Citat:
Ursprungligen postat av
Snyggast.i.Speedo
Glad Valborg. Vad tycker en landsförrädare som du om att svenska vapensystem eliminerar ryska ockupanter?
Svenska Archer kommer att krossa 75% av rysslands styrkor i Ukraina.
Why the Archer will Destroy 75% of Russian Forces in Ukraine, together with other guns
https://www.youtube.com/watch?v=wwqrLlEs_5M
Jag bryr mig inte om dina hårda ord eftersom jag inser att du är ett ömkansvärt propagandaoffer, likt de flesta i Kiev-klacken. Men på tal om landsförrädare begriper nog de flesta att Nato-gimpsen Kristersson och Billström skänkt bort våra dyrbara vapensystem för att visa hur gärna de vill slicka Blinken och Nuland i r*ven. En underdånig handling för att visa tacksamhet över att neoconsen sprängde Nord Stream och fyllt våra förorter med flyktingar från deras krig i Irak, Syrien och Libyen.
Men det ska faktiskt bli intressant att se hur Archer och CV-90 fungerar i skarpt läge. Speciellt Archer är verkligen ett suveränt vapensystem. Om inte annat lär vi mycket snart få reda på hur deras pansar motstår Lancet, Kornet och SU-25:s och KA-52:s robotar. Skräckblandad förtjusning s.a.s.
Jag undrar f.ö. om Kristersson och Billström kommer att skänka dyrbara svenska vapensystem med samma glädje till neoconsens nästa proxykrig, det mot Kina i Taiwan? Drar igång före 2025.