2023-05-02, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulmenkotten
Har du tappat det totalt???
Om pedofiläcklet åker fast, efter ett antal våldtäkter och åker i fängelse
Blir inte det också jobbigt för anhöriga
ska pedofiler inte straffas menar du??
Är väl bättre dom hängs ut så fort som möjligt, så kanske det blir stopp på pedofilaset
Barn och familj, kommer i vilket fall råka illa ut
Men det skiter ju en pedofiläcklet i
Lägga skulden på Dumpen e ju bara efterblivet
Men suck...
Var i min text läser du att jag inte vill att pedofiler ska straffas?
Varför vill du att barnen till pedofilerna ska straffas mer än nödvändigt?
Citera
2023-05-02, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulmenkotten
Har du tappat det totalt???
Om pedofiläcklet åker fast, efter ett antal våldtäkter och åker i fängelse
Blir inte det också jobbigt för anhöriga
ska pedofiler inte straffas menar du??
Är väl bättre dom hängs ut så fort som möjligt, så kanske det blir stopp på pedofilaset
Barn och familj, kommer i vilket fall råka illa ut
Men det skiter ju en pedofiläcklet i
Lägga skulden på Dumpen e ju bara efterblivet
Dumpens straff är helt onödigt. Går att informera berörda parter utan offentliga förnedringen.
Varför maximera skada när man kan minimera den?
Citera
2023-05-02, 10:26
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Hade missat det här inlägget, FB nämns. Kanske postats här redan?

https://psykologtidningen.se/2023/03/07/den-ovardiga-klappjakten/
Han sammanfattar dumpen och hela den här tråden med en mening , och rätt har han.
"Det dumpen ägnar sig åt är skit på ytan"
Citera
2023-05-02, 10:47
Medlem
goofers avatar
Citat:
Lite konspiratoriskt om du frågar mig och fortfarande totalt apologetiskt för mannen/kändisen Patrik och total skuldförskjutning mot Sara. Patrik är den som hade kollektionen med det tvivelaktiga budskapet, som föreläst, samlat pengar och drivit frågan redan innan Sara.
Patrik profilerade 242 förut och jobbade även då mot peddos, han och kriminella västar samlade in pengar tillsammans med Roddy Benjaminsson "Hero" som jagar peddos varvat med att misshandla sin exfru.

Sara var vad jag förstår nymuckad och kom ut med en stor skuld till staten/brottsoffer.
Patrik i samma sits utan pengar och dyra utgifter.

Sen hur de kom ihop sig och när de insåg att de kunde tjäna pengar på att hänga ut pedofiler gick väl ganska fort, vet inte om den historien är släppt.

Men snart nog insåg de att det fanns mycket pengar i swishen så de växlade upp ordentligt och tog in mer fiskare.

De hittade ett sätt att slippa skatta och kunna gömma undan pengarna genom att märka swishen med "gåva".

Allvarligt talat, förtjänar någon av dessa äkta respekt? Vad har de gjort som skall respekteras?

Sara en missbrukare och kriminell sen tonåren, knarkat bort sina barns barndom, kört rattfull många gånger.
Inget som ger respekt i min bok.

Patrik då? Ja han var ju världsrekordhållare några dagar så det är ju respektingivande.
Men hur gick det sen, det gick inget vidare med privatlivet, sponsorpengar brände han på flådigt liv och droger.
En skandalernas man, umgicks med kriminella mcgäng.
När pengarna tog slut då släppte han en bok där han berättar om övergreppen, tragiskt med övergrepp men den insiktsfulle funderar ju varför boken kom just när pengarna var slut?

Respekt att våga berätta men jag tror han knappt om det inte vore för pengabehovet.

Nu driver de en swishshow där man bjuder på underhållning i mänsklig tragik.
Iom att de är swishen som driver de båda så går det inte att finna något att respektera när de gäller de här båda, en del är ju lurade att tro att de drivs för att skydda barn från pedofiler men som sagt de skrapar bara på ytan.

Och när Patrik nu går omkring med en colombiansk hösnuva har all respekt försvunnit.
Och Sara som beslås med att ljuga även i debatter framträder mer och mer som den pundare hon verkligen är.

Ni som swishar tror ni verkligen att det hjälper barn att slippa pedofiler?
Ni kan väl ändå inte vara så naiva?
Citera
2023-05-02, 11:07
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Patrik profilerade 242 förut och jobbade även då mot peddos, han och kriminella västar samlade in pengar tillsammans med Roddy Benjaminsson "Hero" som jagar peddos varvat med att misshandla sin exfru.

Sara var vad jag förstår nymuckad och kom ut med en stor skuld till staten/brottsoffer.

Sen hur de kom ihop sig och när de insåg att de kunde tjäna pengar på att hänga ut pedofiler gick väl ganska fort, vet inte om den historien är släppt.

