2010-11-28, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caesare
Snygg var hon ju i alla fall. Kör hon på för pengarna tro?
Självklart, dollar mycket dollar är Nicole Nordins plan. Fånga Foppa runt sitt långfinger, dem är förlovade nu hon är påväg mot dem STORA pengarna.
Citera
2010-11-28, 18:39
Medlem
Snookis avatar
Nu är ju jag inte världsmästare på Foppa, MEN innan Nicole har han ju varit med andra snygga brunetter i hans ålder, så vi kan ju konstatera att han gillar hennes typ. Det hade ju känts lite avigt om Foppa dykt upp med ett ras som Natascha Peyre. Vad åldern gäller så, äsch....det är vad det är. Snakehunter verkar ju vara besatt av att bevisa att En Riktig Man endast är med kvinnor i hans egen ålder och gärna äldre. Då måste ju Snakehunter avguda Zlatan.
Men ärligt nu, varför kan inte deras kärlek vara bra och på riktigt, jag får faktiskt inga golddigger vibbar av henne. Det KAN bero på att jag själv är brunett och anser att alla platina blondiner är skanks...*visar lite självinsikt*
Citera
2010-11-28, 18:44
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snooki
Nu är ju jag inte världsmästare på Foppa, MEN innan Nicole har han ju varit med andra snygga brunetter i hans ålder, så vi kan ju konstatera att han gillar hennes typ. Det hade ju känts lite avigt om Foppa dykt upp med ett ras som Natascha Peyre. Vad åldern gäller så, äsch....det är vad det är. Snakehunter verkar ju vara besatt av att bevisa att En Riktig Man endast är med kvinnor i hans egen ålder och gärna äldre. Då måste ju Snakehunter avguda Zlatan.
Men ärligt nu, varför kan inte deras kärlek vara bra och på riktigt, jag får faktiskt inga golddigger vibbar av henne. Det KAN bero på att jag själv är brunett och anser att alla platina blondiner är skanks...*visar lite självinsikt*

Hurrö snickers, lugn nu.
Hårfärg är sekundärt här förstår du. Angående henne handlar det om att hon uppvisat detta beteende långt innan Foppa. hon knullade snubbar med cash /framgång. Men det är väl inget märkligt i sig?

Klart att en framgångsrik driven man är mer åtråvärd för det täcka könet. Inte minst om du inte har jättebra självförtroende och inte litar på sin egen förmåga...
Citera
2010-11-30, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snooki

Zlatan har gjort ett helt ok val, visserligen så är Helena Seger säkert glad i hans pengar men hon är ändå en fullvuxen kvinna med livserfarenhet, Nicole är bara en student och kommer knappast att bli mamma till Foppas eventuella framtida barn.
Citera
2010-12-14, 11:20
Medlem
Smutterss avatar
varför säger så många att hon är en golddigger? Hon pluggar på en riktigt bra högskola och har förmodligen egna planer i framtiden. Jag kan förstå synpunkten om det vore så att hon hade varit väldigt oföretagsam men känns som att hon är lite av motsatsen..
Citera
2010-12-14, 13:01
Medlem
2cool4schools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Zlatan har gjort ett helt ok val, visserligen så är Helena Seger säkert glad i hans pengar men hon är ändå en fullvuxen kvinna med livserfarenhet, Nicole är bara en student och kommer knappast att bli mamma till Foppas eventuella framtida barn.

Vad fan skulle Foppas göra med en vuxen intelligent kvinna? Han vill väl bara ha nån att ligga med och möjligen hålla i handen framför Idol som alla andra svennebananer. Nä, Snakehunter, jag tror verkligen du överskattar Foppas intelligens...
Citera
2010-12-14, 13:31
Medlem
sthlmkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2cool4school
Vad fan skulle Foppas göra med en vuxen intelligent kvinna? Han vill väl bara ha nån att ligga med och möjligen hålla i handen framför Idol som alla andra svennebananer. Nä, Snakehunter, jag tror verkligen du överskattar Foppas intelligens...

Ja, och varför ska man ha en fläskig gammal kärring/"Zorn" när man inte behöver?
Citera
2010-12-15, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmkid
Ja, och varför ska man ha en fläskig gammal kärring/"Zorn" när man inte behöver?

Haha...............vilken usel och unken kvinnosyn du har lille vän, perfekt själv förstås i dina egna ögon va

Får en normal man välja mellan en kurvig snygg kvinna som har en kropp som tex Anna Nicole Smith jämfört med en mager skolflicka som Foppas "flickvän" så är valet jävligt lätt.

