2023-05-04, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Hon ser verkligen något i Alex, sig själv, och i framtiden. Som verkligen ingen snnan ser. Ingen! Inte ens fejk kontona, som gillar och postar hjärtan till henne, ser de vanföreställningar som Alva ser om sig själv!

Det är helt sjukt… hon är den största fjortisen som ngnsin har existerat, alltså slår man upp fjortis i ordboken kmr ju Alvas ansikte upp? DEFINITIONEN av fjortis. Hennes psyke har stannat vid 14 års åldern o Alex likaså pga allt knark så dom är ju verkligen perfect match! Bill o Bull! Dom påminner mig om morran o tobias hahahahha
Citera
2023-05-04, 23:41
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Hmm, jag fick se igår ngn Armstrong med 40 jobb, barn o studier! Sen hon den där thai tjejen ngn dag men sen verkar jag vara på anpassad! Börjar misstänka att när ngn ny dyker upp i deras fula snap så har jag nt hunnit bli anpassad av den personen ännu så jag hinner se innan dom i sin söta gruppchatt anpassar mig 🤣

Nejdå. Kolla på imorgon så är det Alvas dag. På tisdag mickan 🙂
Citera
2023-05-04, 23:43
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Alex har fått behandling som dom tidigare - han avvek dock då han rymde ifrån behandlingshemmet började punda tills han blev tagen igen o fick sitta av resterande tid på anstalten.. vet inte vilken lala värld dessa 2 lever i. Alva måste ha född handikapp någon typ av efterblivenhet o Alex är ju knarkskadad deluxe! Han hade skrivit på ett brev t henne ”va snälla mot Alva, bara jag som får hata na” hahahahahaha asså vadå bara jag som får hata henne?? Hahaha Alva lägger upp de brevet helt stolt! Fattar nt heller hur kan skriva i brevet ” du borde spela in ngt av samtalen när jag ringer dig för tittarnas skull” va e de för ”fulla restriktioner” han har?? Ska åklagaren på riktigt godkänna ett sånt brev ut?

Det är faktiskt lite skumt att det brevet fick komma ut. Antingen är hans restriktioner lättade eller så har åklagaren varit bakis och inte pallat granska alla tusen brev dom emellan där dom skriver exakt ingenting vettigt.
Citera
2023-05-05, 01:37
Medlem
Citat:
Alex har fått behandling som dom tidigare - han avvek dock då han rymde ifrån behandlingshemmet började punda tills han blev tagen igen o fick sitta av resterande tid på anstalten.. vet inte vilken lala värld dessa 2 lever i. Alva måste ha född handikapp någon typ av efterblivenhet o Alex är ju knarkskadad deluxe! Han hade skrivit på ett brev t henne ”va snälla mot Alva, bara jag som får hata na” hahahahahaha asså vadå bara jag som får hata henne?? Hahaha Alva lägger upp de brevet helt stolt! Fattar nt heller hur kan skriva i brevet ” du borde spela in ngt av samtalen när jag ringer dig för tittarnas skull” va e de för ”fulla restriktioner” han har?? Ska åklagaren på riktigt godkänna ett sånt brev ut?
Jag undrar mer: Vem fan tror han att han är?? Att alla längtar efter att höra hans röst, och hur Alva styr och ställer så länge med alla fansen som så ivrigt väntar på att få höra och höra om honom?! Inte konstigt hans ego blir matat, när Alva stolt berättar för honom att hon håller liv i kanalen genom att släppa 4 videos i veckan som bara handlar om honom!
Detta e bara för sjukt asså, finner inga ord..
Citera
2023-05-05, 01:40
Medlem
Citat:
Det är helt sjukt… hon är den största fjortisen som ngnsin har existerat, alltså slår man upp fjortis i ordboken kmr ju Alvas ansikte upp? DEFINITIONEN av fjortis. Hennes psyke har stannat vid 14 års åldern o Alex likaså pga allt knark så dom är ju verkligen perfect match! Bill o Bull! Dom påminner mig om morran o tobias hahahahha
Hahaha haha jaa Morran och Tobias Hahaha! De har verkligen stannat i utvecklingen helt. Skulle vi gått i skolan hade pedagogerna kallat dom ”barn med särskilda behov”
Citera
2023-05-05, 11:28
Medlem
Alva medger nu att han blivit beviljad behandling istället för fängelse OM han blir dömd, så blir inget fängelse för grabben
Citera
2023-05-05, 11:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumin5588
Alva medger nu att han blivit beviljad behandling istället för fängelse OM han blir dömd, så blir inget fängelse för grabben
Han kommer inte kunna hålla sig ren och när han väl tagit ett återfall blir det raka vägen till kåken utan att passera gå (som sista gången han fick kontraktsvård).

