Alltså Erik... vilken enkel människa. Jag skulle inte stå ut 2 minuter i hans sällskap. Han tror att man kan snacka sig till vinster, framgång, vänner...
Det känns ändå ärligare än att köpa- och pakta sig till vännerna. Du skulle förmodligen ingå i flickpakten med tuttNisse och halvkvinnan.
Jag misstänker att tråd-pöbeln kommer:
- dömma Dennis hårt för hans (gränslösa) snack om runkbåset.
- glömma att Amanda la sig i tävlingen för Elins skull. (som Dennis gjorde en gång)
- motvilligt släppa det starka motståndet på de unga tjejerna eftersom de är såna tydliga vinnare socialt.
- rikta hatet mot Pernilla
Förövrigt har väl Erik visat att han inte har någon som helst kompetens inom paktning och även om Marcus förstår spelet så klarar han inte det sociala och kombinationen med att även vara bra i tävlingar förstärker de övrigas motiv att få bort honom. De två är heeelt körda.
Senast redigerad av greta75 2023-05-04 kl. 07:57.
- glömma att Amanda la sig i tävlingen för Elins skull. (som Dennis gjorde en gång)
- motvilligt släppa det starka motståndet på de unga tjejerna eftersom de är såna tydliga vinnare socialt.
Förövrigt har väl Erik visat att han inte har någon som helst kompetens inom paktning och även om Marcus förstår spelet så klarar han inte det sociala och kombinationen med att även vara bra i tävlingar förstärker de övrigas motiv att få bort honom. De två är heeelt körda.
Amanda gjorde ett taktiskt val. Hon förstår att hon kommer tillbaka senare, förstår inte varför det kan tänkas vara en fråga. Ingen quinna jag hade befattat mig med, men hon verkar vara den enda vettiga av hondjuren kvar. Dennis är en mobbare, och ingen gillar mobbare. Om det inte vore ett lagbrott så hade jag erbjudit en onlinepizza till valfri hjälte som dokumenterade en örfil på horungen.
Det märks så väl att Erik är så kränkt av att Amanda blivit bortröstad.
Han säger att Pernilla inte varit lojal mot honom men det har hon ju, det är ju Amanda som hon varit olojal mot. Han är så sjukt förblindad av Amanda så allt som görs/gjorts mot henne tar han personligt.
Synd att det inte visas mer av vad dom andra säger om Erik. Pernilla är ju ärlig och säger att hon ska rösta på honom.
Tror att tjejpakten verkligen vänt Erik mot Pernilla för att skydda Sanna.
Han är så sjukt lättlurad, nästan så man tycker synd om stackars pojken.
Senast redigerad av Lollosausdal 2023-05-04 kl. 08:20.
Det märks så väl att Erik är så kränkt av att Amanda blivit bortröstad.
Han säger att Pernilla inte varit lojal mot honom men det har hon ju, det är ju Amanda som hon varit olojal mot. Han är så sjukt förblindad av Amanda så allt som görs/gjorts mot henne tar han personligt.
Synd att det inte visas mer av vad dom andra säger om Erik. Pernilla är ju ärlig och säger att hon ska rösta på honom.
Tror att tjejpakten verkligen vänt Erik mot Pernilla för att skydda Sanna.
Han är så sjukt lättlurad, nästan så man tycker synd om stackars pojken.
Pernilla har vänt Erik mot sig helt på egen hand genom att spela ett smutsigt spel. På vilket sätt har hon varit lojal mot Erik? Går ju inte ett avsnitt utan att hon snackar skit om honom eller försöker pakta med andra för att försöka få ut honom.
Så jävla skönt att Elin får en chans nu för att sedan åka direkt eller kommer tjejerna få med sig henne ett tag?
Så trött på hennes ältande i gränslandet.
Har verkligen alla något emot Marcus då? Tycker de flesta verkar tycka om honom förutom Oskar som verkar ha stört sig på att inte få vara ensam vildmarkskille vilket är hela hans strategi för Robinson.
Nej inte alla men Oskar och dom ni kallar för lattetjejerna hatar han som en miljöpartist hatar en SD. Skillnaden är bara att dom inte har någon anledning att hata Markus utan dom gjorde det innan dom visste att han är ett hot i tävlingar
Pernilla har vänt Erik mot sig helt på egen hand genom att spela ett smutsigt spel. På vilket sätt har hon varit lojal mot Erik? Går ju inte ett avsnitt utan att hon snackar skit om honom eller försöker pakta med andra för att försöka få ut honom.
Vaddå smutsigt spel? Hon har väl hela tiden talat om att han är det största hotet? Den hon ville ha ut var ju Amanda och allt som gjorts mot Amanda tar han personligt. Så ja, hon har varit lojal och ärlig mot Erik om Erik men inte hans lilla ”flickvän” Kränkt kallas det, sen spär pakten på för att skydda sin pakt. Såklart dom skyddar sina egna ryggar. Det borde alla göra!