2023-05-04, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeVronsky
Mats Ingelborn har det också gått bra för. Gift med 15 år yngre kvinna än söta, stiliga Elizabeth Feurst. Minns hur käck han var när han tittade på underklädesmodeller när hon satt bredvid i soffan.

Det var kul att höra att han hittat någon. Såg bild på dem här: https://www.instagram.com/p/Ch5O32gDZkZ/

Nu hoppas jag att Grävis hittar någon stabil härlig dam också.
Citera
2023-05-04, 20:34
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Så här ser en förälskad, attraherad Carro ut. När hon tittar på kameramannen eller gör yoga med honom:
https://www.instagram.com/p/CrJmjrwM5My/
Du hittade Lena PH bilden, nä du har fel, för hade hon tittat åt kamermannen så hade hon ju här blänkt rakt in i kameran

Jag tror inte att Carro har placerat sina bröst ovanpå hans uppsträckta yogafötter & låtit
honom *lyfta dom*

Jag är inte helt säker på att hon ser förälskad ut på bilden, skulle kunna vara att hon har ont för att någon står & trampar henne på tårna också, för beskåda den här dumpen jag tog tidigare
https://imgbox.com/XIpJZK3z
Där Carro kliver ur likbilen & vid deras första möte någonsin går förbi!! August då hon flyr mot sina tärnor som iaf är glada för hennes skull, varför August måste utsträcka sin låååånga grobianarm för att fånga in henne till stora famnen

Bilden skriker! "Ojsan jag visste inte att det var du som skulle föreställa min man"

Redan här borde ju vigselförättaren ingripit och höjt sin egen röst vid sin egen fråga "om det nu finns någon i denna församling som motsätter sig att att detta par ingår äktenskap, tala nu eller håll käften för alltid"....nått sånt var det väl?

Citat:
Det som gör deat så trist att höra att paren har en kameraman som hänger som ett tredje hjul med dem, är att vi vet då att det finns en person närvarande som kunnat bryta och kalla in hjälp när psykande och trakasserier satts i gång. Märta och Alex kameraman hade kunnat bryta när de kom in och såg att det inte fanns enskilda sängar och bara en dubbelsäng och Märta började bygga kuddmur. Susanna och Grävis kameraman hade kunnat ringa produktionen och skickat hem Susanna när hon började ge sig på Johan. Det är ett riktigt vidrigt skitprogram.
Ja skulle det inte finnas någon bakom kameran så skulle det krävas att programmet filmats av drönare

Det låter ju konstigt att det bara skulle röra sig om en kameraman och inga flera i (Linda) Staff, det borde även finnas 4 stycken exekutiva producenter (1 per par)
Jag kan tycka att det är lite drastiskt att kalla det som kvinnorna utsatt männen för är trakasserier, kalla det självförsvar, men du har rätt, misshandlade kvinnor ska inte stanna i ett förhållande & hålla god min fram till slutet kommer....
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-04 kl. 20:47.
Citera
2023-05-04, 21:33
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Det var kul att höra att han hittat någon. Såg bild på dem här: https://www.instagram.com/p/Ch5O32gDZkZ/

Nu hoppas jag att Grävis hittar någon stabil härlig dam också.
Hur är en stabil dam?
Citera
2023-05-04, 21:41
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernie1616

2. Jag flyger ibland gyrokopter. När flög i Sydafrika då var jag kusligt nära att dö i en frontalkrock med en stor örn. I sista sekund vek örnen upp och exploderade mot rotorbladet. Fjädrar flög och gyrokoptern studsade till. Jag vek åt sidan och nödlandade. Jag gjorde bara varv, så jag var nära landningsbanan - det var med andra ord ingen fara. Men jag blev redigt skrämd. Jag flög i 140 km/h och jag satt längst fram bakom en fjuttig plexiglasskiva. Hade örnen inte vikt undan vi båda strykt med. Det känns litegrann som att örnen offrade sitt liv för att jag skulle få leva. Men sanningen är väl egentligen mer tråkig - att jag hade ihjäl örnen och att örnen bara försökte väja undan för att rädda sig själv.

Örnen var planerad sedan länge. Kollisionen med örnen blev en spark i röven. Jag tatuerade mig månaden därpå i Kapstaden.

Varför är den hybrid mellan fågel/människa, barfota, har kostym? Det kan ni få spekulera fritt i
Med detta sagt, får jag? också spekulera fritt i varför du heter Ernie här på flashback?

Nu är jag säker! på att det är för att du är ett stort fan av serien Ernie av Bud Grace

Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-04 kl. 22:19.
Citera
2023-05-04, 22:20
Medlem
Jag saknar Hatters analys för veckan!
Citera
2023-05-04, 22:36
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag saknar Kulturstrategs analys för veckan!
Citera
2023-05-04, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det låter ju konstigt att det bara skulle röra sig om en kameraman och inga flera i (Linda) Staff, det borde även finnas 4 stycken exekutiva producenter (1 per par)
Jag kan tycka att det är lite drastiskt att kalla det som kvinnorna utsatt männen för är trakasserier, kalla det självförsvar, men du har rätt, misshandlade kvinnor ska inte stanna i ett förhållande & hålla god min fram till slutet kommer....

