Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-04, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollosausdal
Jag fattar inte varför du alltid måste vara så jävla elak och kalla folk för fula saker, det räcker väl med kärringarna? Det är alltid något påhopp på deltagarna från dig.
Ger mig fan på att det är du som har så sjukt dåligt självförtroende så du måste vara vidrig mot andra.
Skärp dig och bete dig, skulle du träffa någon av deltagarna på stan skulle du inte våga säga ett knyst!
Sorry ska sluta vara elak och jobba på mitt självförtroende tack för terapin
Senast redigerad av Shieldhero 2023-05-04 kl. 18:48.
2023-05-04, 19:00
Medlem
ojojoj3s avatar
2023-05-04, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojojoj3

Känns som gubbdennis helt spårat ur ja/ Säger öppet att han är kåt på de hälften så gamla tjejerna i princip och pratar om andra män i sina runkfantasier, öppet. Inte OK. Tänkte nästan att han åker på sexuella trakasserier för detta i och med att gubben åkte på att uppskattande kalla en kvinna för den feminina varianten av n-ordet, den variant som allt har haft en positiv innebörd historiskt.
2023-05-04, 19:41
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Helt klart största vinsten för Dennis. När de gick iväg från budgivningen och Carro sade "du sover bredvid mig ikväll Dennis" kunde man nästan skymta ståfräset genom brallorna. Det här det han drömt om sedan dag 1.
Nu är han kåt, men förstår inte själv att det beror på att han fick sova brevid Carro, han har heller inte insätt ännu att han är bög han defiinerar ju inte vad han är kåt på, är det ens en kvinna? man är inte kåt utan ett objekt men det verkar han tro

Han kanske är objektumsexuell?, där han är kåt på sin nya parfym han har på sin feta kropp, är det den han åtrår?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-04 kl. 19:46.
2023-05-04, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Känns som gubbdennis helt spårat ur ja/ Säger öppet att han är kåt på de hälften så gamla tjejerna i princip och pratar om andra män i sina runkfantasier, öppet. Inte OK. Tänkte nästan att han åker på sexuella trakasserier för detta i och med att gubben åkte på att uppskattande kalla en kvinna för den feminina varianten av n-ordet, den variant som allt har haft en positiv innebörd historiskt.

Intressant det där, verkar vara en gränslös människa. Knepig typ, äckligt självgod också. Fake-snäll, verkar inte genuint snäll som en del människor kan vara, utan mer sliskigt snäll.
2023-05-04, 19:50
Medlem
Att ingen tidigare har tänkt på att bygga ett onanibås. Skitsmart idé ju. Go Dennis
2023-05-04, 19:52
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Att ingen tidigare har tänkt på att bygga ett onanibås. Skitsmart idé ju. Go Dennis
Jo det gjordes på Robinson 1999 av Jesus, Robban & Claes, då var det en runkbänk
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-04 kl. 19:55.
2023-05-04, 19:55
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hur kan Christoffer vara med i tjejpakten när han inte är tjej? könsbytare?
2023-05-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Det är för att han är homo. Kön är ju en identitetsfråga nu för tiden. Har du missat det?
2023-05-04, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Om han är bög som jag misstänker så ser nog tjejerna inte honom som en riktig kille.
2023-05-04, 20:02
Medlem
Citat:

Jo.

Folk glömmer att bara för att man kallar något ett spel så slutar dom inte vara människor där inne och kommer ses på samma sätt som dom beter sig. Och folk kommer döma dom som människor för deras handlingar. Undantag för personer med empatilöshet och skadeglädje men dom är knappast en majoritet tror jag.. Man kan slå på spel stämpeln hur mycket man vill för att påverka normerna. Nåja dom flesta personer lär glömmas bort ändå. Men en del personer förstår man inte hur dom klarar av att se sig själva igen. Alla har väl sin egna självbild som inte alltid stämmer överens med verkligheten när tvn slås på.
Senast redigerad av rawjudge 2023-05-04 kl. 20:06.
2023-05-04, 20:05
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Det är för att han är homo. Kön är ju en identitetsfråga nu för tiden. Har du missat det?
Nej, jag ville bara att ni skulle säga det åt mig
Jag tycker Dennis borde få vara med i tjejpakten också

Ytterst oklart om en tjejpakt gillar att en bög ingår i pakten och även vinner
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-04 kl. 20:13.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in