Citat:
Ursprungligen postat av
etonjohn
Otroligt sorligt varje gång oskyldiga drabbas
Men som i varje olycka det gäller att leta reda på grundorsaken till att den skedde och detta gäller båda sidorna.
- Siktade ryssarna fel
- Gick någon missil fel
- Hade Ukraina lokaliserat armepersonal bland civila
Dessa och säkert fler frågor måste besvaras innan man kan säga annat är sorligt.
Med "fel" , menar du alltså att ryzzen fakrtiskt bryr sig och tar hänsyn till civila, vad har du för belägg för det?
Är du medveten om att det handlar om krigsbrott? ( som på 100 tals andra ställen i Ukraina).
Armepersonal , i ett hyreshus i Kiev.... kan du säga när vi ska sluta skratta åt dig?
Varför kallar du det olycka, har ryzka armen sagt att det är olyckor, har de beklagat och förklarat sig, till FN, omvärlden, i såfall när och hur?
Det finns 25 frågor till, vi börjar här.....