Citat:
Ursprungligen postat av
rabbitheart
Caroline och August verkar vara ganska olika, jag skulle nog ha svårt att ta det med en klackspark (som August gör) när nån kommenterar min energinivå. Tänk om han hade sagt ”alltså du är för lugn och stillsam, verkar trött konstant. Jag vill att du ska komma upp på min nivå”. Men han är nog mer finkänslig än vad hon är.
Det handlar inte om olika energier, utan om hennes håglösa letargiska missnöje med August därför ska hans energi nertryckas i skorna
Sluta vara som en korrekt jävla morsa då, det är vad som är avtändande, hade jag gått till motangrepp med (för hon är hårdkodat till att söka upp morsgriseri, och om August gått till gemensamt angrepp mot mammarollen & klargjort att den är överflödig både när det gäller hans egen morsa och den mammaroll hon axlar som ett skittest, så hade han vunnit det replikskiftet

)
Citat:
Ursprungligen postat av
Ernie1616
”ta tjuren vid hornen”.
Jag har försvarat Carro lite i onödan, för nu lade du in den växel jag efterfrågat (manifesterat
genom min egen framfart här i tråden) i charmoffensiven att bryta mot Carros tomtiga
överträdelseförbud, det är fan otroligt att hon inte föll för ditt vitala vänstermanna
planknings-hopp över spärren som om det vore tunnelbanan gröna linjen till Hässelby som hon har gjort sig skyldig till att överhoppa ett 60-tal gånger i hennes karriär, fast nu var det istället ett avspärrningsband runt ett plockepinn konstverk
Att dömma av Carros respons så är du bara attraktiv när ni sammarbetar, alltså borde du hand i hand ha dragit henne mot avspärrningen & få henne att bryta mot lagen ihop med
Tarzan...eller Trasan & Banarne, men nu förblev hon istället Margaret Thatcher som enbart hade vågat hoppa själv
https://www.youtube.com/watch?v=QiMs165tVdw "You amaze me!, its a pueril thing to do"
Carro vill hela tiden att du ska vara otillgänglig för det mesta, fast det finns tillfällen där det skiftar i polaritet,
som när Carro tänkte på sex när du "uhmade" över varje tugga, det var därför hon skrattade hysteriskt (vilket i sig var en erotisk upplevelse för oss manliga TV-tittares öron)
och rätta ordvalet kan här fälla avgörandet för attraktion, för du replikerade nästan rätt!
att du även kanske
låter så när du sover (otillgänglig drift=avtändande)
men hade du bara sagt
"jag låter sådär i sängen" (tillgänglig drift=tändande) när jag sover alltså!!!!!
hade det lämnat öppet för anspelningarna hon är ute efter
Du borde inte ha gått och duschat, för det är inte
lukt
hon anmärker på, utan hon ville ha ett
renare stil ifrån dig,
det där var bokstavligen ett
shit-test där hon kör med dig, och så fort du lydde hennes order
så såg man på hennes minspel att hon adderade dissrespekt till den skräphög hon sammanhopat
Skriva Caroline i pannan som tatuering, här är jag osäker på om det var ett annat av hennes shit-test där hon var ironisk över att du skulle vara needy & göra allt för att vinna henne eller
ifall hon isjlv avslöjade att hon vill ha ett sådant gränslöst erkännande
Citat:
Ursprungligen postat av
Ernie1616
Mycket bra fråga Herr Bökberg.
Vad kände du när hon sa den där mycket överraskande repliken? om att tatuera in hennes namn i pannan, smickrad eller förnärmad?