Citat:
Ursprungligen postat av
diseledvin
brukar dricka fun saften men funderat länge på att köpa en soda stream så det blir bubbel
ja det skulle ge tillgång till massa nya läsksorter som inte finns ju
Citat:
Ursprungligen postat av
HMBPTOLEMAJOW
Inte diabetiker men försöker undvika för mycket socker. Kör oftast, de få gånger jag köper, läsk en Cola vanilj.
Desto mer glass blir det sommartid. Det bara visslar till så är de borta.
Min sambo är inte diabetiker, eller barnen,
Men vi alla dricker Zero nu,
sambon äcklas av vanlig läsk numera, den kan inte dricka blasket, den vill ha ZERO bara nu
när den blivit van, då jag är diabetiker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vill.Ha.Den.I.2an
7up zero, som den bytt namn till är oslagbar, mycket godare än sprite zero, dessutom slipper man cp-korken som cocacola envisas med.
ja den FAN SÅ GOD, glömde säga den fast jag köper 3st stora flaskor varje vecka av denna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tillfkonto12
ICA:s sockerfria citronläsk är helt okej. Deras hallonsoda får också godkänt.
av mig och sambon får dessa mer än godkänt, de är ju svingoda och underbara.
är ju som fanta citron . fast zero
Dricker just nu medan jag skriver detta = coops hallonsoda sockerfri, jävla gott
Citat:
Ursprungligen postat av
Sunimod
Drick vatten
Klart billigast och nyttigast.
Slipp massa kemikalier och tillför kroppen det man behöver.
Inget socker, inga sötningsmedel som triggar kroppen att tro det är vanligt socker.
Ja jo såklart. Men jag tar det, alltså jag dör 10år tidigare gärna, bara jag får njuta nu av
dessa underbara zero och sockerfria läsk. Jävlar så härligt det är.
Det enda jag önskar är att dessa läsk var alla 5spänn billigare flaskan. Eller att dom gjordes
alla i 2liter till samma pris som nu för 1.5l
Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Det finns några riktigt goda smaker från Zeroh också som skulle passa som läsk.
Tyvärr brukar jag få halsbränna av saft eller gul läsk. Cola funkar så det får bli cola. När jag är törstig blir det Lidls cola pga den är blaskigare och lättare att hälla i sig än Pepsi Max som annars är godast. Cola zero duger men gamla receptet var godare.
Sedan OT ramlösa med smultron är jäkligt god.
Loka crush måste väl räknas som läsk, men den har ju lite socker, gillar både den rörda och den gula.
Loka crush är fint ibland till viss mat, det är vuxenläsk , inget som barnen direkt gillar.
Fräscht till mat
Lidls nya cola utan socker är godare än cola zero, den har blivit usel efter recept ändring.
SÅ CP KORKEN BLIR STANDART NU PÅ ALLLA LÄSK>?
vem är svinet som såg till detta cp påhitt? vill ha namn så jag kan googla på personen
som förstör nöjjet