Citat:
Ursprungligen postat av
Zyxel04
Det är ju en bra situation men samtidigt inte ideal.
Kebabpaktens fem medlemmar + Dennis lär ju vara i högre rang.
Oscar upplever jag dock inte är med i den pakten.
En sak jag kom att tänka är att jag knappt sett Camilla SS, liksom.. har hon gjort något ens? Utmärkt sig i någon tävling eller paktat. Det känns mest som att hon gömmer sig bakom Pernilla och låter henne styra och ställa
Ju närmare vi kommer finalveckan, desto mer giriga kommer deltagarna bli. Då är det hål i huvudet att rösta ut kärringarna. Skulle verkligen förvåna mig om de blir utröstade. Tror fetknoppen ryker före kärringarna.
Hur många brukar vara i en finalvecka? Sex eller sju stycken? De kan kanske klara sig hela vägen genom att ta rygg på kebab-pakten. Bara tre öråd kvar väl? Fetknoppen, Oscar, Erik och Marcus är nog i skottlinjen.
Jag tror att hela kebab-pakten samt Blocket och Camilla kommer stå i finalveckan, samt en från Gränslandet.
Antagligen kommer den från Gränslandet vinna Robinson då det bara är svaga spelare kvar. Blocket kommer snubbla till sig en femte plats och sitta och skryta i synken om hur fantastisk hon är.
Blir spännande att se om min profetia slår in. Tror produktionen verkligen kommer jobba för att få ut alla hot också då en tjej eller en bög ska vinna i år.