2023-05-04, 16:40
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Åh herregud hon var tvungen att ta chansen att vara med på omslaget till singeln när Alex inte kan säga emot. Smutsiga hund

bild?
Citera
2023-05-04, 16:54
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Hur skulle hon ha tid med det? Hon måste alltid vara beredd om Alex skulle släppas.

Det förstås , "The titty twister" har jour.
Citera
2023-05-04, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
bild?
Kolla hennes insta
Citera
2023-05-04, 20:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Hon kommer troligtvis aldrig fatta det, hela hon bygger på hans existens i hennes liv
Ja det är rätt patetiskt. Hon ger verkligen medberoende ett ansikte.

Stod i brevet att han sökt behandling istället för fängelse. Tror knappast han får den utgången.
Senast redigerad av knark-kungen 2023-05-04 kl. 20:50.
Citera
2023-05-04, 21:40
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ja det är rätt patetiskt. Hon ger verkligen medberoende ett ansikte.

Stod i brevet att han sökt behandling istället för fängelse. Tror knappast han får den utgången.

Vet du vad för skäl kan neka honom behandling?
Har för mig att ifall man haft behandling innan men avvikit så kan dom neka, har han dömts till behandling innan?
Vid grövre våldsbrott nekas det också.
Han nekades väl exempelvis kontraktsvård sist när han skulle sitta i två månader för misshandel.
Minns inte skälet, men då sökte han iofs för fotboja inte behandling.
Jag är generellt för behandling för personer som behöver den och verkligen är villiga, men för en person med antisocial personlighetsstörning är 12 stegsprogrammet tyvärr inget som kommer funka ändå.
Alex skulle förmodligen mata sitt ego där istället för att försöka förminska det.
Han skulle dessutom lära sig att framstå som ödmjuk vilket skulle göra det lättare för honom att manipulera sin omgivning. Det vore katastrof.
Citera
2023-05-04, 22:19
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Har för mig att ifall man haft behandling innan men avvikit så kan dom neka, har han dömts till behandling innan?
Han nekades väl exempelvis kontraktsvård sist när han skulle sitta i två månader för misshandel.
Jag är generellt för behandling för personer som behöver den och verkligen är villiga, men för en person med antisocial personlighetsstörning är 12 stegsprogrammet tyvärr inget som kommer funka ändå.
Alex skulle förmodligen mata sitt ego där istället för att försöka förminska det.
Han skulle dessutom lära sig att framstå som ödmjuk vilket skulle göra det lättare för honom att manipulera sin omgivning. Det vore katastrof.
För att få kontraktsvård ska det väl ha med narkotika att göra? Han är misstänkt för grov penningtvätt, något som inte se på med blinda ögon i Sverige, han är dessutom en återfallsförbrytare av rang som inte verkar lära sig. Såna människor brukar man vanligtvis inte ge en chans som vård.

Det borde börja hända något med åtalet snart, hur länge har han suttit häktad nu, 6 veckor?

Personligen kommer jag fira med en don Julio och en cigarr om han blir dömd till fängelse vilket han med största sannolikhet kommer bli
Citera
2023-05-04, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Hur skulle hon ha tid med det? Hon måste alltid vara beredd om Alex skulle släppas.
Hahahahaha Hahaha ständigt startklar! 🤣😂
Citera
2023-05-04, 22:49
Medlem
Citat:
Word! 👊🏽
Citera
2023-05-04, 23:03
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
För att få kontraktsvård ska det väl ha med narkotika att göra? Han är misstänkt för grov penningtvätt, något som inte se på med blinda ögon i Sverige, han är dessutom en återfallsförbrytare av rang som inte verkar lära sig. Såna människor brukar man vanligtvis inte ge en chans som vård.

Det borde börja hända något med åtalet snart, hur länge har han suttit häktad nu, 6 veckor?

Personligen kommer jag fira med en don Julio och en cigarr om han blir dömd till fängelse vilket han med största sannolikhet kommer bli

Ska du också skicka ett brev så att han får lite variation från Alvas tradiga ältande? 🙂 Han skulle säkert uppskatta det jättemycket! Haha
Citera
2023-05-04, 23:26
Medlem
Citat:

Alex har fått behandling som dom tidigare - han avvek dock då han rymde ifrån behandlingshemmet började punda tills han blev tagen igen o fick sitta av resterande tid på anstalten.. vet inte vilken lala värld dessa 2 lever i. Alva måste ha född handikapp någon typ av efterblivenhet o Alex är ju knarkskadad deluxe! Han hade skrivit på ett brev t henne ”va snälla mot Alva, bara jag som får hata na” hahahahahaha asså vadå bara jag som får hata henne?? Hahaha Alva lägger upp de brevet helt stolt! Fattar nt heller hur kan skriva i brevet ” du borde spela in ngt av samtalen när jag ringer dig för tittarnas skull” va e de för ”fulla restriktioner” han har?? Ska åklagaren på riktigt godkänna ett sånt brev ut?
Citera
2023-05-04, 23:28
Medlem
Citat:
Vilka dagar kollar du? Alva har fredagar och Mikaela har Tisdagar.

Hmm, jag fick se igår ngn Armstrong med 40 jobb, barn o studier! Sen hon den där thai tjejen ngn dag men sen verkar jag vara på anpassad! Börjar misstänka att när ngn ny dyker upp i deras fula snap så har jag nt hunnit bli anpassad av den personen ännu så jag hinner se innan dom i sin söta gruppchatt anpassar mig 🤣
Citera
2023-05-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Hahahaha, sambandscentralen😂😂👌 Så jävla korrekt! Kan nån ringa- nyss , för hon är verkligen inte 100...

Hahahahahah jaa helst förra veckan typ 😭😭😂 hon måste ju på riktigt tillhöra Samhall? Det är NÄSTAN att jag börjar tycka synd om henne för hon måste ju vara efterbliven alltså som i en diagnos/handikapp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in