2023-05-02, 13:23
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Dom var sambo, har Schweitz ens någon sambolagstiftning ?
Skulle inte tro det. Är ett konservativt land.

Edit: Jag kan inte hitta att sambor överhuvudtaget har något skydd i CH. Däremot finns ju möjligheten att de har kommit överens om en viss fördelning. T.ex. att NN får behålla en lägenhet i Stockholm eller liknande. Foppa gillar ju ändå inte att vara i Stockholm.

Sen är väl Foppa angelägen om att hans barn får bra bostad även hos mamman, så jag skulle tro att han låter NN få låna en lägenhet i närheten av hans i CH.
Senast redigerad av Enterprise 2023-05-02 kl. 13:27.
Citera
2023-05-02, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToMee
22 år, jo 2010 var hon det och då gick hon på Handelshögskolan. Nicole Nordin är Peter Forsberg fru, idag är hon 35 år.
Jag fattar inte riktigt relevansen till det jag skrev men du kan ju gå in och kolla kvinnans konto själv. Tomma tunnor skramlar mest
Citera
2023-05-02, 13:31
Medlem
Tantradyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaratto
De är inte gifta och har aldrig gift sig heller.
Det mesta Foppa har är väl från tiden innan de blev tillsammans, så några pengar lär hon knappast se. Snarare har hennes exceptionellt urusla affärer förstört mycket. Kanske är han helt enkelt less på att hon inte kunde vara en normal "lyxhustru", utan måste hålla på att leka businesswoman helt utan kompetens.

Håller med. Hon verkar häpnadsväckande korkad. Kan hon ha lyckats få någon civilekonomexamen på handelshögskolan? Tvivlar starkt.
Citera
2023-05-02, 13:34
Medlem
Skaneps avatar
Behöver ju inte vara golddigger. Kanske bara ute efter forsbergs glans?
Citera
2023-05-02, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
ja ett luder på 35+ är verkligen en småflicka gör om gör rätt
Foppa tafsar småbrudar uppe i Åre. Därav separationen. Gör om gör rätt, laddprinsen.
Citera
2023-05-02, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skanep
Behöver ju inte vara golddigger. Kanske bara ute efter forsbergs glans?

Precis vad jag också misstänker - hon vill åt hans glansiga ollon. Så enkelt kn det vara i livet, karln är ju varken smart eller snygg, ser ut som en neandertalare helt för jävligt. Medans ollonet blankt och sitter fast på ett rejält skaft, då spinner Nicole som en kissemiss
Citera
2023-05-02, 13:44
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatujuristen
Foppa tafsar småbrudar uppe i Åre. Därav separationen. Gör om gör rätt, laddprinsen.

foppa vill ha en seriös och lite yngre inte ett instagram luder som trots man är ihop med foppas miljoner måste ha uppmärksamhet från obetydliga incels som tex dig på internet
Citera
2023-05-02, 13:47
Medlem
Citat:
foppa vill ha en seriös och lite yngre inte ett instagram luder som trots man är ihop med foppas miljoner måste ha uppmärksamhet från obetydliga incels som tex dig på internet
Så Foppa springer runt i Åre och tafsar på småbrudar (18-20 år) för att han vill ha någon som är LITE yngre? När han har sin fd sambo redan?

Förklara gärna logiken i detta.
Citera
2023-05-02, 13:49
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatujuristen
Så Foppa springer runt i Åre och tafsar på småbrudar (18-20 år) för att han vill ha någon som är LITE yngre? När han har sin fd sambo redan?

Förklara gärna logiken i detta.

har
gatuhomofilisten någon källa på dessa påstående eller drar du dom från röven ?
Citera
2023-05-02, 13:56
Medlem
Citat:
har
Med tanke på att jag är från Åre så ja. Känner vakten som fick slänga ut honom. Fortsätt lev i förnekelse du.
Citera
2023-05-02, 14:00
Medlem
Citat:
har

Foppa är så pass berömd att han kan stå i korvkiosk kön i åre bakom en fjortis och bli anklagad
för att ragga på småflickor. Noll substans i ryktena, bara Djurgårdens efterblivna klack som
fått höra något rykte som dom försöker blåsa upp i sviterna av deras sorgearbete efter att ha
blivit bortfintade och frånåkta i sista matchen mot MoDo.
Kalle Ankas brorssöner har större trovärdighet än pajaserna på apberget.
Citera
2023-05-02, 14:03
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Foppa är så pass berömd att han kan stå i korvkiosk kön i åre bakom en fjortis och bli anklagad
för att ragga på småflickor. Noll substans i ryktena, bara Djurgårdens efterblivna klack som
fått höra något rykte som dom försöker blåsa upp i sviterna av deras sorgearbete efter att ha
blivit bortfintade och frånåkta i sista matchen mot MoDo.
Kalle Ankas brorssöner har större trovärdighet än pajaserna på apberget.

det är det jag menar med tanke på vetskapen om vad tjejer gör med vanliga killar så är alla såna här rykten när det gäller megastjärnor tagna ur röven så det är på gränsen till falsk ryktesspridning som det dessutom finns regler mot här på flashb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in