Jag har dessutom svårt att tro på att han skulle få den chansen men vi får se vart det slutar.
Citera
2023-05-05, 12:44
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han kommer inte kunna hålla sig ren och när han väl tagit ett återfall blir det raka vägen till kåken utan att passera gå (som sista gången han fick kontraktsvård).

Jag har dessutom svårt att tro på att han skulle få den chansen men vi får se vart det slutar.

Det sjukaste är att hon direkt efter att ha berättat att han blev beviljad la till ”jag är så glad men hade ju helst velat att han blev friad”.
Hon skiter totalt i att snubben faktiskt behöver en behandling oavsett om han är skyldig till just detta brottet eller inte.
Så länge hon har honom klistrad vid sig så skiter hon i hans mående och hälsa.
Vidrig brud.
Det kanske är så att han hade en väldigt svår avtändning i början av häktningen och desperat bönade och bad om hjälp redan från början och medverkar i allting i utredningen också för att få hjälp.
Vem vet. Det framkommer så snart Fup kommer. Klart att det är bra att han får behandling, han behöver det. Sen ifall den funkar eller inte är en annan femma men vi kan ju alltid hoppas. Han kanske börjar leva efter 12 steg och gottgör alla han sårat och behandlar illa som man ska.
Då kanske vissa här i tråden får tillbaka sina pengar och en ursäkt 🙂
Citera
2023-05-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det sjukaste är att hon direkt efter att ha berättat att han blev beviljad la till ”jag är så glad men hade ju helst velat att han blev friad”.
Hon skiter totalt i att snubben faktiskt behöver en behandling oavsett om han är skyldig till just detta brottet eller inte.
Så länge hon har honom klistrad vid sig så skiter hon i hans mående och hälsa.
Vidrig brud.
Det kanske är så att han hade en väldigt svår avtändning i början av häktningen och desperat bönade och bad om hjälp redan från början och medverkar i allting i utredningen också för att få hjälp.
Vem vet. Det framkommer så snart Fup kommer. Klart att det är bra att han får behandling, han behöver det. Sen ifall den funkar eller inte är en annan femma men vi kan ju alltid hoppas. Han kanske börjar leva efter 12 steg och gottgör alla han sårat och behandlar illa som man ska.
Då kanske vissa här i tråden får tillbaka sina pengar och en ursäkt 🙂
Han har ju inte ens blivit dömnd! Var är åtalet och var är rättegången?
Han kan ju för fan inte få ett straff innan han blir dömnd, vad snackar hon om?!
Skulle han få behandling om han blir dömnd till 5 år tex? Knappast! Helt plötsligt leker Alva nu åklagare och rättsväsende och kan se in i framtiden!

Självklart har han fått hjälp i häktet med sin svåra abstinens och avtändning i början. Han har absolut fått sjukhusvård det är jag säker på. Men det betyder inte automatiskt att han ska få en behandling istället för ett långvarigt fängelsestraff (om det nu blir det)
Det har ju inte ens varit rättegång och Alva delar ut straff redan nu!
Patetiskt
Citera
2023-05-05, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumin5588
Så om han skulle bli dömd till 6 år exempelvis, skulle han slippa det och få behandling istället?! Knappast, det funkar inte så! Hur kan hon redan nu veta vad han blir dömnd till?! Mer trovärdigt att han får ett behandlingsprogram INNE I FÄNGELSET, istället för jobb eller studier. Hennes snack saknar substans, hon har noll kunskap, och basunerar ut information som hon i sitt huvud får ihop det till. Det är inte förståeligt för den vanliga människan.
Citera
2023-05-05, 16:16
Medlem
XtraXs avatar
Behandling för vad, Downs syndrom?
Citera
2023-05-05, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Behandling för vad, Downs syndrom?

Ren jävla dumhet?

Alex är en parasit på samhället, Alva följde därefter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in