2023-05-03, 21:41
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag håller ju på Häcken så det är normalt. Att du skriver mer om Häcken än DIF kanske beror på någon typ av penisavund?

Blir väl rumpavund i detta fall eller?
Citera
2023-05-03, 21:44
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Alla tre Stockholmsklubbar är offer för usla vinterfönster.

Kanske dags att kika närmare på en teknisk direktör för att kvalitets- och hållbarhetssäkra värvningarna?
Ja av alla våra 2324 nyförvärv är de bara Rui Modesto jag skulle ge med beröm godkänt. Keita, Fischer, Elias Durmaz, Magashy, Ali, Fesshaie, Haliti & Tihi (tillbaka från lån) samt Faraj är besvikelser men den överlägset största besvikelsen är Jimmy Durmaz. Inte undra på att vår käre Manuel går in i väggen när han fuckat upp så jävla mycket....

Guidetti vill jag inte ens gå in på..
Citera
2023-05-03, 21:51
Medlem
Citat:
Jag läser allt och det finns två skribenter härinne som är helt besatta av Häcken och det är du och Fredrik.

Hahaha nej jag är besatt av att jävlas med dig o din tokhybris som när du sa att simon är bättre än alla spelare som varit i MFF i modern tid
Ni gjorde det bra idag helt klart men vad fan sysslade Djurgården med i andra halvlek maken till blekt motstånd har sällan skådats, tror fan till och med GAIS hade slagit dom idag
Och det är bara bra att ni vinner så vi får press på oss att fortsätta vinna för i sommar kommer ni dala och nån annan rycka förbi och pressa oss och då kommer poängen vi tar nu vara välbehövliga
Citera
2023-05-03, 21:59
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ändå varnade jag er innan matchen. Detta kunde gått mycket mer smärtfritt.

Hade inga stora förhoppningar på förhand. Positivt överraskad snarare över hur vi balanserade stora stunder före vi gapeade totalt. Finns inget mer avtändande än det.
Citera
2023-05-03, 22:05
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Jag håller ju på Häcken så det är normalt. Att du skriver mer om Häcken än DIF kanske beror på någon typ av penisavund?
Ja, fast det är inte normalt att tycka att egna laget är så bäst och inte kan göra något fel efter ett ynka guld.

Kan ju vara för att jag inte gillar skribenterna som håller på Djurgården i denna tråd
Citera
2023-05-03, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ja, fast det är inte normalt att tycka att egna laget är så bäst och inte kan göra något fel efter ett ynka guld.

Kan ju vara för att jag inte gillar skribenterna som håller på Djurgården i denna tråd
Eeh, för jag har ju inte kritiserat laget hårt härinne genom åren..? 😄

Sedan är det egentligen irrelevant att vi bara har ett guld, det är här och nu som räknas och då är vi bäst trots att vi saknar 3 av allsvenskans absolut bästa spelare och några andra nyckelspelare är ur form.

Märkligt med tanke på att dom flesta Djurgårdare härinne är sköna typer, det kanske är dig det är fel på?
Senast redigerad av trazke 2023-05-03 kl. 22:29.
Citera
2023-05-03, 22:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Eeh, för jag har ju inte kritiserat laget hårt härinne genom åren..? 😄

Sedan är det egentligen irrelevant att vi bara har ett guld, det är här och nu som räknas och då är vi bäst trots att vi saknar 4 av allsvenskans absolut bästa spelare och några andra nyckelspelare är ur form.

Märkligt med tanke på att dom flesta Djurgårdare härinne är sköna typer, det kanske är dig det är fel på?
Har inte kollat flera år tillbaka..

Nja, okej säg att det är irrelevant. Ni är ju inte bäst oavsett. Ni är bra men inte bäst. Just nu är ju MFF bäst.

Det är inte helt omöjligt att det är så
Citera
2023-05-03, 22:30
Avslutad
Citat:
Har inte kollat flera år tillbaka..

Nja, okej säg att det är irrelevant. Ni är ju inte bäst oavsett. Ni är bra men inte bäst. Just nu är ju MFF bäst.

Det är inte helt omöjligt att det är så
Knappast. När vi är på 100% är vi en nivå över MFF. Men visst, dom är nog våran enda utmanare i år.
Citera
2023-05-03, 22:34
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Aldrig 50/50 på deras hemmaplan. Inte Dovins fel att vi varit usla, räddade dessutom oss mot Degerfors. Peking står i 3x pengarna vilket enligt mig är helt sinnessjukt.
Enig i att det inte är Dovins fel men det var inte det jag syftade på. Matchen kommer svänga något enormt då det är 2 hyperoffensiva lag som spelar och Dovin är minst sagt ojämn i sina prestationer och kan på en bra dag vara skillnaden mellan vinst och förlust i en sån match. Tror ni har ganska bra chanser att vinna men håller med om att 3x pengarna på Peking inte är förankrat i verkligheten.
Citera
2023-05-03, 22:37
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Knappast. När vi är på 100% är vi en nivå över MFF. Men visst, dom är nog våran enda utmanare i år.
Vi får se. Tror MFF kommer bli bättre och har en mycket bredare trupp än Häcken. Ja, det är ju enbart för att dom som skulle utmana MFF normala år har startat katastrofalt. Vet inte alls vad Djurgården håller på med eller varför man envisas med att byta halva startelvan varje match. Wikheim, Edvardsen, Asoro är det bästa framåt och spela ihop dom tills det lossnar så kommer det bli skitbra men dessa tränare vill hålla på att testa sig fram..
Citera
2023-05-03, 22:41
Avslutad
Citat:
Vi får se. Tror MFF kommer bli bättre och har en mycket bredare trupp än Häcken. Ja, det är ju enbart för att dom som skulle utmana MFF normala år har startat katastrofalt. Vet inte alls vad Djurgården håller på med eller varför man envisas med att byta halva startelvan varje match. Wikheim, Edvardsen, Asoro är det bästa framåt och spela ihop dom tills det lossnar så kommer det bli skitbra men dessa tränare vill hålla på att testa sig fram..
Jaja vi får se. Hursomhelst ser jag fram emot våran tidigarelagda match mot er borta om ett par veckor med Sadiq, Simon och Hammar tillbaka.
Citera
2023-05-03, 22:46
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Jaja vi får se. Hursomhelst ser jag fram emot våran tidigarelagda match mot er borta om ett par veckor med Sadiq, Simon och Hammar tillbaka.

Men ni har fått fler skador tills dess
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in