen væk,« fortæller Charlotte Bødtker Gade.
»Jeg tænkte, at de nok var blevet gode venner igen.«
Hun fortsatte ad Kirkerup Vej, krydsede parkeringspladsen foran kirken, hvor landsbyen begynder, og drejede til venstre ad Esholtevej.
Hun fortsatte cirka 100 meter og registrerede, at en cykel med omvendt styr, to poser med tryksager og en vandflaske med grønt låg lå i vejkanten.
Fortalte det dig, at der var noget galt?
»Nej. Man møder mange mærkelige ting. Og en mulig stjålet cykel er ikke noget, som jeg ville rette henvendelse til politiet om. Men et bortført barn? Til enhver tid. Når som helst.«”
“Hun satte tempoet op og fortsatte ad Kirkerupvej, hvor en bakke blokerer udsynet ned over markerne der, hvor vejen svinger til venstre mod kirken.
Hun fortsatte ad Kirkerup Vej, krydsede parkeringspladsen foran kirken, hvor landsbyen begynder, og drejede til venstre ad Esholtevej.
Hun fortsatte cirka 100 meter og registrerede, at en cykel med omvendt styr, to poser med tryksager og en vandflaske med grønt låg lå i vejkanten.
Fortalte det dig, at der var noget galt?
»Nej. Man møder mange mærkelige ting. Og en mulig stjålet cykel er ikke noget, som jeg ville rette henvendelse til politiet om. Men et bortført barn? Til enhver tid. Når som helst.«”
Citat:
Hun satte opp tempoet (kanskje fordi hun var urolig for om noen var i nød pga slåsskampen?)
Citat:
Her slår hun seg kanskje til ro når hun tenker dette.
Citat:
Hun hadde eventuelt slått seg til ro, og tenkte derfor ikke over dette?
Jeg kan forstå dette (selv om de fleste kanskje ville ha tenkt på en annen måte). Hun kan ha hatt mye annet å tenke på også.
Senast redigerad av z-z-z 2023-05-05 kl. 12:29.
Senast redigerad av z-z-z 2023-05-05 kl. 12:29.