Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Du la kanskje også merke til at epostadressen han la ut her var en annen
enn den som kom frem i den angivelige korrespondansen med politiet.
Kan kanskje tyde på at vedkommende ikke er den han gir seg ut for å være.
Hvem har hatt tilgang på korrespondansen? Tyrkeren selv, politiet, SH og DB.
Denne tyrkeren og vedkommendes bidrag i tråden har gått meg hus forbi.
Hvorfor skulle denne tyrkeren i det hele tatt oppsøke dette forumet? I hvilken hensikt? Hvorfor legge ut en mailadresse for å kunne servere eventuelle interesserte brukere på dette forumet noe mailkorrespondanse mellom seg selv, politiet og Svein Holden?
Det er visstnok åpenbart for «tyrkeren» at en del her inne forsøker bidra med sitt til fordel for TH.
Jeg bet meg imidlertid merke i at «tyrkeren» kom med en påstand om at hun, antar det er Fru Hagen han snakker om, skal ha truet TH, bedrevet utpressing. Dette mener han politiet også vet at hun har gjort. Skal da politiet ha fortalt han dette? Hvor har han eventuelt denne informasjonen fra?
Så stiller han spørsmål om hva disse truslene kan ha bestått i. Underlig manøver fra en «tyrker».
Vel, «tyrkeren» avslutter sitt avlagte besøk ved å si at han ikke observert noe serious her inne og tar avgjørelsen om å ikke dele flere dokumenter han sitter på på bakgrunn av dette.
Han har som ambisjon å se TH bak lås og slå og han ønsker brukere og lesere av forumet lykke til. Man kan lure på med hva. Humrer.
Og ingen svar har han fått på spørsmålet han stilte heller. Om det var forventet. Kanskje mer en opplysning han ønsket bidra med bakt inn i en haug av annet rør i en eller annen hensikt.