Visst har alla olika smak men det är en jävla skillnad på god smak och dålig smak, Foppa är ju inte direkt någon finsmakare vad gäller kvinnor

Varför tugga cheeseburgare på McDonalds Sveavägen (nära Nicoles skola) när du kan äta gott på Operakällaren
Citera
2010-12-16, 11:08
Bannlyst
Helst då mussla och sushi...
Citera
2010-12-16, 11:43
Medlem
sthlmkids avatar
Citat:
Haha...............vilken usel och unken kvinnosyn du har lille vän, perfekt själv förstås i dina egna ögon va

Får en normal man välja mellan en kurvig snygg kvinna som har en kropp som tex Anna Nicole Smith jämfört med en mager skolflicka som Foppas "flickvän" så är valet jävligt lätt.

Visst har alla olika smak men det är en jävla skillnad på god smak och dålig smak, Foppa är ju inte direkt någon finsmakare vad gäller kvinnor

Varför tugga cheeseburgare på McDonalds Sveavägen (nära Nicoles skola) när du kan äta gott på Operakällaren

"Unken kvinnosyn"? Nä du, jag tror alla klipska människor fattar vad som egentligen gäller här.
Alla människor anpassar ju sig någorlunda i kvinnotycke efter sin egen "hethet". Är du 3/10 så siktar du på brudar mellan 1/10 - 5/10 och tycker de är snygga.
Alla feta/mulliga tjejer är ju under 6/10 tror jag vi kan ha allmän konsensus på.

Alltså, slutledning: Du är ful.
Citera
2010-12-16, 15:37
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmkid
"Unken kvinnosyn"? Nä du, jag tror alla klipska människor fattar vad som egentligen gäller här.
Alla människor anpassar ju sig någorlunda i kvinnotycke efter sin egen "hethet". Är du 3/10 så siktar du på brudar mellan 1/10 - 5/10 och tycker de är snygga.
Alla feta/mulliga tjejer är ju under 6/10 tror jag vi kan ha allmän konsensus på.

Alltså, slutledning: Du är ful.

Nja, finns ju gott om människor som är snygga som attraheras av andra saker än utseende.

Däremot är det nog snakehunters smak som verkar vara mer avvikande än majoritetens. Dom flesta män tycker att smala,taighta unga tjejer estetiskt är mest attraherande, men han verkar leva i villfarelsen att mulligare tjejer är det män vill ha.

Personligen är jag i princip ensam i min umgängeskrets om att vilja ha lite att ta i, alltså kurvor och inget fetto, men det förutsätter ju förstås att ansiktet är perfekt. Det gör ju inte mig ful direkt. Man gillar olika saker.

För att återgå till topic.

Självklart har den här snärtan valt foppa för pengarna. Han är ju faktiskt direkt ful, gammal och ocharmig. Finns ju inte en susning att hon ens skulle titta på honom om det inte var pengar + fame på han. Det fattar ju vem som helst.
Senast redigerad av showbiz 2010-12-16 kl. 15:41.
Citera
2010-12-19, 15:00
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Vem har pratat om feta oattraktiva kvinnor????

Jag vet inte hur gammal du är men ditt resonemang ligger på en skolpojkes nivå.

Jag pratar om kurviga snygga sensuella fullvuxna kvinnor som du aldrig kommit i närkontakt med.

Magra skolflickor är totalt ointressanta .

Du är så otroligt korkad så att du borde skämmas sthlmkid

Min slutsats är : Du är själv en mager fågelunge och du är ful.

God Jul

Som vanligt är du helt jävla off-topic och försöker smutskasta både de normala män som gillar unga, smala och snygga tjejer och Peter Forsberg. Ett tips: ge fan i att besöka tråden så slipper du framtida varningar.

Och snacket om golddiggers och bla bla bla, jag tror inte helt på det. Det finns normala tjejer, alla är inte golddiggers, även om dessa historier är de som hörs mest i media. Finns tusentals förhållanden mellan rika 35+ med tjejer kring ~20 år som slutat med att den rika fortfarande har sina pengar kvar vid ev separation. Droppa era egna åsikter och kom med skvaller, annars behöver ni inte yttra er.

Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
För att återgå till topic.

Självklart har den här snärtan valt foppa för pengarna. Han är ju faktiskt direkt ful, gammal och ocharmig. Finns ju inte en susning att hon ens skulle titta på honom om det inte var pengar + fame på han. Det fattar ju vem som helst.

Peter Forsberg skulle inte ha varit personen han är idag utan sin talang, självförtroende och pengar. Det är väl ganska självskrivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in