Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-02, 18:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Det blir ju jättekonstigt med två trådar där den ena knappt används. Det är ett lekprogram på tv. Vem orkar sitta och läsa i en tråd med knappt några inlägg.

Det är ju så att det är väldigt många som glömmer det här med spoiler taggarna. Därför går det ändå inte att sitta och live kommentera och tro att man säkert kan slippa bli spoilad.

Det blir ju även en orimlig arbetsbörda på mod att sitta och ta bort inlägg, heller till ingen nytta. Dessutom försvinner ju massa inlägg man då vill läsa.

Själv gör jag så att jag ser klart fram tills sista som ligger ute innan jag läser i tråden. Eller skiter i om jag blir spoilad om nåt, så spännande är det inte.

Inte mig emot att spoilertaggar används. Men nu lägger tv 4 upp avsnitten på
Natten och vi lever i streamandets tid. Vem kollar ens tablå tv. Då överväger de negativa effekterna med denna regel rejält med onödigt modarbete, inlägg som försvinner och allmänt missnöje, allt till ingen nytta eftersom man ändå inte kan lita till att tråden är spoilerfri och därför inte kan livekommentera ifall man tittar på tablåtv och inte vill riskera någon spoiler.

Min åsikt är en enda tråd där folk får skriva vad de vill.

Man kan ha regel på spoiler tag om man skulle spoila något som ännu inte har hänt tex nu när tv4 misslyckades och spoilade i gränslandet. Eller om någon råkar veta vinnaren genom kontakter/vara en deltagare.

Sen tycker jag inte heller man kan jämföra med Mello, Big Brother etc då dessa program (antingen helt eller delvis) är direktsända. De vanliga avsnitten av BB har jag dessutom för mig lades upp samtidigt som avsnitten sändes på TV (med reservation för att jag har fel då jag inte sett BB på evigheter).
2023-05-02, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag tycker att det Zeki gjorde mot Sanna och Peter var långt värre än vad Peter sa om Christina. Att oberättigat anklaga någon för rasism borde ha renderat i Zekis omedelbara uteslutning ur Robinson, om man nu skall ha sådana regler....

Precis. Dubbelmoralen i Sverige är ett jäkla otyg.
2023-05-02, 18:44
Medlem
Fast....

Citat:
Ursprungligen postat av CS128
2023-05-02, 19:15
Medlem
Ninajahrens avatar
CAMILLA ...
Är det bara jag som retar mig på att hon glider under radarn hela tiden både i rutan och i paktspelandet!?
Pernillas skugga.

Det som stör mig mest är att deltagarna verkar missa henne helt eftersom hon gör för tråkig tv att ens få vara med i rutan på egen hand. ☹️
2023-05-02, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninajahren
CAMILLA ...
Är det bara jag som retar mig på att hon glider under radarn hela tiden både i rutan och i paktspelandet!?
Pernillas skugga.

Det som stör mig mest är att deltagarna verkar missa henne helt eftersom hon gör för tråkig tv att ens få vara med i rutan på egen hand. ☹️
Pernilla och Camilla är bara två klassiska åsnor som är nöjda med att glida med och hellre går in som spelare nummer 8 och 9 i en pakt istället för att spela för att vinna. Såna människor är alltid de mest frustrerande i en sån här säsong.

Helt otroligt för övrigt att ALLA är med i samma pakt utom Erik och Marcus. Fattar inte spelare 6,7,8 och 9 i pakten att de är helt chanslösa om de går med i en grupp som ALDRIG skulle gå emot varandra?
2023-05-02, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Tjock-Dennis måste ju vara fjolla? Refererar till sig själv som Party-Dennis... en vuxen man.. utvecklingsstörd eller bög

Jo, transa eller bög är han, han vet säkert inte om det. Utan kommer ut om några år eller 10 när han törs.
2023-05-02, 19:54
Medlem
DoktorNos avatar
Varför har Erik trosskydd på axlarna? Tänkte inte på det förrän idag. Har han gjort sig illa?
2023-05-02, 19:55
Avslutad
Skönt att "the drama queen" lämnar.
2023-05-02, 19:57
Avslutad
Skönt att Alva lämnar, på tiden. Har hon gjort något annat än gråtit? Den minst lämpade deltagaren i Robinson någonsin. Tror hon hade fått det tufft även av ungarna i Wild Kids.
2023-05-02, 19:57
Medlem
53....so whats avatar
Överhör nån jävla grinpelle....? Vuxna människor?

NÄ! snorungar.
2023-05-02, 19:58
Medlem
Jonipoons avatar
Hoppas nu VERKLIGEN att Amanda blir den som lyckas ta sig tillbaka till Robinson från Gränslandet i slutet på veckan. Det i kombination med hon skaffar sig en extraröst och att Chris och Sanna blir röstlösa.
2023-05-02, 20:04
Medlem
Ninajahrens avatar
Ja att alla svansar för en pakt som skulle rasa helt utan Carro är förvånande. De verkar helt förblindade av tjejgänget som om det låg en förtrollning över hela gänget och förblindar dem. Kan det vara produktionen som bestämt detta månne? Att en liten klen överlevnadsokunnig tjej skall bli årets hjältinna och vinna allt? Pk gulligt..?

Jag vill se Amanda, Oskar och Erik i finalen. Marcus är välkommen också förstås.

Men jag önskar se Oskar eller Amanda som slutvinnare.

Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Pernilla och Camilla är bara två klassiska åsnor som är nöjda med att glida med och hellre går in som spelare nummer 8 och 9 i en pakt istället för att spela för att vinna. Såna människor är alltid de mest frustrerande i en sån här säsong.

Helt otroligt för övrigt att ALLA är med i samma pakt utom Erik och Marcus. Fattar inte spelare 6,7,8 och 9 i pakten att de är helt chanslösa om de går med i en grupp som ALDRIG skulle gå emot varandra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in