Citat:
Ursprungligen postat av sthlmkid
"Unken kvinnosyn"? Nä du, jag tror alla klipska människor fattar vad som egentligen gäller här.
Alla människor anpassar ju sig någorlunda i kvinnotycke efter sin egen "hethet". Är du 3/10 så siktar du på brudar mellan 1/10 - 5/10 och tycker de är snygga.
Alla feta/mulliga tjejer är ju under 6/10 tror jag vi kan ha allmän konsensus på.
Alltså, slutledning: Du är ful.
Nja, finns ju gott om människor som är snygga som attraheras av andra saker än utseende.
Däremot är det nog snakehunters smak som verkar vara mer avvikande än majoritetens. Dom flesta män tycker att smala,taighta unga tjejer estetiskt är mest attraherande, men han verkar leva i villfarelsen att mulligare tjejer är det män vill ha.
Personligen är jag i princip ensam i min umgängeskrets om att vilja ha lite att ta i, alltså kurvor och inget fetto, men det förutsätter ju förstås att ansiktet är perfekt. Det gör ju inte mig ful direkt. Man gillar olika saker.
För att återgå till topic.
Självklart har den här snärtan valt foppa för pengarna. Han är ju faktiskt direkt ful, gammal och ocharmig. Finns ju inte en susning att hon ens skulle titta på honom om det inte var pengar + fame på han. Det fattar ju vem som helst.