2023-04-29, 19:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Du har till stor del rätt, men jag tror på överdos i detta fall

Adressen och åldern/statusen på den döde talar emot. Men man ska aldrig säga aldrig...
Citera
2023-04-29, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebrasnor
Två av dom är inte misstänkta för brott, och står ingenting om kön på de inblandade där.

Uppdaterad text:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/ung-kvinna-avliden-i-centrala-orebro-tre-frihetsberovade
Citera
2023-04-29, 19:55
Avstängd
Hört mord me kniv.
Citera
2023-04-29, 20:00
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Uppdaterad text:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/ung-kvinna-avliden-i-centrala-orebro-tre-frihetsberovade
Vore bra med lite citat från det du länkar
Citat:
En kvinna i 20-årsåldern hittades avliden i en lägenhet i centrala Örebro vid 13-tiden på lördagen. En person är anhållen skäligen misstänkt för mord.

– Ytterligare två personer är hämtade till förhör, men de är inte misstänkta i ärendet, säger Anders Dahlman presstalesperson vid polisregion Bergslagen
Citera
2023-04-29, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Uppdaterad text:

Hahaha men jag vet redan det där, är ju exakt det jag skrev. Personen jag citerade hävdade att det var två som var anhållna, och att de var kvinnor, det jag ifrågasatte.
Citera
2023-04-29, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebrasnor
Hahaha men jag vet redan det där, är ju exakt det jag skrev. Personen jag citerade hävdade att det var två som var anhållna, och att de var kvinnor, det jag ifrågasatte.

Försök att ligg lågt, det är en väns dotter.
Mamman hittade henne med kniv i halsen. Gravid. Skulle föda snary. Somalier till kille
Citera
2023-04-29, 20:06
Medlem
En somalier. Hugger ner sin tjej. Som är gravid. Och kniven sitter i halsen När mamman kommer hem till sitt barn och barn barn.
Citera
2023-04-29, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av male8000
Försök att ligg lågt, det är en väns dotter.
Mamman hittade henne med kniv i halsen. Gravid. Skulle föda snary. Somalier till kille

och tjejen?
Citera
2023-04-29, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av male8000
En somalier. Hugger ner sin tjej. Som är gravid. Och kniven sitter i halsen När mamman kommer hem till sitt barn och barn barn.

Får en stark känsla av att du hittar på allt du skriver. Känns inte alls trovärdigt att ena meningen skriva att det är en väns dotter och därefter uttrycka sig ”brutalt” om det som du påstår inträffat.
Citera
2023-04-29, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Du har till stor del rätt, men jag tror på överdos i detta fall

Det kan det eventuellt vara men läste i någon media att hur det såg ut på platsen fick dem att misstänka mord eller dråp. Med den formuleringen låter det inte som ett knivmord men inte riktigt heller som en överdos. Eventuellt överdos men att lägenheten såg ut som att det pågått ett bråk eller liknande i den…
Senast redigerad av Trisslotterna 2023-04-29 kl. 20:24.
Citera
2023-04-29, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
och tjejen?

Om facebookprofilen som nämnts ovan stämmer är hon förvisso välpigmenterad men ser verkligen inte ut som en zoomalier.
Citera
2023-04-29, 20:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZipoBibo5E8
Om facebookprofilen som nämnts ovan stämmer är hon förvisso välpigmenterad men ser verkligen inte ut som en zoomalier.

Nån nämde thailändska tidigare i tråden så det är väl inte orimligt- thailändsk mamma svensk pappa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in