Men snart nog insåg de att det fanns mycket pengar i swishen så de växlade upp ordentligt och tog in mer fiskare.

De hittade ett sätt att slippa skatta och kunna gömma undan pengarna genom att märka swishen med "gåva".

Allvarligt talat, förtjänar någon av dessa äkta respekt? Vad har de gjort som skall respekteras?

Sara en missbrukare och kriminell sen tonåren, knarkat bort sina barns barndom, kört rattfull många gånger.

Patrik då? Ja han var ju världsrekordhållare några dagar så det är ju respektingivande.
Men hur gick det sen, det gick inget vidare med privatlivet, sponsorpengar brände han på flådigt liv och droger.
När pengarna tog slut då släppte han en bok där han berättar om övergreppen, tragiskt med övergrepp men den insiktsfulle funderar ju varför boken kom just när pengarna var slut?

Respekt att våga berätta men jag tror han knappt om det inte vore för pengabehovet.

Iom att de är swishen som driver de båda så går det inte att finna något att respektera när de gäller de här båda, en del är ju lurade att tro att de drivs för att skydda barn från pedofiler men som sagt de skrapar bara på ytan.

Och när Patrik nu går omkring med en colombiansk hösnuva har all respekt försvunnit.
Och Sara som beslås med att ljuga även i debatter framträder mer och mer som den pundare hon verkligen är.

Tycker du sammanfattar det ganska så klarsynt och bra. Prova och posta detta inlägget på deras Facebook.
Citera
2023-05-02, 11:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goofer

Kan inte annat än att hålla med.
Hoppas dom och deras "dumplingar" läser. Satan vad rage dom måste få haha
Citera
2023-05-02, 12:08
Medlem
Citat:
Jag frågade, ganska vanligt att de som är med i hardcore-klubben (har inte placerat dig där tidigare dock) mot Dumpen är helt fokuserade på Sara och otroligt hatiska på ett oproportionerligt sätt. Patrik tycks respekteras mer och det är svårt att se andra skäl än att han är man och möjligen kändis.
patrik är lika mycket hora som sara. hon sålde sig för knark han sålde sig för karriär.
Citera
2023-05-02, 14:25
Medlem
Kan man bli volontär och börja fiska?

Eller lättare att bara ladda ner en app och fiska
Vilken app, vad skiljer de?
Citera
2023-05-02, 16:14
Medlem
Säkert tagits upp tidigare, sorry iaf, finns en miljard inlägg i denna tråden.

Sara nämnde i PK-debatten att de Får in 150-200K per månad. Nu skall de börja med avgifter.

Jag såg att dennadär "terapeut"Stella som är konstant med i periferin nu gått och skaffat egen firma, Terapeutstella AB.
Dags för att Patrik et al skall börja norpa ordentligt ifrån kakburken nu kanske? Patrik behöver säkerligen en "lön" på 50K minimum för att fortsatt vara del av idiotin så att han kan upprätthålla sitt supande och festande.
Citera
2023-05-02, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dumpad2022
patrik är lika mycket hora som sara. hon sålde sig för knark han sålde sig för karriär.

Jo så är det En stjärt gosse verkar han allt ha varit en gång i tiden. Han gjorde det troligtvis för sin karriärs skull för att sedan flera år senare gråta ut i media när han behöver pengar. Lite som Sara som sålde sex för att ha råd med knarket hon hade blivit beroende av. Fast enligt henne blev hon missbrukare efter hon sålt sex fast enligt källor började hon sälja innan det.
Citera
2023-05-02, 18:33
Medlem
Pinoputchins avatar
Napp #222 "Christoffer, Christoffer.." vilken förbaskat trist konfrontation, det jag uppskattade med det klippet var mest den fina borgliknande byggnaden i början och sedan såg man takåsarna av vackra gamla hus nedanför berget. Men annars, njae...

Jävligt fin miljö. Var i Stockholm gjordes nappet?

Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Intressant reportage. Han säger i slutet att nu är rapporten klar. Är den offentlig och var kan man läsa den?
Jag lyssnade på dokumentären med Christoffer Rahm igår, bra snubbe. Kanske kan vara något för Dumpen att hänga på?
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-05-02 kl. 18:42.
Citera
2023-05-02, 19:25
Avslutad
https://nyheter.ki.se/minskad-anvandning-av-overgreppsmaterial-mot-barn-efter-online-kbt
Citat:
Materialet sprids ofta på Darknet, en anonym del av internet som kräver särskilda webbläsare för att nås. Krypteringen på Darknet gör det svårt för polisen att identifiera förövare. Samtidigt rapporterar många i forumen att de mår dåligt och vill sluta titta på övergreppen, men vågar inte kontakta vården på grund av skammen och rädslan för att lagföras.

Undrar vad det beror på...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in