2023-05-02, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Folk snackar om att det bör vara dubbelmord då barnet i magen också dog. Men isåfall har gm stabbat henne i magen så barnet dött och det tror jag inte att han gjort.

Räcker ju att mammans cirkulation upphör så pratar vi om minuter innan fostret dör.

Jheesus plus 8 månader dessutom.

Hoppas Jonna Sima skriver om detta i Aftonbladet imorgon...
Citera
2023-05-02, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Haha, min spåkula säger mig att du inte bor i Malmö.

Haha nej de gör jag inte, sen beror det väll på att mina vänner som är muslimer inte är förortsdrägg. Så det jag ville säga är att det som kmr från en vettig familj inte kastar sten på polisen och säljer knark enkom att de är muslimer.

Även om muslimer är överrepresenterade i brottsstatistiken gällande våldsbrott
Citera
2023-05-02, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Kolla Samnytt, korrekt bild på GM och BO

Största frågan är ju varför en snygg tjej väljer att bli med barn med en ful somalisk tanig jävel som kille?
Citera
2023-05-02, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Haha nej de gör jag inte, sen beror det väll på att mina vänner som är muslimer inte är förortsdrägg. Så det jag ville säga är att det som kmr från en vettig familj inte kastar sten på polisen och säljer knark enkom att de är muslimer.

Även om muslimer är överrepresenterade i brottsstatistiken gällande våldsbrott

Var glad för att du inte gör det, här nere vet de inte vad moral eller ett civiliserat samhälle är för något.
Citera
2023-05-02, 19:07
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det verkar ju vara väldigt intressant för din del eftersom du trumpetar ut att hon halalslaktats med kniv o tömts på blod vilket du har NOLL belägg för! Det låter ju himla häftigt o passar dig perfekt för att understödja dina övriga åsikter, men problemet bara att det inte är sant. O det är väl ändå hyfsat intressant kan jag tycka!

Faktum kvarstår att neger från Somalia mördat en ung, gravid kvinna. Läs igen, en gravid kvinna. En primitiv apa med en annorlunda religion som ser ner på kvinnor. Han har inte bara mördat Saga, utan barnet i magen fick inte en chans till liv.
Citera
2023-05-02, 19:07
Medlem
Mindbusinesss avatar
Bild och namn på mördaren.
https://samnytt.se/somalier-begars-haktad-for-mord-pa-gravid-kan-inte-utvisas/
Citera
2023-05-02, 19:09
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Ledtråd: Den häktades försvarare har alla namn utom nått som liknar ett svenskt namn.

Lika barn leka bäst säga det. Behöver negern tolk också? Är han igång lär han väl utnyttja alla resurser som erbjöds på oss skattebetalares bekostnad.
Citera
2023-05-02, 19:10
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Lika barn leka bäst säga det. Behöver negern tolk också? Är han igång lär han väl utnyttja alla resurser som erbjöds på oss skattebetalares bekostnad.
Behövdes ingen tolk enligt häktningsframställan
Citera
2023-05-02, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Största frågan är ju varför en snygg tjej väljer att bli med barn med en ful somalisk tanig jävel som kille?
Har jag missuppfattat något här, på nyheterna sa dom att hon skulle flytta ihop med pappan till barnet och GM hade en relation med kvinnan. Jag tolkar det som att hon haft en affär med GM men att pappan var någon annan 🤔? Men missuppfattade kanske vad som sades på nyheterna
Citera
2023-05-02, 19:13
Medlem
Det här känns så himla konstigt!
Att det är en muslim förvånar mig inte det minsta men.. Varför skulle pojkvännen mörda sin flickvän och sitt ofödda barn och dom skulle ju flytta ihop? Vad jag har läst så verkade dom båda väldigt lyckliga över detta.
Varför skulle han mörda henne just nu, det borde han gjort mycket tidigare isåfall?
Jag tror som vissa andra att det är somalierns familj som är inblandad, jag vet bara inte på vilket sätt! Är det så som någon skrev, att han fick ett ultimatum el fick han en flipp bara sådär? El är det han som tar på sig mordet fastän det eg var hans bror, kusin el pappa?

Vacker tjej och jag förstår inte vad hon såg hos den fula somaliern men egentligen spelar det ingen roll, dom verkade ju lyckliga tillsammans!

Väldigt tragiskt oavsett och jag hoppas att rätt GM blir dömd till livstid!
Citera
2023-05-02, 19:13
Bannlyst
Den s.k desken på Aftonbladet har valt att lägga detta dubbelmord på plats 7 digitalt just nu.

Analogt imorgon till 40 talisterna, så kommer allt vara bortplockat, nån liten rubrik om domestic.
Citera
2023-05-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Har jag missuppfattat något här, på nyheterna sa dom att hon skulle flytta ihop med pappan till barnet och GM hade en relation med kvinnan. Jag tolkar det som att hon haft en affär med GM men att pappan var någon annan 🤔? Men missuppfattade kanske vad som sades på nyheterna
Tja Vi har ju alla hört om sviktande IQ hos vissa raser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in