Citat:
Ursprungligen postat av
hahahohoyrsovane
Lite konspiratoriskt om du frågar mig och fortfarande totalt apologetiskt för mannen/kändisen Patrik och total skuldförskjutning mot Sara. Patrik är den som hade kollektionen med det tvivelaktiga budskapet, som föreläst, samlat pengar och drivit frågan redan innan Sara.
Patrik profilerade 242 förut och jobbade även då mot peddos, han och kriminella västar samlade in pengar tillsammans med Roddy Benjaminsson "Hero" som jagar peddos varvat med att misshandla sin exfru.
Sara var vad jag förstår nymuckad och kom ut med en stor skuld till staten/brottsoffer.
Patrik i samma sits utan pengar och dyra utgifter.
Sen hur de kom ihop sig och när de insåg att de kunde tjäna pengar på att hänga ut pedofiler gick väl ganska fort, vet inte om den historien är släppt.
Men snart nog insåg de att det fanns mycket pengar i swishen så de växlade upp ordentligt och tog in mer fiskare.
De hittade ett sätt att slippa skatta och kunna gömma undan pengarna genom att märka swishen med "gåva".
Allvarligt talat, förtjänar någon av dessa äkta respekt? Vad har de gjort som skall respekteras?
Sara en missbrukare och kriminell sen tonåren, knarkat bort sina barns barndom, kört rattfull många gånger.
Inget som ger respekt i min bok.
Patrik då? Ja han var ju världsrekordhållare några dagar så det är ju respektingivande.
Men hur gick det sen, det gick inget vidare med privatlivet, sponsorpengar brände han på flådigt liv och droger.
En skandalernas man, umgicks med kriminella mcgäng.
När pengarna tog slut då släppte han en bok där han berättar om övergreppen, tragiskt med övergrepp men den insiktsfulle funderar ju varför boken kom just när pengarna var slut?
Respekt att våga berätta men jag tror han knappt om det inte vore för pengabehovet.
Nu driver de en swishshow där man bjuder på underhållning i mänsklig tragik.
Iom att de är swishen som driver de båda så går det inte att finna något att respektera när de gäller de här båda, en del är ju lurade att tro att de drivs för att skydda barn från pedofiler men som sagt de skrapar bara på ytan.
Och när Patrik nu går omkring med en colombiansk hösnuva har all respekt försvunnit.
Och Sara som beslås med att ljuga även i debatter framträder mer och mer som den pundare hon verkligen är.
Ni som swishar tror ni verkligen att det hjälper barn att slippa pedofiler?
Ni kan väl ändå inte vara så naiva?