Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-06, 19:58
Medlem
Det är egentligen bra tävlingar men dessa lag är så ojämna så det blir inte kul att se på ändå. Förra avsnittet var mycket mer spännande och händelserikt än dagens.
2023-04-06, 20:13
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Det är oseriöst när isåfall vem som helst kan bli hemskickad av vem som helst.
De tänkte aldrig att Zeki kan ha blandat ihop Peter med någon annan eller bara ville få hem Peter?
Hmmm... tror jag vet ett enkelt koncept att vinna Robinson
Jag tycker att det Zeki gjorde mot Sanna och Peter var långt värre än vad Peter sa om Christina. Att oberättigat anklaga någon för rasism borde ha renderat i Zekis omedelbara uteslutning ur Robinson, om man nu skall ha sådana regler....
2023-04-06, 20:18
Medlem
Erik, vilken patetisk person. 0% ledare och 100% följare. När han försökte leka "coah" så lyssnade ingen på honom och nu när ADHD-Amanda kom in i laget så pratar han samma bäbisspråk som henne och fistbumpar till varje mening. Blir spyfärdig när jag ser och hör hans ordbajseri.
2023-04-06, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Erik är ju bara för mycket, riktigt pinsamt att se 🤦‍♂️😬 både han och Amanda är pinsamma att se, ska vara såååå coola, men det är värre att se han hänga på det där. Gubbe, ja jag trodde faktiskt han fyllt 50 men han va visst bara 39 😲
Han känns så svag och skör som om han saknar nästan egen personlighet, behöver någon annan för att "komma igång" är han helt utan motor? Sliskig hela han även innan Amanda kom in.

Agree 100%
2023-04-06, 20:46
Medlem
Sa Peter den kvinnliga eller manliga versionen av N-ordet? Var det
Den kvinnliga varianter är det hela otroligt löjligt. Det ordet var Pk ända in på 00 talet. Typ som att Löfven råkade säga z-ordet en gång.

Läser nu i Aftonbladet att Christina fortfarande är otroligt upprörd och kränkt samt kallar Peter rasist. Om det var femiversionen av N-ordet. Formen som slutar på ”gress” är det ju en kräkning av Peter, och förtal att han skulle vara rasist, förut var det ju som en positiv benämning, typ hon är magnifik, en riktig ”n-ordet, feminin form”

Själv skulle jag aldrig säga det som är yngre och vet att det numera är ett rasistiskt nedsättande ord att benämna svarta på ett sätt som beskriver deras hudfärg, utan man ska säga typ ”afro-svensk” men det vet ju inte en gammal gubbe som Peter, eller Löfven för den delen.
2023-04-06, 20:54
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Den kvinnliga varianter är det hela otroligt löjligt. Det ordet var Pk ända in på 00 talet. Typ som att Löfven råkade säga z-ordet en gång.

Läser nu i Aftonbladet att Christina fortfarande är otroligt upprörd och kränkt samt kallar Peter rasist. Om det var femiversionen av N-ordet. Formen som slutar på ”gress” är det ju en kräkning av Peter, och förtal att han skulle vara rasist, förut var det ju som en positiv benämning, typ hon är magnifik, en riktig ”n-ordet, feminin form”

Själv skulle jag aldrig säga det som är yngre och vet att det numera är ett rasistiskt nedsättande ord att benämna svarta på ett sätt som beskriver deras hudfärg, utan man ska säga typ ”afro-svensk” men det vet ju inte en gammal gubbe som Peter, eller Löfven för den delen.
Där ser man. Jag tänkte faktiskt på det att Peter inte skulle ha torskat om inte Christina varit den pådrivande. Hon hade ju med lätthet kunnat sagt till Zeki att hon hade överseende med gubbens ordval. Ja är det några som ska bli kränkta så är det våra äldre som blivit belagda med munkavle för ingenting.
2023-04-06, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag tycker att det Zeki gjorde mot Sanna och Peter var långt värre än vad Peter sa om Christina. Att oberättigat anklaga någon för rasism borde ha renderat i Zekis omedelbara uteslutning ur Robinson, om man nu skall ha sådana regler....

Du har så rätt!! Men konstigt nog funkar bara rasism åt ett håll 🙄
2023-04-06, 21:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

För en äldre man som inte är helt uppdaterad med det nya lättkränkta och PK Sverige så är negress ett helt ok ord och inte ett rasistiskt nedsättande ord. Hade han sagt negerhona hade det varit en annan sak. Christinas plan att få ut Zeki 80% lejon tyder ju också på att hon inte hade ett särskilt gott öga till Zeki.
2023-04-06, 21:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Men onormalt har jag bestämt och white trashigt

Försäkringsrådgivaren Caroline verkar undermedvetet jobba på att förföra & omvända bög Christoffer
till den mörka sidan

Hon vill se picken sprujta.
2023-04-06, 21:21
Medlem
Citat:

Så verkar det ha varit. Så otroligt löjligt.

Nu blir det inget mer Robinson den här säsongen för min del. Höll ändå på att tröttna. Men har exakt 0 intresse av att någonsin mer se angivaren Zeki eller den kränkta Christina i något sammanhang över huvud taget.
2023-04-06, 21:25
Medlem
Du kanske missar att Zeki hörde Peter och hade underlag för det han uttryckte om
Peter?
2023-04-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Så verkar det ha varit. Så otroligt löjligt.

Nu blir det inget mer Robinson den här säsongen för min del. Höll ändå på att tröttna. Men har exakt 0 intresse av att någonsin mer se angivaren Zeki eller den kränkta Christina i något sammanhang över huvud taget.

Oh va jobbigt det måste vara för dig.Robinson tappar tittare😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in