Citat:
Ursprungligen postat av
nottoptext69
jag tror de röstar via sms
Haha....nej det är INGEN som röstar i programmet alltså inte publiken i studion eller juryn utan det är produktionen som bestämmer vem som går vidare.
Bilderna man ser i publikens telefoner är bara foton och det går inte att klicka på någon deltagare, alltså ingen app.
Helt sjukt hur naiva vissa individer är.