Någon som listat ut nästa veckas gästdomare?
Per tog jag direkt men denna var svårare. Min bästa gissning är Carola med tanke på busken.
Förövrigt lite synd att det utformats lite väl mycket till ett barnprogram. Visst att masker tilltalar barn men känns som att tittarna främst är småttingar och deras föräldrar, de som ställer upp verkar nästan alla göra det för barn/barnbarn dessutom. Känner mig som en av de få vuxna som kollar ensam.
Enda vuxna är väl Davids små "skämt" som väl är till för föräldrarna.
Har sett US-versionen och den känns inte lika barninriktad, där tycker jag man byggt det för att träffa en bredare målgrupp.