2023-04-27, 17:08
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Det luktar 32000 och faktiskt möjligen 41000 i nästa uppgång som strax startar. Återhämtningen i natt var stark, extrem helt enkelt

Det luktar absolut ingenting i dagsläget Kalle. Det är bara du som har ett känslomässigt bias för att du har marknadsexponering. Hur ser din plan ut för om det istället blir goblin town och sub 25k i Maj? Vad hittar du på då..? När har du fel?
Citera
2023-04-27, 18:15
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Det luktar 32000 och faktiskt möjligen 41000 i nästa uppgång som strax startar. Återhämtningen i natt var stark, extrem helt enkelt
Dina inlägg svänger ju hejvilt. 1% upp och det ska till månen. 1% ner och det ska ner till noll.
Exempel.
Citat:
Nu ska vi se om det studsar upp vid 29995 eller krakkar fullständigt
Citat:
Stark comeback nu. Tror det kan smälla till ordentligt mot 31000 nu, 31000 dollars
Citat:
26976. krakk-varning
Citat:
Nu krakkar det ojoj strax under 28000 dollar!!
Citera
2023-04-27, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Dina inlägg svänger ju hejvilt. 1% upp och det ska till månen. 1% ner och det ska ner till noll.
Exempel.

Ja det är tradingtråd jag har haft rätt alla gånger. Nu ska vi upp
Citera
2023-04-27, 18:49
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ja det är tradingtråd jag har haft rätt alla gånger. Nu ska vi upp
Du har haft fel alla gånger jag citerade. Gå tillbaka själv och kolla.
Citera
2023-04-28, 07:44
Medlem
Leastons avatar
Jag förstår om man för ett halvår sedan trodde 10k var möjligt, men ni som fortfarande inte släppt den tanken, vad är det ni grundar det på?

Jag tror mer på den här typen av resonemang nu:
https://twitter.com/techdev_52/status/1651685541371342863?s=46&t=ba1jnpwFyXFe1pLBAMiYEw
Citera
2023-04-28, 10:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Du har haft fel alla gånger jag citerade. Gå tillbaka själv och kolla.

Vi är ju redan på 29500 dollar. Det börjar se ut som vi skjutit guldfågeln här
Citera
2023-04-28, 14:30
Avslutad
Med tanke på att vi närmar oss sommaren kommer det att bli en till två försök till på 30K sedan kommer förmodligen priset att gå neråt något (kanske till runt 25K, kanske ännu lite lägre) för att sedan ta fart igen vid mitten av augusti någon gång.

Jag kommer att sälja av en del nästa gång vi passerar 30K (vilket vi förhoppningsvis gör åtminstone en gång till innan sommaren) och kommer sedan att köpa in mig igen under sommarens rea.
Citera
2023-04-28, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgentofSith
Med tanke på att vi närmar oss sommaren kommer det att bli en till två försök till på 30K sedan kommer förmodligen priset att gå neråt något (kanske till runt 25K, kanske ännu lite lägre) för att sedan ta fart igen vid mitten av augusti någon gång.

Jag kommer att sälja av en del nästa gång vi passerar 30K (vilket vi förhoppningsvis gör åtminstone en gång till innan sommaren) och kommer sedan att köpa in mig igen under sommarens rea.

Sälj inte för mycket, bara. Man vet aldrig med bitcoin,
Citera
2023-04-28, 20:19
Medlem
Leastons avatar
Citat:

Känns det inte tryggare att hålla, och istället köpa på dig mer om den dippar ner mot 25k?

Tänk att sälja, och sedan missa sitt köp och bli akterseglad bara för att man jagade futtiga 10% till.
Citera
2023-04-29, 15:48
Medlem
hazenectars avatar
Citat:

Sithmaster, vad som helst kan hända. Vad gör du om priset inte orkar upp till 30k igen innan sommaren och att priset istället tankar till 22k vid mitten av augusti någon gång?
Citera
2023-04-29, 17:53
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Sithmaster, vad som helst kan hända. Vad gör du om priset inte orkar upp till 30k igen innan sommaren och att priset istället tankar till 22k vid mitten av augusti någon gång?
Man håller och väntar lite till?

I en marknad som går upp över tid är det idiot-proof att bara hålla och köpa på sig i dippar.
100% (!) av dom som förlorar i sådan marknad är sådana som försöker sälja toppar och köpa dippar. Varför riskera allt för att eventuellt tjäna någon futtig % extra? Det är inte EV+ för mig.
Senast redigerad av Leaston 2023-04-29 kl. 17:58.
Citera
2023-04-29, 19:22
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Man håller och väntar lite till?

I en marknad som går upp över tid är det idiot-proof att bara hålla och köpa på sig i dippar.
100% (!) av dom som förlorar i sådan marknad är sådana som försöker sälja toppar och köpa dippar. Varför riskera allt för att eventuellt tjäna någon futtig % extra? Det är inte EV+ för mig.
Du garanterar alltså att priset går upp över tid

Genialiskt. Världens bästa investering. Bara att köpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in