Citat:
Ursprungligen postat av
Jonipoon
Alltså det är verkligen helt sanslöst hur skrattretande pinsam årets tjejpakt är, samt personerna runt omkring som stöttar den. Jag trodde mobbargänget från Robinson 2021 i Haparanda skärgård var de värsta, men vettefan om inte personer som Chris och Dennis är ännu mer obehagliga personer. Maken till falskhet och kass självinsikt har jag aldrig tidigare skådat i programmets historia. Det är också helt otroligt hur många lama män som är med i årets Robinson (Dennis, Stor-Dennis samt Oskar), som gör allt grovjobbet åt tjejerna men är helt okej med att de sedan röstas ut och blir bortvalda av samma tjejer. De är beta cucks.
Ja, jag börjar nästan tycka att de krypande männen är värst... De legitimerar det hela och lyfter upp dessa svaga brudar till nivåer som de ej förtjänar. Krattar gången och servar. Ger efter direkt, alltid underförstått att en tjej i pakten ska vinna. Vad är grejen?
Dessa tjejer är varken särskilt snygga eller charmiga.
Jag fattar det inte.
Blir lite orolig när även Marcus faller in i det hela genom att be om ursäkt för sin vinst och krama Carro och Sophie lite tröstande... Antagligen för att han är snäll men det sänder helt fel signaler.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jonipoon
Ja, så är det. Jag minns att jag ogillade Amanda i början och tyckte om Alva. Nu har jag insett att Amanda är helt fantastisk, medan Alva driver mig till vansinne med sitt konstanta snyftande och klag på orkeslöshet.
Marcus är väl den enda deltagaren jag inte ändrat uppfattning om alls sedan dag 1. Jag har konstant uppfattat honom som en ärlig, duktig och lojal människa.
Nästan samma här. Alltid gillat Marcus också.
Jag ogillade däremot aldrig Amanda men var övertygad om att jag skulle göra det. Att hon skulle vara för mycket bara. Bra att man hade fel men samtidigt är det ju många fler man får störa sig på nu med tanke på vilken samling svagsinta individer som är kvar.