Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Jag finner det mest lustigt att du har så svårt att förstå att olika personer kan definiera saker på skilda sätt. Men det är nog för att egentligen vill du bara brinnande gärna att jag ska vara jättedum, eller åtminstone att andra ska tro det. Släpp nu min definition av Bakhmuts fall. Du får gärna använda din egen de kommande veckorna.
Blicka hellre framåt. Hur definierar man lämpligen en lyckad ukrainsk motoffensiv, som vi alla tror kommer? Vad är framgångskriterierna?
Jag blir bara så förbannad över att du hävdar att något har hänt fast det i själva verket inte har hänt, lägg ner de fasonerna. Det är inte bara jag som är less på den typen av inlägg från dig.
Att spekulera och gissa om vad som kommer att hända framöver leder ingenvart, det håller jag mig borta ifrån. Jag kommer dock att fortsätta att bemöta påhittade data och lögner.
Att Ryssland fortfarande kämpar för att ta Bachmut är alla utom du överens om så du kan lägga ner försvaret av dina minst sagt märkliga påståenden, att ta till arbetslöshetsmetaforer var en synnerligen genomskinlig dimridå, ”clutching at straws”.