2023-05-01, 21:32
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Minns inte. Slötittade bara. Brukar aldrig kolla på nyheterna annars, är inte hemma just nu.

Alright.. Var det aktuellt eller rapport ? kollar det på play då
Citera
2023-05-01, 21:33
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingla101
Ok. Nämnde dom vilket konspirationsforum ?

Var det swebbtv ?
Kanske man byggde sina påståenden på bland annat detta: https://expo.se/2023/04/widding-delade-scen-med-forintelseforringare-och-vaccinmotst%C3%A5ndare
Citera
2023-05-01, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
En konspirationsteoretiker som är ett totalt sänke.

Man kan se i tråden att det mest är galna foliehattar som tycker om henne, som adaptern, vilken inte tror att amrisarna har varit på månen.

Det här är en politiker som ingen behöver, men hon kan kanske passa i ett promilleparti.

Jag ser tvärtom vad du gör.

Det finns ingen saklig kritik mot henne utan bara påklistrade epitet.
Såsom folihatt osv.

Däremot ingen som kommer med saklig fakta kritik.
Hon utgår från IPCC vetenskapliga rapport och återger den, den är inte alarmistisk på samma sätt som politiker påstår.
Hon redogör för skillnaden. Såna som du inser inte ens vad hon säger.
Sorgligt att det finns så många icketänkande hjärntvättade.
Citera
2023-05-01, 21:34
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingla101
Alright.. Var det aktuellt eller rapport ? kollar det på play då
Det var på SVT2
Citera
2023-05-01, 21:35
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Jag tror ingenting, bara berättade vad dom sa på SVT
Jo, men om man enbart upprepar en lögn så utgår andra skribenter ifrån att du tror på den.
Citera
2023-05-01, 21:36
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Jo, men om man enbart upprepar en lögn så utgår andra skribenter ifrån att du tror på den.
Har ingen åsikt i frågan. Jag upprepar ingen lögn, jag bara säger vad dom sa på SVT.
Citera
Avslutad
Citat:
Vad är konstigt med det? Dom pratade om Elsa Widding och att hon bland annat varit i förintelseförnekelse-sammanhang.

Låter lite klantigt i mina öron, det är väl knappast vad SD behöver eller?
Det har du säkert också varit utan att du vet om det, precis som att Elsa inte kan ha kännedom om allas åsikter på en stor konferens. Det där är sånt fulspel att man skäms å deras vägnar.
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Vad är konstigt med det? Dom pratade om Elsa Widding och att hon bland annat varit i förintelseförnekelse-sammanhang.

Låter lite klantigt i mina öron, det är väl knappast vad SD behöver eller?

Det är en flagrant lögn. Vilket program gäller det?
Citera
2023-05-01, 21:37
Medlem
Citat:
Men för f.n, vilken sten har du sovit under. Mainstreammedia skulle inte ta i Elsa med tång, de vågar inte ta debatten med någon påläst. Hon skulle klä ava dem direkt.
Det enda Mainstreammedia har gjort och kommer fortsätta göra är att kasta skit

Mainstreammedia är mycket riktigt usel.

Men de känner sig i viss mån tvingade att visa viss (låtsad) respekt för en riksdagsledamot från det parti som var näst störst i valet. Detta för att låtsas att de respekterar svenska folkets demokratiska val osv.

Och hur mycket intervjun än vinklas så kommer stor del av läsarna att hålla med Widding.

Men nu när hon är politisk vilde så kommer media kunna behandla henne gränslöst uselt och hon kommer inte längre tillåtas nå ut med något budskap till läsaren.

Så tror jag i varje fall att det kommer bli.
Citera
2023-05-01, 21:38
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Det har du säkert också varit utan att du vet om det, precis som att Elsa inte kan ha kännedom om allas åsikter på en stor konferens. Det där är sånt fulspel att man skäms å deras vägnar.
Det är mycket möjligt att det är ett fulspel. Men återigen- jag säger att jag råkade höra det nyss på SVT.
Citera
2023-05-01, 21:39
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Har ingen åsikt i frågan. Jag upprepar ingen lögn, jag bara säger vad dom sa på SVT.
Du menar det skattfinansierade statliga vänsterliberala propagandaorganet SVT. Som har hämtat information från den autonoma skattfinansierade extremvänsterkanalen EXPO?
Citera
2023-05-01, 21:40
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Du menar det skattfinansierade statliga vänsterliberala propagandaorganet SVT. Som har hämtat information från den autonoma skattfinansierade extremvänsterkanalen EXPO?
Ja så kan det nog vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in