Vad snackar du om? Du relativiserar kvinnors beteende och börjar svamla om misshandlade kvinnor. Nu får du skärpa dig med dina inlägg, mest massa svammel.
Citera
2023-05-04, 22:50
Medlem
Citat:
Med detta sagt, får jag? också spekulera fritt i varför du heter Ernie här på flashback?

Nu är jag säker! på att det är för att du är ett stort fan av serien Ernie av Bud Grace

Örn är lite likt Ernie. Det var en tjejkompis som började kalla mig för Ernie när vi var typ 12 år. Det var ingen annan som tog upp det, men det landade som nick på några plattformar under tonåren.

Gillar båda, men av dessa var det Pripps jag drack senast! Vilken är din favorit?
Citera
2023-05-05, 00:52
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Vad snackar du om? Du relativiserar kvinnors beteende och börjar svamla om misshandlade kvinnor. Nu får du skärpa dig med dina inlägg, mest massa svammel.
Men svamlet har iaf humor.
Psykiskt misshandlade kvinnor, det är inte jag som relativiserar det, det är ju Anna Chiara
(som jag uppskattar) och hennes systrar som gör det i tråden när dom påstår att Märta gör det mot August

Citat:
Ursprungligen postat av Ernie1616
Örn är lite likt Ernie. Det var en tjejkompis som började kalla mig för Ernie när vi var typ 12 år. Det var ingen annan som tog upp det, men det landade som nick på några plattformar under tonåren.

Gillar båda, men av dessa var det Pripps jag drack senast! Vilken är din favorit?
Den tjejkompisen gav dig det namnet för att hon var en Ernkvinna själv, det var förutbestämt att du först skulle träffa henne innan du träffade ernen i gyrokoptern, här får du örn episoden från Macgyver gratis från mig https://d123movies-to.123caches.re/watch-series-2/macgyver-season-2_cwka3m0ar/7qkebqb-full-episodes-free-online?WatchNow=8

Lite för mycket outsider för att ha 'ölat', det är som din tatuering, det kommer göras vid något tillfälle, du kan spekulera fritt om det blir ihop med en kvinna som Carro från öldrickarvänstern eller ej

Förövrigt måste vi få veta, har du en tendens att lukta svett? eller inbillade sig Carro vid tillfälle 1 och 2? när man får en sådan komplimang brukar man ju vilja kontrolllukta på sig själv, du luktade isländsk man (finns som parfym) Carro kan inte identifiera
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-05 kl. 00:57.
Citera
2023-05-05, 02:07
Medlem
Cless avatar
Kul säsong än så länge, jag och tjejen har det som veckonöje.

Hör det ryktas om att Agust är i tråden, om han ser detta har jag en liten fråga: Hur mycket träffar ni deltagarna som ni inte paras ihop med? Det hela känns ju ganska separerat, men har sett att samtliga deltagit i gruppbilder och liknande!
Citera
2023-05-05, 02:16
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cles
Kul säsong än så länge, jag och tjejen har det som veckonöje.

Hör det ryktas om att Agust är i tråden, om han ser detta har jag en liten fråga: Hur mycket träffar ni deltagarna som ni inte paras ihop med? Det hela känns ju ganska separerat, men har sett att samtliga deltagit i gruppbilder och liknande!
Jag kan (an)svara för August delvis det kommer att komma ett terapiavsnitt där alla paren kommer samman till någon
unisex-anstallt/kurort där den totala könssepparatismen råder!, där dom 4 männen träffas på sängkanten över ett glas rött och söker minsta gemensamma nämnare, medans dom 4 kvinnorna sitter i bastun & dricker Falcon och spottar på eldgallret & söker största gemensamma nämnare

Sedan kan August berätta resten, hur han utöver det hade lite kontakt på telefon & skype och kom nära några av dom andra deltagarna, men det överlåter jag som sagt till August att berätta https://www.svtstatic.se/image/custom/1024/31754022/1624967058?format=auto&chromaSubSampling=false&ena bleAvif=true
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-05 kl. 02:47.
Citera
2023-05-05, 02:19
Medlem
Cless avatar
Citat:
Jag kan svara för August delvis det kommer att komma ett terapiavsnitt där alla paren kommer samman till någon unisex-anstallt/kurort där sen total
könssepparatism råder, där dom 4 männen träffas i köket över ett glas rött och söker minsta gemensamma nämnare, medans dom 4 tjejerna sitter i bastun och spottar på eldgallret & söker största gemensamma nämnare

Sedan kan August berätta resten, hur han utöver det hade lite kontakt på telefon & skype och kom nära några av dom andra deltagarna, men det överlåter jag som sagt till August att berätta
Tack, Herr Bökberg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in