2023-04-28, 21:26
  #4129
Medlem
Forskaren och t-tex är nog Magnus Samuelsson och Keijo.
Citera
2023-04-28, 21:34
  #4130
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Forskaren och t-tex är nog Magnus Samuelsson och Keijo.
Låter Keyyo eller Magnus sådär på talrösten?
Citera
2023-04-28, 21:44
  #4131
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nottoptext69
här

Tusen tack 🙏
Citera
2023-04-28, 21:47
  #4132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Låter Keyyo eller Magnus sådär på talrösten?

Jag skrev Keijo, inte Keyyo.
Citera
2023-04-28, 21:52
  #4133
Medlem
Kedoxs avatar
Någon som listat ut nästa veckas gästdomare?
Per tog jag direkt men denna var svårare. Min bästa gissning är Carola med tanke på busken.

Förövrigt lite synd att det utformats lite väl mycket till ett barnprogram. Visst att masker tilltalar barn men känns som att tittarna främst är småttingar och deras föräldrar, de som ställer upp verkar nästan alla göra det för barn/barnbarn dessutom. Känner mig som en av de få vuxna som kollar ensam.
Enda vuxna är väl Davids små "skämt" som väl är till för föräldrarna.
Har sett US-versionen och den känns inte lika barninriktad, där tycker jag man byggt det för att träffa en bredare målgrupp.
Citera
2023-04-28, 21:58
  #4134
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vem är det här undrar Pernilla och anstränger öronen, den är bortgiven till Felix att redovisa

Men ja, det är givet. Självklart vet Pernilla 10/12 efter första lyssningen. Antagligen hela panelen. Men blir väl inte så mycket underhållning om de drar av rätt gissning direkt. Juryns tramsande får man leva med.
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så valde Sverige att gå på barnprograms-stilen och då blir det såhär.

För övrigt känns det som att produktionen nischat det mot en kvinnlig vinnare i år efter två manliga. 5 män, 7 kvinnor där de flesta tjejerna har någon form av sångröst medan det är värre ställt för killarna. Någon vidare seriös "tävling" är det inte direkt frågan om.
Citera
2023-04-28, 22:15
  #4135
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Jag skrev Keijo, inte Keyyo.
Vem är det?
Citera
2023-04-29, 04:55
  #4136
Medlem
Fast man vet att allt spelades in i vintras är det mycket roligt att se deras tafatta försök att försöka dölja detta.

Enligt TV4Play är programmet 'Live', och textningen 'Direkttextat'

(Alltså borde ju programmet spelats in på 1.5 timme.)
Citera
2023-04-29, 11:04
  #4137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Snälla. Bianca har absolut tid att vara med i ett sådant här skitprogram. Sveriges mest upptagna person.
Det är klart att hon har tid så länge det handlar om att få synas =mera pengar till henne och hennes bolag
Citera
2023-04-30, 01:17
  #4138
Medlem
Yxzers avatar
Denna tråd var kul att läsa!
Vissa tar programmet på allvar och förstår inte att allt är uppgjort får början.
Publiken "röstar" ju såklart på riktigt...

Frågan är hur många år detta program överlever?
Citera
2023-04-30, 07:28
  #4139
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxzer
Denna tråd var kul att läsa!
Vissa tar programmet på allvar och förstår inte att allt är uppgjort får början.
Publiken "röstar" ju såklart på riktigt...

Frågan är hur många år detta program överlever?

Tyvärr lär det nog bli en långkörare, precis som Let's Dance. Det är ju David som är programledare. Samma sak med Efter fem, som Tilde krävde få fortsätta, även om tittarna skulle svika.
Citera
2023-04-30, 08:08
  #4140
Medlem
Jag var publik i avsnitt 8, man fick en bild på mailen för att det skulle bli bra tv, men man sms röstar egentligen när kamerorna är avstängda!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in