Citat:
Ursprungligen postat av
Ronsangel
Lornts har aldri spammet, hen er ett gådt bidrag til tråden. Dessverre mange her inne som ikke tåler at andre mener annet en dem selv. Fordi enkelte brukere har en besettelse av at det de selv mener er det korrekte. Alle, eller i værtfall mange muligheter er fortsatt åpne.
Jeg skal være diplomatisk og unnlate å kommentere enkeltbrukere, men på generelt
grunnlag vil jeg påstå at det er de som har minst å fare med som hisser seg mest opp
og tyr til "personangrep" (ikke helt riktig begrep, siden brukerne er anonyme).
Ellers må det være lov både å stå på sitt, eller ha et mer åpent syn på saken.
Når det gjelder muligheter, så har jeg vanskelig for å tro at noen uten nær
kjennskap til familien har en sentral rolle i dette. Jeg klarer ikke å tolke motviljen
og tausheten hos nærmeste familie på noen annen måte. Muligheten for at det er
helt uavhengige, "vanlige" kriminelle som står bak, anser jeg for svært liten.
Dette med hovedbakgrunn i familiens holdninger og tilbakeholdenhet, men også
flere andre omstendigheter som er diskutert til døde i tråden.
Men dessverre ser jeg en økende mulighet for at et slurvete og uintelligent politi
står i fare for å ødelegge sin egen sak. Jeg tror ikke den nåværende etterforsknings-
ledelsen har den samme drivkraften som den foregående. Jeg håper virkelig jeg tar feil.
"Trådens syfte" er for meg først og fremst å holde saken varm. AE må ikke glemmes.