Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaChiara
Så här ser en förälskad, attraherad Carro ut. När hon tittar på kameramannen eller gör yoga med honom:
https://www.instagram.com/p/CrJmjrwM5My/
Du hittade Lena PH bilden, nä du har fel, för hade hon tittat åt kamermannen så hade hon ju här blänkt rakt in i kameran
Jag tror inte att Carro har placerat sina bröst ovanpå hans uppsträckta yogafötter & låtit
honom *lyfta dom*
Jag är inte helt säker på att hon ser förälskad ut på bilden, skulle kunna vara att hon har ont för att någon står & trampar henne på tårna också, för beskåda den här dumpen jag tog tidigare
https://imgbox.com/XIpJZK3z
Där Carro kliver ur likbilen & vid deras första möte någonsin går förbi!! August då hon flyr mot sina tärnor som iaf är glada för hennes skull, varför August måste utsträcka sin låååånga grobianarm för att fånga in henne till stora famnen
Bilden skriker! "Ojsan jag visste inte att det var du som skulle föreställa min man"
Redan här borde ju vigselförättaren ingripit och höjt sin egen röst vid sin egen fråga
"om det nu finns någon i denna församling som motsätter sig att att detta par ingår äktenskap, tala nu eller håll käften för alltid"....nått sånt var det väl?
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaChiara
Det som gör deat så trist att höra att paren har en kameraman som hänger som ett tredje hjul med dem, är att vi vet då att det finns en person närvarande som kunnat bryta och kalla in hjälp när psykande och trakasserier satts i gång. Märta och Alex kameraman hade kunnat bryta när de kom in och såg att det inte fanns enskilda sängar och bara en dubbelsäng och Märta började bygga kuddmur. Susanna och Grävis kameraman hade kunnat ringa produktionen och skickat hem Susanna när hon började ge sig på Johan. Det är ett riktigt vidrigt skitprogram.
Ja skulle det inte finnas någon bakom kameran så skulle det krävas att programmet filmats av drönare
Det låter ju konstigt att det bara skulle röra sig om en kameraman och inga flera i (Linda) Staff, det borde även finnas 4 stycken exekutiva producenter (1 per par)
Jag kan tycka att det är lite drastiskt att kalla det som kvinnorna utsatt männen för är trakasserier, kalla det självförsvar, men du har rätt, misshandlade kvinnor ska inte stanna i ett förhållande & hålla god min fram till slutet kommer....