2023-05-03, 03:41
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Skyller inte på någon. Pratar allmänt. Man vet vad man riskerar i olika sammanhang.. t.ex. hederssläkter.. blir ihop med kriminell, pundare, gängkriminell.

Är det normalt att bli ihop med någon som håller på med vapen/vapendelar i undre världen. ? Rånar folk på jackor pengar, klockor. Det är ju inget normalt klientel och def inte som familjefar.

Läkarkvinnan i Malmö visste vad hon riskerade när hon blev ihop med kriminell som folk var ute efter t.ex. och pang.. så var hon borta.

Japp. Kvinnor måste någon gång börja lära sig att undvika farliga män, och sluta skylla på omständigheter utanför dem själva.

Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Och den här halvthaien eller vad hon nu var kittlades säkert också av att hennes pojkvän var kriminell. "Du är kapabel att skada andra, men mig kommer du aldrig skada." Fast så funkar det ju inte riktigt i verkligheten.

Det är jättevanligt. Man ser det på Familjeliv hela tiden. Kvinnorna kan till och med veta att mannen har misshandlat andra kvinnor tidigare (vet inte om MGM i just den här tråden har gjort det, men kriminell och från ett farligt folkslag var han i alla fall). De skriver saker som att killen behandlade de andra kvinnorna sämre för att de var sämre, men själv är kvinnan bra och därför kommer killen också att behandla henne bra. Men som du säger - så funkar det ju inte riktigt i verkligheten.
Citera
2023-05-03, 04:07
Medlem
hej, var hennes pojkvän afrikan? väntade hom halvafrikanskt barn?

har ni bild på hennes pojkvän, som är eventuellt mördaren av både sitt barn i magen och morsan till det

var det kanske så att Han inte ville ha unge med henne? Och för att hon vägrade abort så blev
det såhär?

vet man om afrikanen var arg eller glad när han visste att han skulle bli farsa ?

Vet själv om några tjejer, ej afrikanska som valt ha roligt med afrikanska man, men när det
kom gravititet med i bilden så tog det roliga slut för samtliga.
I dessa fall blev de inte mördade, men dumpade direkt.

Har själv varit bekant med en afrikan, han gillade leka med svenska tjejer, men inte få barn med dom.
Han ville att den han ska gifta med och ha barn med skulle vara en afrikanska.
Jag frågade varför, Han svarade ärligt att det hade med släkten, föräldrar och sådant att göra med.
Hans morsa gillade inte vita tjejer om jag ska dra det kort.
Och för honom var det viktigt att göra morsan stolt.
Med andra ord var svenska tjejer leksaker bara för honom, men han gjorde det fult.
Han var tillsammans med 3 olika tjejer lite halft, sov ibland hos dom.
Hittade på saker, men lekte kär. Riktigt stört. Jag fick ljuga även jag åt tjejerna
att vi skulle åka titta på en bil i annan stad och massa andra sjuka lögner
Det blev så illa ibland att jag fick stanna hemma, kunde inte gå ut visa mig
annars hade dessa tjejer såklart kommit fram och kallat mig lögnare, vilket jag var
för jag ville inte COCKBLOCKA en vän.
Men till sist blev det för mycket, jag orkade inte leva i dom där lögnerna.
Så jag sa upp bekantskapen.
Den tiden hade han varit i Sverige 6-7år.

Han fick brudar han, fattar inte vad dom såg i honom.

Om Saga var med en Afrikan som varit i Sverige några år bara,
då kan jag misstänka vissa saker tyvärr, att det har kanske
med barnet och göra. Tyvärr. Eventuellt heders relaterat.

Vi får se vad utredningen säger.
Citera
2023-05-03, 05:16
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Varför utgår nästan alla i tråden från att det var just den Somaliske pojkvännen som utfört dådet?

Lite tidigt känns det som
Citera
2023-05-03, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeoMeoSeo
Varför utgår nästan alla i tråden från att det var just den Somaliske pojkvännen som utfört dådet?

1.04 gånger pengarna på att det stämmer. Odds ljuger inte
Citera
2023-05-03, 05:39
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:

Vi utgår från det eftersom han sitter häktat på sannolika skäl för mord. Det är den högsta misstankegraden.
Citera
2023-05-03, 05:45
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Vi utgår från det eftersom han sitter häktat på sannolika skäl för mord. Det är den högsta misstankegraden.

Förstår och har sett det, men infaller det inte åt minstone lite tvivel att man vill mörda sin egen avkomma?

Jag kommer invänta utredning innan jag uttrycker mig. Oavsett vad man tycker så bör man vara säker innan man går till fullständig övertygelse. Vi lever ju ändå i Sverige där "källor" står över Gud.
Citera
2023-05-03, 05:51
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Citat:
Somaliern är muslim . Saga gick samma väg till mötes som Wilma (uddevalla) om du minns henne? Hon var också ihop med en muslim.

Jag väljer att se saker objektivt, inte selektivt.
Citera
2023-05-03, 06:46
Medlem
Även om misstänkt GM inte är åtalad och dömd ännu borde det ändå ge en föraning till kvinnor när de befattar sig med Afrikas skräp. FB-karaktären Ducadream måste vara överlycklig när hennes egen etnicitet visar sig som de återkommande hyenor de är.
Citera
2023-05-03, 07:02
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Jag väljer att se saker objektivt, inte selektivt.

Det är inte säkert att det var pojkvännen som gjorde det men varför skulle det inte vara objektivt att starkt misstänka att det var han som gjorde det?
Citera
2023-05-03, 07:07
Medlem
Citat:
Somaliern är muslim . Saga gick samma väg till mötes som Wilma (uddevalla) om du minns henne? Hon var också ihop med en muslim.
Wilma var väl inte gravid överhuvudtaget!? Det är det som många finner märkligt - att döda en höggravid kvinna (i detta fall Saga) som bär ens egen unge, även om det i detta fall var en oäkting. Hur illa är det bland somalier om deras söner skaffar oäktingar med icke-somaliskor eller icke-muslimer?

Jag minns en vit kvinna som jag såg i ett matvaruhus. Hon gick med två somaliskor. Alla tre med den typ av klädsel som de brukar gå i ute på stan. Det syntes tydligt att den vita kvinnan var utfryst. Jag är övertygad om att hon hade konverterat och gift sig med en av deras bröder - trots detta var hon inte en i gänget.
Citera
2023-05-03, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Enligt rykten på stan så ska GM vara ett svartsjukt ex

En klassisk halalslakt ligger då nära tillhands dessvärre...
Svenska vänster feministkulturen har ännu engång visat sitt riktiga ansikte..
Heja Pk Sverige, det här är bara början!
Citera
2023-05-03, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Det är inte säkert att det var pojkvännen som gjorde det men varför skulle det inte vara objektivt att starkt misstänka att det var han som gjorde det?
Grovt brottsbenägen hudfärg & religion!
Klart!
Livet var coolt så länge Saga levde!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in