2023-05-04, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Bra, för vi vill inte ha dem i samhället. Sponsrar gärna deras rep.

Då vill du också att ännu farligare individer ska gå arbetslösa på dagarna med massa pengar i fickan utan att jobba ?
Citera
2023-05-04, 18:58
Medlem
Mycket pajkastning här i tråden.

Mycket snack och lite verkstad.

Hursomhaver,

Ingen vänlig själ som kan ordna ETC artikeln.

Är intresserad av ta del av Mrkoll spåret och vad det innefattar.
Citera
2023-05-04, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Man kan inte skylla på de unga.
Det är den vuxna som har ansvaret.
Skyller inte. Det var inte en fråga om skuld, det var en faktafråga gällande innehållet i chattarna.
Omformulerar:
I hur många chattar har fiskaren uttryckt tveksamhet?
I hur många chattar har gäddan uttryckt tveksamhet?
Citera
2023-05-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Mycket pajkastning här i tråden.

Mycket snack och lite verkstad.

Hursomhaver,

Ingen vänlig själ som kan ordna ETC artikeln.

Är intresserad av ta del av Mrkoll spåret och vad det innefattar.
Jo tack, så är det.
Inte läst den själv, men "Mr Koll fallet" handlar troligen om att göra den typen av publiceringar olagligt.
Citera
2023-05-04, 19:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Då vill du också att ännu farligare individer ska gå arbetslösa på dagarna med massa pengar i fickan utan att jobba ?

Ja, då är det lättare att identifiera och punktmarkera dem.

Vill absolut inte ha massa smygpedofiler och liknande som nästlar sig in på olika positioner i samhället.

Vi har haft nog med skandaler där alltifrån politiker till präster har visat sig vara sådana avskum.

Vill de tillbaka in i samhället så visst, men då ska tvångssterilisering ske först.
Citera
2023-05-04, 19:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Vill absolut inte ha massa smygpedofiler och liknande som nästlar sig in på olika positioner i samhället.
Vi har haft nog med skandaler där alltifrån politiker till präster har visat sig vara sådana avskum.
Just angående falskheten är vi överens. Att det smygs och ljugs i allt och i varenda fråga ger oss nog alla avsmak till samhället. Men ditt sätt att resonera är ändå inte rätt. Du vill troligen inte ens ha någon i samhället alls som inte tycker och tänker som du.
Man kan hoppas att du ställs inför samma uppvaknade som gäddor med liknande metoder. Då vore jag förvissad om att du hade tyckt annorlunda.
Var det rätt att Sverigedemokrater jagades och hängdes ut som nazist, är det rätt att Expo och vänstern punktmarkerar och saboterar dig och din familjs liv och leverne på valfria grunder?
Citera
2023-05-04, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Korrekt. Men om vi vidgar begreppet lite - hur många gånger har dumpens fiktiva tonåring uttryckt något annat än att hen faktiskt vill träffa gäddan?
Ett annat perspektiv: Hur många av de fiktiva tonåringarna har uttryckt att de är tveksamma eller osäkra gällande träff?
Du använder begreppet tonåring för att mildra det faktum att gäddan söker efter barn att våldta.
Citera
2023-05-04, 20:48
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Kan man bli volontär och börja fiska?

Eller lättare att bara ladda ner en app och fiska
Vilken app, vad skiljer de?
Man skulle kunna fiska själv för att sedan tipsa dumpen? Tror att det är att föredra.
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Jo så är det En stjärt gosse verkar han allt ha varit en gång i tiden. Han gjorde det troligtvis för sin karriärs skull för att sedan flera år senare gråta ut i media när han behöver pengar. Lite som Sara som sålde sex för att ha råd med knarket hon hade blivit beroende av. Fast enligt henne blev hon missbrukare efter hon sålt sex fast enligt källor började hon sälja innan det.

Citat:
Ursprungligen postat av dumpad2022
patrik är lika mycket hora som sara. hon sålde sig för knark han sålde sig för karriär.
Gäddor. 😈
Citat:
Ursprungligen postat av dumpad2022
det är jag som är "gädda 120". tänk på 1.06
Både ful och efterbliven.
Senast redigerad av Conjuring 2023-05-04 kl. 20:52.
Citera
2023-05-04, 21:10
Medlem
Borde inte Dumpen vara mer lucida vad gäller för fiskarna?
Inte läst i tråden att någon har tagit upp det spörsmålet.
Har lite inledande frågor, fyll gärna på med fler.
1. Får dom lön?
2. Hur gamla är dom?
3. Vad har dom för kvalifikationer?
4. Inbillar alla av dom att dom att har blivit övergripna sexuellt?
5. Vad för mediciner käkar dom? Säg Subutex eller Metadon?
6. Bor dom tillsammans på ett gruppboende tillsammans? Alla är medvetna om att Dumpen inte har något kontor, därav frågan.
7. Hur många har ett brottsregister?

Jag har säkerligen glömt massa frågor.

Om vi nu beaktar att man exponerar allehanda män pga av grooming så finns det lagliga grunder, som nedan:

” The Sixth Amendment provides that a person accused of a crime has the right to confront a witness against him or her in a criminal action. This includes the right to be present at the trial (which is guaranteed by the Federal Rules of Criminal Procedure Rule 43).”

Spill the beans
Citera
2023-05-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Nu säger du det igen. ” Söker man efter barn att våldta”

Jag tror inte det finns en enda uthängd som har haft som mål att faktiskt våldta någon. Tidigt 2000 tal så hette det inte ens våldtäkt utan bara sex med minderårig.
Fattar du att vi bor i Sverige och att där gäller svensk lag?
Enligt svensk lag kan inte en person under 15 år delta frivilligt i sex.
Citera
2023-05-04, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Jag behöver inte bevisa ett skit. Jag är nämligen en individ som argumenterar baserat mina egna tankar och idéer.
Hade jag däremot varit en enfaldig person som du som inte kan argumentera själv utan hänvisar till andras tankar och idéer då är det en annan sak.

Fundera på det du.
Fast du eftersöker fakta och vetenskapliga bevis från oss hela tiden.
Hyckleri de luxe.
Citera
2023-05-04, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Fast du eftersöker fakta och vetenskapliga bevis från oss hela tiden.
Hyckleri de luxe.
Källkritik är viktigt. Jag känner inte dig och om du hänvisar till en vetenskaplig studie som bevis för ett påstående är det väl rimligt att du kan presentera den studien?

Jag argumenterar bara baserat på mina egna åsikter och betraktelser och behöver därför inte presentera några bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in