Auktionen var ett skämt. Hade hellre sett att alla fick samma antal mynt och att man kunde gå ihop och buda tillsammans med någon eller några. Nu har ju produktionen bestämt att tjejligan ska vinna genom slangbellatävlingen och nu denna uppgjorda "auktion".
Nä, en individuell tävling om kaptensbindeln hade förändrat spelplanen. Nu blir det bara trist att beskåda dessa svaga patetiska brudar rösta ut alla som är mer värda titeln.
Ska bli kul att se hur produktionen kommer att göra allt mer gynnsamt för tjejligan.
Ser framför mig hur dem i slutet säger "I år så kommer vi ha flera vinnare av Robinson, Grattis tjejligan"
Dennis har förmodligen inte sett tidigare säsonger så han förstår inte konceptet med immuniteter och hur man vinner sådana. Han tror att finalen är säkrad enbart genom att ty sig till flickpakten. Han kommer inse sitt misstag när han försöker hinka vatten med brösten värkande av mjölksyra som en kossa med mjölkstockning.
Han förstår nog konceptet men jag tror att han prioriterar att få uppmärksamhet från tjejerna framför att vinna. Bekräftelse kan vara nog så viktigt som pengar.
Tyckte Ratface var lite jobbig men ju mer tiden går desto mer vill jag ha bort henne ur programmet. Vinner inget. Bidrar inte på annat sätt en med fula synkar.
Mina topplista för vinst nu (obs ej favoriter):
1. Sophie, vinner. Bäst i tjejligan. Var ändå beredd att kasta Alva under bussen tidigare.
2. Tjock-Dennis, lägger sig i plankan eller snubblar.
3. Amanda, tillbaka från gränslandet. Tabbar sig på något vis. Alt utröstad.
4. Autist-Oskar. Klarar sig kvar till final men åker ut på ett pussel.
Vinnare gränslandet: Elin. Stannar och förblir där eftersom hon är generellt dålig i tävlingarna och inte har någon att ty sig till om hon skulle komma in i spelet.
Dom jag önskat var i final:
1. Marcus. Ogillad först men nu tydligast den mest genuina deltagaren. Stark spelare med.
2. Amanda
3. Chris, paktmästaren som ändå visat huvud för strategi. Regissören bakom the red wedding förtjänar pallplats.
Marcus Marcus..... Är det bara jag som tycker att han har noll koll? Han är givetvis en stark spelare och.kunnig spelare, det ska jag inte ta ifrån honom.
Men upplever honom som oerhört naiv...
Otroligt tröttsamt att se på Gränslandet. Som tur är går det att snabbspola när dom ska sjunga vilket inte ens hör hemma i Robinson. Den där Amanda verkar ha spasmer eller också är hon en gammal pundare. Riktigt jobbig person. Övriga är så trista så man knappt minns vilka som är där.
Jag tycker endast att Markus är en värdig vinnare och resten av dessa varelser orkar jag inte med. Den där gamla kärringen Pernilla liknar verkligen en råtta och jag förstår inte vad hon har där att göra ens. Absolut bäst är programledaren. I samma klass som Australien Survivors, Jonatan.
Om Markus röstas bort så finns det knappt någon anledning att fortsätta titta. Dom jag ogillar mest är Sanna och Oskar.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-05-04 kl. 01:25.
Känns väl som att någon av dedär 3 lådorna från auktionen måste innehålla en enkelbiljett ut ur tävlingen? Kan väl inte bara innehålla fördelar i alla 3?
Alternativt en röst på sig själv
Senast redigerad av nugget12345 2023-05-04 kl. 02:34.
Nu har de två kärringarna ännu en liten pakt de kan ingå i när Elin är tillbaka. Blir då en ny pakt med kärringarna och Elin. Pernilla verkar ha bränt sina broar ändå så hon kommer nog ryka väldigt snart dock, kärringen kan verkligen inte hålla sin mun och är orolig för sin plats när hon mycket väl vet att hon säkerligen inte kommer röstas ut på några veckor ännu. Ändå skjuter hon sig i foten
Senast redigerad av Shieldhero 2023-05-04 kl. 05:23.
Alltså Erik... vilken enkel människa. Jag skulle inte stå ut 2 minuter i hans sällskap. Han tror att man kan snacka sig till vinster, framgång, vänner...
Nu har de två kärringarna ännu en liten pakt de kan ingå i när Elin är tillbaka. Blir då en ny pakt med kärringarna och Elin. Pernilla verkar ha bränt sina broar ändå så hon kommer nog ryka väldigt snart dock, kärringen kan verkligen inte hålla sin mun och är orolig för sin plats när hon mycket väl vet att hon säkerligen inte kommer röstas ut på några veckor ännu. Ändå skjuter hon sig i foten
Jag fattar inte varför du alltid måste vara så jävla elak och kalla folk för fula saker, det räcker väl med kärringarna? Det är alltid något påhopp på deltagarna från dig.
Ger mig fan på att det är du som har så sjukt dåligt självförtroende så du måste vara vidrig mot andra.
Skärp dig och bete dig, skulle du träffa någon av deltagarna på stan skulle du inte våga säga ett knyst!